وام مسکن مشاوره

من اقامت در 2 تخت, ملک, اما وجود دارد برخی از خوب 3 تخت در خیابان. آیا ممکن است برای خرید یک 3 تخت به عنوان

توسط EXAMPLENEWS در 18 اردیبهشت 1399

من اقامت در 2 تخت, ملک, اما وجود دارد برخی از خوب 3 تخت در خیابان. آیا ممکن است برای خرید یک 3 تخت به عنوان خانه دوم و پس از آن به سرعت به فروش من 2 تخت یک ؟ من در اطراف £18k در خانه من وقتی که من آن را خریداری دو سال پیش. اگر من قرار بود بزرگ سپرده می گویند 50k پایین خواهد از بانک وام مسکن 75k به عنوان خانه دوم? بهترین راه برای رفتن در مورد آن کوچکتر سپرده به درآمد بیشتر برای خانه دوم? من می دانم که من می تواند به فروش من خانه موجود اما اگر من از انجام این من نمی تواند تضمین یک ملک می آید تا در خیابان. همچنین می تواند هر فروشنده بالقوه نگه دارید وجود دارد اموال برای من و به من اجازه فروش ، چه بهترین راه حل برای ارتقاء به 3 تخت ؟

برای تلفن های موبایل مانند آنچه شما پس از یک پل وام که تمایل به گران است و البته با بسیاری از خطرات.

شما خرید خود را 3 تخت, ملک, تنها برای پیدا کردن شما نمی توانید فروش خود را به راحتی به عنوان شما فکر می کنید و شما را تا پایان در عقب افتادگی - به طور بالقوه از دست دادن هر دو خواص به عنوان یک نتیجه, همراه با, سپس با داشتن سابقه اعتباری بد به معنی مشکل در شروع دوباره.

این عادی تر راه خواهد بود برای قرار دادن اموال خود را در بازار و یک پیشنهاد در 3 تخت. این به شکل یک زنجیره است که آیا باید از این پتانسیل به سقوط اگر یک حزب نمی تواند کامل در پایان خود را, اما به غیر از هزینه های جانبی شما باید از این پتانسیل برای از دست دادن به مراتب کمتر است.

دو نفر شما نیاز به صحبت کردن در ابتدا خواهد بود خود را از بانک های محلی و مستغلات عامل - آنها به احتمال زیاد توصیه یک راه رو به جلو است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن