Onyko TX-NR515 صاحبان موضوع.

فقط چند کلمه در مورد جدید Onyko TX-NR515 (2012) Av گیرنده و ویژگی های آن است.خارج از جعبه.شما آن را در پلاگین

توسط EXAMPLENEWS در 3 تیر 1399
فقط چند کلمه در مورد جدید Onyko TX-NR515 (2012) Av گیرنده و ویژگی های آن است.

خارج از جعبه.
شما آن را در پلاگین (انتخاب سیمی ترمینال و یا استفاده از موز شمع بر روی بلندگو اتصالات)
8 4.1 HDMI ورودی و 2 خروجی HDMI یکی برای حمل سیگنال های ویدئویی را به تلویزیون های دارای برچسب اصلی و دیگری دارای برچسب زیر. به یاد داشته باشید برای اتصال به اصلی در غیر این صورت شما نمی بینید بر روی صفحه نمایش منوی سیستم.

جادوگر در راه اندازی اجرا می شود در تغییر و شما می توانید اتصال خود را راه اندازی میکروفون و اجرای سریع بلند Audssey EQ راه اندازی. من در بر داشت آن را به سمت چپ بلندگو های من (Q-صدا 5010 سری) کمی پایین بنابراین من قادر به تنظیم دستی تنظیمات صدا پس از آن.

راه اندازی طول می کشد حدود 10 دقیقه و آن را شناسایی خودکار تمام دستگاه های متصل به HDMI. کنترل از راه دور تنها پنج نفر از هشت ورودی را انتخاب کند.

ویژگی های جدید به نام instaprevue اجازه می دهد تا شما را به پیپ نمایش ورودی از چهار ورودی HDMI دستگاه نا امید شده بود آن را اجازه نمی دهد پیش نمایش از تمام 8 ورودی HDMI.

غنی صدا در همه رمزگشاها دالبی,-D, Dolby-TrueHD, DTS-HD Hi Res و DTS Master Audio.

نصب بر روی کنترل از راه دور به شما می دهد کنترل کامل از ویژگی های بسیاری در پرواز که در ورودی - از جمله - audio decoder انتخاب روشنایی, کنتراست, رنگ, رنگ. باس و سه برابر کردن ساب ووفر. و اطلاعات گزینه نشان می دهد که ورودی و چه خروجی و ورودی صدا هستند. من قادر به ورودی 2 کانال استریو و خروجی به 7.1

این آمپر ویژگی های فراگیر 7.1 پشت بلندگو و اضافی 2 بلندگو اجازه می دهد تا صدای فراگیر دالبی پرولوجیک 2Z از ویژگی های.

وجود دارد بسیاری از کاهش نویز در تصویر های مختلف و صدای پویا فیلتر برای اواخر شب گوش دادن بسیار آسان برای پیدا کردن بر روی HDMI راه اندازی.

Intellivolume تضمین ورودی متعادل هستند این است که بسیاری از استاندارد Onyko ویژگی های.

آن را نمی باید چند کاناله آنالوگ صوتی که در آن بدان معنی است که شما نیاز به یک SACD و یا دی وی دی-پخش کننده های صوتی است که با این نسخهها کار بیش از bitstream بسیاری انجام دهید ؟

من موفق به دریافت DTS صوتی سی دی بازی به عنوان آنها فقط خروجی DTS که رمزگشاها می تواند اداره کند.

خوب از راه دور آسان برای استفاده است.

فوق العاده زنگ ها و whistles - wi-fi را آماده و قادر به حمایت کامل رادیو اینترنتی و spotify که خنک است. به روز رسانی سیستم عامل نیز در دسترس بر روی خط.

4k ارتقاء نیز موجود است به علاوه 3D کامل پشتیبانی (اگر چه من نمی تست این عنوان نمی کردم یا نه)

بسیار خوب با قیمت مناسب گیرنده در £499.99!

چند 5.1 صوتی

هیچ است وجود دارد اما من در اطراف آن به عنوان من یک مجموعه بزرگ از SACD و دی وی دی صوتی و دیسک های.

تنها آنالوگ صوتی 2 کانال اما از HDMI 1.1 تا HDMI می تواند تا 192 کیلو هرتز نرخ بیت - 96 کیلو هرتز 24 بیت است که محبوب و مورد علاقه. من در بر داشت یک OPPO HD981 دی وی دی پلیر که تبدیل DSD و با وضوح بالا دی وی دی صوتی به LCPM و خروجی آن را در 48 و 96 و 192 کیلو هرتز بیش HDMI - من در حال حاضر ارتباط این هستم و با بهره گیری از من 5.1 surround audio. من به تا تصویری با وضوح 1080p به به لذت بردن از بیت بالا نرخ منم چون 480p پهنای باند نیست استفاده به عنوان مقدار از پهنای باند بیش از HDMI.

خبر خوب این است که دیگر DTS دیسک - من دو نیش هستند. کار خوب به عنوان آنها تولید DTS bitstream که با این نسخهها کار خارج از جعبه.

فقط توجه داشته باشید برای کسانی که نا امید داشتن چند مجرایی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب