Odroid N2 - تجربه اولیه

سلام به همه با داشتن نزدیک به انجام یک گروه خرید در M9702 من تصمیم گرفتند به جای یک Odroid N2. www.odroi

توسط EXAMPLENEWS در 14 تیر 1399
سلام به همه با داشتن نزدیک به انجام یک گروه خرید در M9702 من تصمیم گرفتند به جای یک Odroid N2.
من به این عنوان آن است که نسبتا جدید دستگاه/چیپ ست و اجرا می شود CoreELEC یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس صرفا ساخته شده برای در حال اجرا نرم و به ظاهر پتانسیل نیست که بسیاری از اندیشه های مبتنی بر خصلت ها و محدودیت ها. همچنین من Apple4K تجاری جریان خدمات پس از این خواهد بود که صرفا به پخش خود من سرپرستی محتوای رسانه ای از یک خانه سرور در حال اجرا NFS سهام. داشتن استقامت برای بیش از یک سال با یک Dune4K Pro کردم تغذیه با bugginess و محدودیت ها در یک دستگاه است که قرار بود به شده است مطابقت کامل از سخت افزار و نرم افزار فروشنده در زمان.

اهداف من همواره نسبتا ساده است :-

1. بومی ISO پخش 480/576 دی وی دی در رزولوشن و نرخ تجدید.
2. بومی ISO پخش 1080 Bluray در رزولوشن و نرخ تجدید.
3. بومی ISO قابلیت پخش 3D Bluray w/remuxed Atmos آهنگ.
4. با فشرده سازی Lossless پخش سی دی های پاره پاره (WMA و FLAC)
5. به مناسب رابط کاربری گرافیکی با ابرداده و آثار هنری است.

به طور کلی در این دستگاه است که واقعا کوچک و جمع و جور و عملکرد ناوبری و کلی ویدئو و صدا به نظر می رسد درجه یک. آن را به خوبی فکر شده و اختصاص داده شده به هدف. من می گویند که IR/کنترل از راه دور از طریق هماهنگی نخبگان کمی تنبل شاید باید تصمیم گرفتند برای بلوتوث add-on به عنوان به خوبی.

پس از صرف یک هفته با آن من دقیقا نمی وجود دارد با اهداف من, اما من امیدوارم که :-

1. ISO 480/576 داشتن لیست سفید قطعنامه نتایج در صفحه نمایش سیاه و سفید نیاز به یک قدرت روشن/خاموش. این ISOs پخش کاملا با گزینه های منو در قطعنامه دیگر از مادری فقط به نظر می رسد مسئله ای که من امیدوارم که مرتبط با نرم افزار. همان اتفاق می افتد با یک زن و شوهر تست فایل های mkv, همچنین با تلاش های مختلف کابل و نمایش می دهد. من نوشته شده در Kodi و CoreELEC مرجع تخصصی برای مشاوره اما هیچ گزش نشده است.

2. ISO 1080 bluray کامل است. کامل منوهای با کیفیت عالی و HD فرمت های صوتی به گیرنده.

3. دیروز را صرف تلاش برای ایجاد 3D ISOs w/remuxed Atmos. من فکر می کنم این ممکن است یک سوراخ خرگوش به عنوان من می خواهم اصلی با رزولوشن کامل قاب-بسته بندی 3D که اندروید نمی توانید انجام دهید. من امیدوار بودم که لینوکس سیستم می تواند (به عنوان Oppo سیستم عامل اجرا می شود که در لینوکس می توانید) اما شاید نه. آن است که با MVC codec من باور دارم. نمی تونه Atmos آهنگ برای پخش یا. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

4. سی دی موسیقی - سعی کرده اند اما نه واقعا انتظار مشکلات.

5. بومی Kodi برنامه انجام چیزی که خود را با فیلم/تلویزیون آثار هنری و ابرداده. من اجرا Emby سرور است که در حال حاضر با اضافه کردن ابرداده و آثار هنری در دایرکتوری پس از آن می تواند با استفاده از این, اما Emby اجازه می دهد تا شما را به خیاط آن است. Kodi همچنین دارای یک Emby پلاگین نیست کاوش نشده است. هنوز مطمئن شوید که اگر Emby پلاگین خدمت اساسی ISO آن را پشتیبانی نمی کند آن را از طریق Emby برنامه در سیستم عامل های دیگر.

اما به طور کلی من فکر می کنم آن را به یک دستگاه جالب و گزینه ای بر اساس نیازهای فردی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب