پاناسونیک HZ2000 4K OLED TV نمایش

بودن غیر پرنیان خودم احساس می کنم برای علاقهمندان به بازی به خصوص اگر آنها شده اند و یا وفادار به پاناسونیک در

توسط EXAMPLENEWS در 8 مرداد 1399
بودن غیر پرنیان خودم احساس می کنم برای علاقهمندان به بازی به خصوص اگر آنها شده اند و یا وفادار به پاناسونیک در طول سال. من کاملا می تواند درک خود را از سرخوردگی و دلخوری اگر برای مثال آنها برای رفتن به خرید یک GZ سال گذشته تا آنها متوجه هیچ کامل پهنای باند 2.1 و صفر VRR. سپس پس از آن تصمیم به صبر یک سال کامل در انتظار آن است که هرتز این سال را کامل 2.1 و شاد پاناسونیک مشتریان از سر گرفته خواهد شد. اما با این حال این مورد است در حال حاضر 2 سال در گزاف گویی پاناسونیک موفق به عرضه پارسه با تمام امکانات آنها به دنبال و آرزوی باید در سال 2020 تلویزیون. اگر Panasonic آیا از دست دادن یک بار ریخته شده از مشتریان به ال جی به دلیل این mis-مرحله پس از آن است فوق العاده ضعیف تصمیم گیری کسب و کار از بچه ها در اوزاکا.

در سمت تلنگر...غیر پارسه آنها تنها در صنعت مرجع استاندارد تصویر دقت و کیفیت را از دامان آن را به عنوان در این منطقه هرتز خواهد به آن دست کشیدن از پارک. و به من گفت: خودم در اینجا این برای من پاناسونیک تمرکز.

در حال حاضر وجود دارد دو طرف بیش از حد این...AV علاقه مندان که علاقهمندان به بازی در حال حاضر تفکر و verbalising بیا پاناسونیک, آن را نمی خواهد که با ارسال این شرکت به انحلال شامل کامل HDMI 2.1 ورودی هرتز و در حال حاضر احساس می کنم کاملا به پایین نا امید & نادیده گرفته با پاناسونیک. پس از آن وجود دارد فیلم شخصیکه در استعمال کلمات صحیح است که شما فقط فکر و احساس بله یکی دیگر از شگفت انگیز پنل به تماشای من 4k UHD فیلم مجموعه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب