اورلاندو توصیه

پارکینگ در دیزنی است که قطعا رایگان نیست - به جز WDW رفت و آمد مکرر مهمانان. آخرین بار من آن را 20 دلار در هر

توسط EXAMPLENEWS در 24 خرداد 1399
پارکینگ در دیزنی است که قطعا رایگان نیست - به جز WDW رفت و آمد مکرر مهمانان. آخرین بار من آن را 20 دلار در هر روز است. برای آن هزینه (که شما نمی توانید به آسانی جلوگیری از) شما می توانید ماشین خود را بین WDW جاذبه های, در روز بود. (پذیرش است که اجازه می دهد تا شما را به وارد >1 جاذبه جداگانه چیز). مشابه هزینه های روزانه اعمال می شود, در ارومیه, دریای جهان, و غیره.

من هرگز دیده می شود هر گونه گزارش از یک اتوبوس از WDW خروج مردم پشت و نه من تجربه آن را در (مسلما نادر) مناسبت های من شده اند به طوری دیر است. من نمی توانم صحبت می کنند برای چه مشغول آنها را دریافت کنید, اما آنها فراموش اجرای این عظیم بیان ("bendy") اتوبوس در WDW مسیر آنها را حمل standees زمانی که لازم باشد و آنها را اجرا کنید هر 30 دقیقه تا نیمه شب دوباره بسته به جایی که شما اقامت.

اتوبوس های شهر نمی گسترش به هر چیزی باتلاقی مانند به هر کدام از فلوریدا سواحل و نه به فولاد خوزستان. شما می خواهم نیاز به کتاب در یک ترکیب اتوبوس/جاذبه های سفر را برای این. شما می توانید به Gatorland توسط اتوبوس شهر و همچنین تعداد زیادی از فرصت های خرید.

بهینه محل اقامت را به عنوان آسان که ممکن است اتوبوس دسترسی به تا آنجا که ممکن است از طریق دریا در جهان. نگاهی به نقشه های آنلاین برای دریا بندر درایو نگاهی به آنچه اقامت وجود دارد در این نزدیکی هست. دریا بندر درایو تقاطع چند "مفید" مسیرهای اتوبوس - فرودگاه دیزنی, خرید جهانی (با یک پیاده روی کوتاه) ،

اگر شما می خواهید خاص توصیه - Staybridge Suites - کتاب 2-مجموعه اتاق خواب; می توانید خود را تهیه; رایگان روزانه صبحانه رایگان شب مشروب الکلی و تنقلات 3 روز در هفته. سوئیت دارای یک اتاق با دو تخت و یک اتاق با یک تخت بزرگ هر ensuite, با, همراه, متفرقه/آشپزخانه (با ظروف و غیره) در میان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب