More در جکوزی بادی

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. از جکوزی به منظور رفع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها میباشد. از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده میشود. فروش جکوزی بادی اینتکس و بست وی با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه و فروشگاه ایران اینتکس مرکز پخش و فروش انواع جکوزی بادی و سونا های بادی در ایران ، برای دریافت قیمت و و اطلاعات بیشتر در خصوص جکوزی بادی با ما تماس بگیرید ، ایران اینتکس نمایندگی رسمی اینتکس در ایران با تنوع محصولات و فروش انواع جکوزی بادی پیش ساخته برای مصارف خانگی در منزل با لوازم و گرمکن های اصلی و ضمانت نامه کتبی و همچنین نصب و راه اندازی جکوزی بادی بدون هزینه و کاملا رایگان در خدمت مردم میباشد ، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی می باشد که میتواند برای درمان بیماری استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد. جکوزی بادی از سری محصولات جدید و حرفه ای برای داشتن تفریحات آبی می باشد که با جکوزی های قدیمی قابل مقایسه نیست و می تواند مزیت های زیاد تری را به دنبال داشته باشد. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند.

هیتر از مهمترین متعلقات این محصول است که برای کاربران زیادی ارزش خاصی دارد. جنس این محصول حرفه ای از مقاوم ترین نوع پلاستیک موجود در صنعت ساخت جکوزی بادی می باشد. این شرکت در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد. بنیانگذاران این شرکت برادران جکوزی بودند که در حدود سال ۱۹۶۵ میلادی از ایتالیا به آمریکا مهاجرت کرده بودند. در این نوع جکوزی پس از هر بار مصرف، آب جکوزی تخلیه میشود که بعضی از این نوع جکوزیها مجهز به المنت حرارتی جهت گرم کردن آب نیز هستند. قیمت جکوزی بادی ۴ نفره در مقایسه با انواع دیگر جکوزیها بسیار مقرون به صرفهتر و همچنین با طول عمر بالایی است که به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیت در ساخت بدنه آن، میتواند به عنوان یک محصول درمانی و تفریحی تا سالهای طولانی در دسترس شما قرار بگیرد. جکوزی چند نفره که در ساختمانها و محلهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرد. اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد. برخی از جکوزیهای مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژِر، سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب، چراغهای زیر آب، چراغهای پسزمینه، صفحه کنترل کامپیوتری، رادیو، اسپیکر ضدآب، ریموت کنترل و بالشتک زیرسری میباشند. جکوزی بادی یکی از انواع جکوزی پیشساختهاست که در مقایسه با جکوزیهای سرامیکی قیمت کمتری دارد.  Th᠎is a᠎rticle has been generat᠎ed  by GSA Content G en​erator DE᠎MO!

جکوزی بادی مدل 28454 یکی از کامل ترین و بهترین محصولات شرکت اینتکس میباشد که میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای مدل های سرامیکی باشد. از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. آبتنی در آب گرم باعث افزایش جریان خون شده و در نتیجه گرفتگی عضلات کاهش مییابد تا خستگیهای روزهای کاری و پر مشغله به طور کامل از شما گرفته شود. جکوزی بادی ۴ نفره دارای یک پمپ تصفیه آب است که علاوه بر تصفیه آب، با پمپاژ قوی آب درون جکوزی را به تلاطم در آورده و آن را به جریان میاندازد. هیتر جکوزی دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی بر روی خود است که فرد توسط دکمههای کنترلی تعبیه شده روی آن، میتواند دمای آب را در محدودهای متناسب قرار دهد. در صورتی که قصد خرید جکوزی پیش ساخته را دارید توجه کنید که انواع مدلها و تجهیزات مورد نیاز آن در سایت اورجینال لند با قیمت و کیفیت مناسب به صورت آنلاین به فروش میرسد. برخی دیگر نیز با داشتن محیطی جادار و بزرگ در حاشیه استخر ها می توانند جکوزی بادی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند.

برای داشتن اطلاعات جکوزی بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی و نمایندگی جکوزی بادی در ایران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . برای خرید جکوزی بادی پرتابل بست وی تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید. میتوانید به دسته بندی جکوزی خانگی در وبسایت اورجینال اینتکس مراجعه کنید. پمپ تصفیه پمپ تصفیه در سیستم جکوزی مانند کار پمپ تصفیه استخر میباشد آب را از کف جکوزی گرفته و پس از عبور از صافی اولیه به سمت صافیهای اصلی هدایت میکند. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. محصول مورد نظر دارای قطر ۱۹۶ و ارتفاع ۷۱ سانتی است. در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. زیرا گرمای آب آسیب جدی به نوزاد داخل رحم مادر وارد می­کند. استفادهکنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فوارههای زیر آب قرار میدهند. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود.

آخرین مطالب