پاناسونیک هرتز OLED صاحبان سری موضوع

خوب برخی از یافته های اولیه در مقایسه با AG9:در SDRهر دو تلویزیون نگاه بسیار مشابه (حتی ارتقاء به نظر می رسد

توسط EXAMPLENEWS در 31 خرداد 1399
خوب برخی از یافته های اولیه در مقایسه با AG9:

در SDRهر دو تلویزیون نگاه بسیار مشابه (حتی ارتقاء به نظر می رسد شبیه به من). کالیبراسیون خارج از جعبه به نظر می رسد بسیار شبیه به عنوان به خوبی. اما در مقایسه مستقیم پاناسونیک به نظر می رسد فقط یک اما طبیعی تر به خصوص با پوست تن.

در HDR, من ترجیح می دهم پاناسونیک. Dolby Vision ist فقط روشن تر نسبت به سونی و سیاه و سفید نزدیک جزئیات بهتر در پاناسونیک به عنوان به خوبی. Dolby Vision IQ به نظر می رسد برای من مفید به ویژه در روشن اتاق. در اتاق تاریک به نظر می رسد یکسان به DV تاریک در شرایط روشنایی. برخی از تنظیمات فعال و غیرفعال در DV IQ (به عنوان مثال کاهش سر و صدا). HDR-مطالب از یوتیوب به نظر می رسد بسیار شبیه از نظر روشنایی. پاناسونیک به نظر می رسد برای حفظ بیشتر برجسته روشن هر چند.

در مورد حرکتمن در واقع ترجیح می دهند پاناسونیک به عنوان در حال حاضر. من متوجه نشده اند هر قاب پرش تا کنون و من حدس می زنم من نباید به دنبال آن هم نیست. MCFI می توان به تدریج بیشتر پاناسونیک (در سونی Motionflow در 1 نگاه بیش از حد juddery (آیا این کلمه حتی وجود دارد؟) به من در حالی که Motionflow 2 بود بیش از حد صاف و تولید برخی مصنوعات قابل مشاهده است. پاناسونیک, من در حال حاضر استفاده از IFC بر 4 به صورت تاری و لرزش شدید کاهش و من خیلی خوشحال با آن (مقدار مناسب از صافی و به چشمان من کمتر مصنوعات در سونی). BFI در پایین در حال حاضر (برای SDR). متوسط به نظر می رسد مشابه در شرایط روشنایی. بنابراین به نظر می رسد هر دو قابل استفاده است و من نمی توانم متوجه هیچ مثل نور سوسو.

حتی صدای بسیار خوب پاناسونیک. در حالی که صدا نمی آید به طور مستقیم از روی صفحه نمایش آن را فقط برای تلفن های موبایل کمی بیشتر تصفیه شده و صدای کمتر تهاجمی نسبت به AG9 (احتمالا به دلیل تنظیمات من استفاده می شود در سونی). از نظر باس پاسخ این دو مجموعه بسیار مشابه هستند.

این سیستم عامل ist هیچ ربطی به بحث اصلی در مورد. آن کار انجام می شود به نظر می رسد پایدار تا کنون و کمی کمتر صاف که اندروید روی تلویزیون های سونی (هرگز فکر نمی کردم من همیشه می گویند که). بیایید حداقل امید آن است که با ثبات تر از Android TV. فروشگاه App در واقع همان است که در DMP-BDT320 از سال 2012. و حتی آن را نشان می دهد که برخی از برنامه های اضافه شده به فروشگاه در 2012/2013 پس از آن ممکن است واقعا همان خواهد بود. اگر تلویزیون اندروید تر بود پایدار و من قطعا آن را ترجیح می دهند (پخش 2, بیشتر, برنامه, دستورات صوتی برای یوتیوب و غیره.)

تا کنون HZ1500 به نظر می رسد به حق انتخاب برای من بود. در حالی که من خوشحال نیست من کوتاه C9 سفر (عمدتا به دلیل وحشتناک باندهای بلکه تصویر از جعبه فقط نگاه طبیعی کمتر به من و MCFI نبود تعادل) من بسیار هیجان زده در مورد من HZ1500 تا کنون.

در زیر برخی از مقایسه تصاویر (هر دو تلویزیون مجموعه به DV تیره). شاید حداقل تفاوت در روشنایی ممکن است قابل مشاهده اینجا.

مشاهده پیوست 1320984View پیوست 1320985View پیوست 1320986



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب