Philips 903 (55OLED903) بررسی و نظرات

وجود دارد یک جهنم از بسیاری از افزایش سرعت انجام دهید. من که قرار بود برای یک مرجع سفید نقطه فقط چیزی که خشنو

توسط EXAMPLENEWS در 19 تیر 1399
وجود دارد یک جهنم از بسیاری از افزایش سرعت انجام دهید. من که قرار بود برای یک مرجع سفید نقطه فقط چیزی که خشنود به خودم و missus بدون نگاه کردن بیش از حد دمیده/پر جنب و جوش.

ISF روز/شب حالت یک نقطه شروع خوب است ولی وجود اشکال و با کسانی که هنگام بیرون آمدن از حالت خواب (رنگ می تواند نگاه های عجیب و غریب و تعادل) - به جای آن سعی کنید برای کپی کردن این تنظیمات در سراسر به یکی دیگر از حالت های تصویر من استفاده می شود "طبیعی" اما مهم نیست که چه شما با استفاده از.

1.) من RGB تعادل در حدود 126 قرمز 127 سبز 95 آبی (تحت سفارشی رنگ متوسط) اما شما می توانید به نوبه خود آبی را بیشتر به آن را بیشتر از یک گرمتر مرجع رنگ. به طور پیش فرض "گرم" یا ISF حالت به نظر می رسد کمی بیش از حد قرمز برای من میل اما این فقط می تواند پنل من.

2.) از طریق روشن و خاموش کردن همه گزینه های پردازش برای شروع با این بدان معناست که هیچ پویا رنگ و نور و سنسور خاموش هر چیزی "حالت اکو" ،

3.) از نظر تنظیمات اولیه - "تصویری کنتراست" همان چیزی است که شما می خواهم انتظار "کنتراست" به روز ترین مجموعه... این خاک سپرده شد در تنظیمات پیشرفته و شما باید نیاز به آن را تغییر دهید به طور پیش فرض از 100. "کنتراست" در این تلویزیون واقعا OLED نور (نور پس زمینه) و می توان بسته به اینکه چگونه روشن شما نیاز به تصویر. در SDR در یک نسبتا به خوبی روشن اتاق شما نمی خواهد نیاز به رفتن بیش از 50. حالت HDR باید این را در 100.

4.) از من تست "خنثی" هشیاری محیط باید 0 - اما من در بر داشت بالا بردن آن را به 1 یا 2 معمولا خوب به نظر می رسد اگر شما می خواهید کمی از شفافیت بیشتر. آن مبالغه می توانید مسدود کردن در با کیفیت پایین منابع تصویری هر چند. نگه داشتن "وضوح فوق العاده" جوش حالت خاموش.

5.) "روشنایی" خوب است در سمت چپ در 50 اما شما ممکن است نیاز به افزایش این کمی HDR منابع اگر شما در پیدا کردن جزئیات سایه بودن گلچین - من نمی خواهد بیش از 65 هر چند در غیر این صورت سیاه ظاهر خواهد شد خاکستری.

6.) بازگشت به تنظیمات پیشرفته. Noise reduction off MPEG noise reduction حداقل - این کمک باید با posterization آثار

7.) حرکت سبک یا "خاموش" و یا "فیلم" - این است که احتمالا فقط تلویزیون است که من می خواهم توصیه motion interpolation حالت به عنوان "فیلم" به نظر می رسد به معرفی بیشتر حرکت وضوح و بدون هر گونه soap opera effect (احسنت Philips!)

8.) تلویزیون به رسمیت می شناسد محدود یا کامل سطح سیاه و سفید به طور پیش فرض وجود دارد به نظر نمی رسد یک دستی ضامن مانند دیگر تلویزیون.

9.) "کامل واقعیت" می توانید انجام دهید نسبتا خوبی از گسترش یک SDR محدوده به احساس کمی بیشتر شبیه به یک HDR منبع - اگر این است که شما چیز. "حداقل" به نظر می رسد خیلی خوب است.

هر گونه سؤال دیگر اجازه دهید من می دانم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب