من حیوان خانگی کوچک تئوری که چرا برخی از مردم ترجیح می دهند وینیل و برخی دیجیتال.

شاید من باید فقط مستقیم بپرسید چند درصد شما گوش دادن به سی دی, جریان Vinyls و یک دسته برای 'دیگر'. بنابراین

توسط EXAMPLENEWS در 25 خرداد 1399

شاید من باید فقط مستقیم بپرسید چند درصد شما گوش دادن به سی دی, جریان Vinyls و یک دسته برای 'دیگر'. بنابراین سعی کنید به یک درصد اگر شما این را ببینید.

من به معنای این پاسخ قبل از آن را فراموش کرده...

تحت جریان های من شامل پخش MP3/FLAC فایل ها از یک کامپیوتر به سیستم موسیقی - من اصلا استفاده از سرویس های آنلاین جریان در همه. برای من آن را احتمالا حدود 80% کامپیوتر پخش آنلاين 15% و وینیل 5% سی دی. اما این که به طور کامل به این حجم از موسیقی من از هر. من چند صد آلبوم وینیل مشابه بر روی سی دی و یک زن و شوهر از هزار: MP3/FLAC (از جمله ریپ از سی دی). دلیل آن این است که شما می توانید خیلی بیشتر موسیقی بسیار ارزان تر به فایل های دیجیتال (من اوایل مشترک به eMusic و تا به حال دو حداکثر جایگزینهای و من به دست آورد و بسیاری از موسیقی است که راه را برای کمال تعجب کمی پول).

من تنظیمات را تغییر بیش از حد. برای سال های من ترجیح صدای جریان فایل های دیجیتال است. این بود تا زمانی که من سوار بر گردونه مسیر ارتقاء در ماه های اخیر و این که منفجر دور, دیجیتال, پخش بودم. اخیرا من به روز رسانی من DAC و در حال حاضر من فکر می کنم من موسیقی دیجیتال است که تقریبا به خوبی به عنوان من وینیل پخش. آن بستگی به ضبط هر چند - من به برخی از دیجیتال ضبط شده است که به وضوح بهتر از LP. اما در چند مورد که در آن من با همان کیفیت بالا remastered ضبط بر روی LP و CD, من دوست دارم LP بهتر (به عنوان مثال به عنوان Jethro Tull ذکر شد این Stephen Wilson remaster از خنیاگر در گالری فوق العاده است - من LP و CD و من حاشیه ترجیح می دهند LP). در طول دوره که در آن من تنظیمات را تغییر شخصیت من نیست, فقط من تجهیزات است.

من شخصیت است ؟ اولا من کاملا رد که مایرز-بریگز بی معنی است. فقط 16 نوع شخصیت به تعریف کل شش میلیارد از ما با ما بی نهایت تغییرات در تمام جنبه های فکر ؟ مضحک زباله! متاسفانه مردم به نظر می رسد به مانند بیش از ساده کبوتر-holed راه categorising جهان ما.

پس چگونه می توانم توصیف خودم ؟ (نه عزیز نه فقط قدیمی اضافه وزن و ریزش مو... متاسفم, همسر, به دنبال بیش از شانه من.) پس زمینه حرفه ای من است که در توسعه نرم افزار کامپیوتر, به طوری که منطقی و تحلیلی به دستور... و من خفیف وسواس است که در سطوح موارد است. (توجه داشته باشید که من نمی گویم من دچار وسواس که من اغلب پیدا کردن آن یک مزیت است.)

اما پس از آن مردم به طور کلی در نظر من به تواند کاملا به عقب گذاشته است. و در خانه من زندگی من به طور کلی به عنوان سازمان یافته و یا روشمند. من یک مکان برای همه چیز و در یک روز خوب, همه چیز ممکن است در جایی در نزدیکی که در آن تصور می شود. دیگر مردم تمایل به ناامیدی از آنچه آنها را به عنوان من آشفته رویکرد به زندگی شخصی - اما *من* می دانم که در آن همه چیز است حتی اگر آن را ممکن است به نظر می رسد هرج و مرج به دیگران است.

می کند که با کمک این ایده که موسیقی مثل تنظیمات را می توان به سادگی به کلی شخصیت تایپ کنم ؟ من صمیمانه امیدواریم که نیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب