Olympiacos v گرگ حقایق

Olympiacos را پاداش برای یک پیروزی دراماتیک در برابر فصل گذشته نایب آرسنال یکی دیگر از کراوات در برابر زبان اپ

توسط EXAMPLENEWS در 25 فروردین 1399

Olympiacos را پاداش برای یک پیروزی دراماتیک در برابر فصل گذشته نایب آرسنال یکی دیگر از کراوات در برابر زبان اپوزیسیون به عنوان چهره آنها رقابت, نوجوانی, ولورهمپتون واندررز در دور 16.

• Olympiacos رقابت در لیگ قهرمانان اروپا در طول تابستان و پاییز آینده از طریق سه مرحله مقدماتی روابط قبل مدعی مقام سوم در گروه B پشت سر بایرن مونیخ و تاتنهام. آنها از دست 0-1 در خانه به آرسنال در لیگ برتر دور از 32 برای اولین بار پا اما بهبود را به نفع خود بازگشت در لندن 2-1 لطف اواخر اضافی-زمان اعتصاب از یوسف ال عربی و پیشرفت در اهداف دور.

• گرگ در اولین ماجراجویی اروپایی برای 39 سال به پایان رسید و نفرات دوم به براگا در گروه K, جمع 13 امتیاز و راحت شد برندگان بیش از همکار UEFA Europa League, نوجوانی, اسپانیول در دور 32, Diogo Jota هتریک جلو راندن غرب Midlanders به یک 4-0 اول پرسپولیس در Molineux قبل از 2-3 شکست در بارسلونا.

جلسات قبلی
• این گرگ' اولین یوفا برخورد با مخالفان از یونان است.

• Olympiacos رکورد در صفحه اصلی به زبان انگلیسی بازدید کنندگان است W7 D4 L5 یکی از کشیده مسابقات داشتن صورت گرفته در اوایل این فصل هنگامی که آنها از پشت آمد به برگزاری تاتنهام 2-2 در هفته 1 لیگ قهرمانان اروپا.

• دور از 32 موفقیت در برابر آرسنال از آن ساخته شده دو پیروزی متوالی در دو پا روابط برابر طرف انگلیسی برای Olympiacos زیر فصل گذشته لیگ اروپا بازی کردن پیروزی برابر برنلی (3-1 ثانیه 1-1). این پیره باشگاه از دست داده بود از شش قبلی چنین روابط.

فرم راهنمای
Olympiacos
• دوم در 2018/19 یونانی سوپر لیگ پشت PAOK, Olympiacos رفت از لیگ سوم دور مقدماتی به دور از 32 که در آن داشتن فراموش نشدنی حذف آث میلان در مرحله گروهی آنها زدم با دینامو کیف (2-2 ثانیه 0-1 یک).

• در این فصل Olympiacos بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی درآمد خود را 19th مشارکت با قانع کننده واجد شرایط پیروزی بر Viktoria Plzeň, Istanbul Başakşehir و کراسنودار. اما پس از طراحی خود را باز گروه بازی برابر تاتنهام را از دست دادند چهار بعدی و مدیون ال ان را 87هفتم دقیقه حکم نهایی خود را ثابت در صفحه اصلی به Crvena zvezda برای پیروزی آنها نیاز به leapfrog صربی قهرمانان به مقام سوم.

• این Olympiacos سوم حضور در لیگ اروپا دور 16 قبلی دو داشتن هر دو به پایان رسید در شکست – برابر Metalist Kharkiv, در اهداف دور در 2011/12 (0-1 یک 2-1 ثانیه) و Beşiktaş در 2016/17 (1-1 ثانیه 1-4 یک). این باشگاه تنها تا کنون رسیده دو اروپا یک چهارم نهایی – در 1992/93 اروپا جام برندگان جام اروپا و 1998/99 لیگ قهرمانان اروپا.

• 2-3 شکست بایرن در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید Olympiacos ده بازی بدون شکست اروپا اجرا در پیره که شامل شش UEFA Europa League وسایل ترم آخر (W4 D2). اما آنها موفق به کسب تنها یکی از آنها نه وسایل خانه در مرحله حذفی این رقابت – برای اولین بار از آنها 1-0 برابر روبین کازان در 2011/12 دور از 32. رکورد خود را پس از آن است D4 L4.

گرگ
• در فصل اول پس از ارتقاء به لیگ برتر گرگ ها به پایان رسید و هفتم در 2018/19 برای بازگشت به رقابت های اروپایی برای اولین بار از آنها از دست رفته در دور اول از 1980/81 جام یوفا به PSV آیندهوون.

• گرگ شروع این لیگ کمپین در اواخر جولای و رفت و در را به نفع خود تمام شش مرحله مقدماتی مسابقات, ضربه زدن, جنگهای صلیبی, Pyunik و در بازی آف Torino. آنها از دست رفته خود را باز گروه بازی 0-1 در خانه براگا اما در زمان حداکثر امتیاز Beşiktaş (1-0 یک 4-0 ثانیه) و Slovan براتیسلاوا (2-1 a 1-0 ثانیه) و همچنین نقشه کشی 3-3 در شمال پرتغال.

• غرب Midlanders' بهترین تجربه اروپا توسط برخی از راه دور – و خود را تنها دیگر بهار مشارکت در یک هشتم رقابت – در آمد افتتاحیه جام یوفا از 1971/72 زمانی که آنها رفت و تمام راه را به نهایی قبل از از دست دادن 3-2 در مجموع به انگلیسی رقبای تاتنهام.

• گرگ برنده اول خود را پنج اروپایی دور وسایل در این فصل – در برابر صلیبیون (4-1), Pyunik (4-0) و تورینو (3-2) در مرحله مقدماتی و در Beşiktaş و Slovan در مرحله گروهی – قبل از طراحی در براگا در هفته 5 و پس از آن از دست دادن زمان گذشته در اسپانیول.

لینک ها و چیزهای بی اهمیت
• سه Olympiacos بازیکنان باید مختصر جادوها در انگلستان – Omar Elabdellaoui (که آغاز کار خود را در منچستر سیتی را از تیم جوانان) در هال سیتی در 2016/17 Andreas Bouchalakis در ناتینگهام فارست در 2017/18 و Hilal Soudani همچنین در جنگل در 2018/19.

• باشگاه هستند و هر دو به رهبری مربیان پرتغالی. پدرو مارتینز (Olympiacos) و نونو اسپیریتو سانتو (گرگ) که ویتوریا SC تیمی در 1994/95 را ملاقات شش بار به عنوان سر مربیان در پرتغالی Liga. مارتینز' Marítimo برنده دو و درو دو برابر دومی اسپورتینگ 2012/13 و 2013/14 اما Nuno را پورتو برنده خانه و در برابر مارتینز' ویتوریا SC در 2016/17.

• Nuno موفق مارتینز به عنوان Rio Ave سر مربی در سال 2014.

• گرگ امضا دانیل Podence از Olympiacos در ماه ژانویه است. این وینگر پرتغالی به ثمر رساند برای پیره باشگاه در خانه به تاتنهام در این فصل لیگ قهرمانان اروپا.

• Olympiacos مدافع روبن Semedo با Podence و گرگ دروازه بان Rui Patrício برای اسپورتینگ در 2016/17 در حالی که یونانی طرف پرتغالی 'حافظ جثه Sá شد یک تیم از ویلی Boly, Diogo Jota و روبن Neves در Nuno را پورتو طرف که همان فصل است.

• ال ان و گرگ مدافع رومن Saïss بین المللی بوده است تیمی برای مراکش از سال 2012.

• Diogo Jota کلاه-ترفند برای گرگ ها در برابر Beşiktaş در هفته 6 با گل در 58, 63 و 69 دقیقه سوم سریعترین در UEFA Europa League, مرحله گروهی به نهایی. داشتن تکرار که feat برابر اسپانیول در دور از 32 برای اولین بار پا, او اولین بازیکن به نمره یک هتریک متوالی در لیگ matchdays اگر چه Klaas-Jan تهران موفق trebles در پی حضور برای شالکه در 2011/12 در Matchdays 8 و 10, گم, بازی در میان است.

• گرگ در میان شش یوفا (لیگ اروپا مرحله گروهی تبهکار در این فصل تنها یکی از دیگران LASK هنوز درگیر است. Ferencváros, Olexandriya و ولفسبرگ تمام شد در مرحله گروهی حذف و اسپانیول توسط گرگ در این دور از 32.

• Olympiacos یکی از چهار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مرحله شرکت کنندگان رسیده اند UEFA Europa League round of 16 همراه با بایر لورکوزن Internazionale و شاختار دونتسک.

• Olympiacos و گرگ هر بازی خود را 15th, اروپایی ثابت از فصل ساخت آن هر دو باشگاه' طولانی ترین تا کنون قاره مبارزات انتخاباتی.

مربیان
• پدرو مارتینز بود به نام Olympiacos مربی در مارس سال 2018 تبدیل شدن به باشگاه پنجم پرتغالی در شش سال پس از لئوناردو Jardim, Vítor پریرا مارکو سیلوا و پائولو بنتو. Martins قبلا مشغول به کار در خارج از میهن خود گذشته سه جادوها در ستاره شرق قبل از حرکت به یونان داشتن آورده UEFA Europa League صلاحیت برای Marítimo, Rio Ave و ویتوریا SC. برگزاری هافبک او دربسته در محیط یک بار با پرتغال در طول سه سال طلسم با Sporting CP از 1995-98.

• یک دروازه بان سابق بود که در پرتغال یوفا یورو 2008 تیم ملی اما هرگز برنده ارشد کلاه, نونو اسپیریتو سانتو بیشتر بود بازگشت تا در طول بازی خود را حرفه ای اما به عنوان یک مدیر که او بسیار در خط مقدم داشتن ظهور به عنوان یک زحمت کش مترقی مربی در طول جادوها در والنسیا پورتو و از ماه مه سال 2017 گرگ. او برای اولین بار ساخته شده خود را با در نظر گرفتن پرتغالی استانی باشگاه اسپورتینگ به دو جام و به اروپا قبل از درخشان در اسپانیا در طول 18 ماه از روی لئامت دادن در Mestalla. او به رهبری گرگ به لیگ برتر در فصل اول خود را و به لیگ اروپا در دوم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب