من خانه DIY موضوع (هورا عکس!)

سلام به همهبه عنوان برخی از شما ممکن است بدانید m و نقل مکان به یک خانه جدید در ماه اکتبر سال گذشته و پس از سا

توسط EXAMPLENEWS در 30 تیر 1399
سلام به همه

به عنوان برخی از شما ممکن است بدانید m و نقل مکان به یک خانه جدید در ماه اکتبر سال گذشته و پس از سال جدید من شده اند بازسازی آن را به عنوان یک "فراموش-er-بالا". ما خریداری یک خانه تراس ویکتوریا در گلاسکو.

ما تا به حال ذخیره کردن مقدار نزول پول قبل از حرکت در, بنابراین ما می تواند workies در به انجام برخی از مقدار مورد نیاز ارتقاء. اما پس از حرکت در ما کشف کرده اند که سقف نشت کردم و بسیار معتبر شرکت (که انجام کار بر روی آخرین ملک است که ما بسیار خوشحال) برای انجام تعمیرات. هنگامی که بر روی سقف آنها در زمان بسیاری از تصاویر و به ما گفت که ما نیاز به یک سقف جدید. ما از آنجا که تا به حال چند شرکت دیگر که باید تمام گفت: همین.

خانه نیز در منطقه حفاظت (ذکر نشده خوشبختانه) و برای کسانی که نمی دانم به این معنی که ما باید برای به دست آوردن اجازه برنامه ریزی برای هر کاری که مورد نیاز است را به خارج از خانه ما نیاز به برنامه ریزی کسب اجازه از شورای محلی.

هنگامی که ما نقل مکان کرد در آنجا بود هیچ تلویزیون های هوایی و هیچ باکره کابل در خیابان بنابراین ما تا به حال برای رفتن با آسمان است. اما (این باعث می شود من خنده) وقتی که آسمان آمد به نصب همه چیز آنها نصب شده گوشی/پهنای باند بدون دردسر با این حال آنها باید برای قرار دادن ظرف روی سقف (حفاظت چیز) اما هیچ نردبان به اندازه کافی بزرگ برای رسیدن به سقف و استفاده از داربست!!!

متاسفانه زمانی که آنها رفت و به نگاه در زیر شیروانی قرار دادن سقفی برای ما کشف شده است میخ بسته از خارج (می توانید این تا!). بنابراین من, تماشای تلویزیون از طریق لپ تاپ متصل به تلویزیون که خوب است اما نیاز به مناسب تلویزیون.

در اتاق زیر شیروانی وجود دارد دو رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای در سقف بالای پله ها و batthroom. با این حال برخی از جرقه روشن نیز حذف سقف اتاق زیر شیروانی, نور, ویندوز, به طوری که آنها در تاریکی ابدی.

ما به عنوان بخشی از سقف برنامه ریزی تصویب درخواست دوباره گماشتن دو چراغ سقف و پنجره سقفی.

با این حال این سقف کار در غذا خوردن به همه ما پس انداز. بنابراین کار ما در حال برنامه ریزی برای دریافت های انجام شده توسط حرفه ای در حال رفتن به من انجام می شود تا آنجا که من می توانم. این طرح که من انجام کار فشرده کار برچیدن و سپس برای شغل سخت تر و پیچیده تر برخی از جوانب مثبت به پایان آخرین 10-15% که در آن تخصص امیدوارم تفاوت را.

اما من باید به شما خسته به اندازه کافی با من کار مداوم در خانه. من سعی کردم به گرفتن عکس از خانه هنگامی که ما نقل مکان کرد و در همه چیز باید کمی تغییر می کند اما خیلی از ما نقل مکان کرد اما در اینجا برخی از عکس برای شما برای لذت بردن از:

طرح من این است که این به روز رسانی به عنوان اغلب به عنوان من می توانم, اما, به عنوان بسیاری از کار در حال انجام است توسط خودم پیشرفت آهسته خواهد بود. من هم ساعات طولانی کار و تلاش از دست دادن وزن (2.5 سنت تا کنون از دست داده) و ورزش بیشتر پیشرفت خواهد بود و... با من هر چند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب