Pioneer VSX-934 7.2 حمایت از 7.1 دالبی دیجیتال TrueHD (Dolby Atmos)

من شده اند با استفاده از جدید من 5.1.2 سیستم صوتی با پایونیر AV گیرنده تقریبا برای 6 ماه. من دانلود برخی از فا

توسط EXAMPLENEWS در 25 خرداد 1399
من شده اند با استفاده از جدید من 5.1.2 سیستم صوتی با پایونیر AV گیرنده تقریبا برای 6 ماه. من دانلود برخی از فایل های نمونه با Dolby Atmos فعال صدا. من تست آنها را در جعبه لینوکس و آنها صدا بزرگ است. اما به تازگی متوجه شدم که من لینوکس جعبه در واقع پشتیبانی نمی کند Dolby Atmos. بنابراین من متوجه شدم که آنچه که من در حال گوش دادن واقعا Dolby Atmos. پس از صرف ساعت ها تحقیق و آزمون و خطاهای من در نهایت قادر به فعال کردن passthrough در Kodi به من گیرنده AV رسیدگی دالبی مسائل است.

بنابراین من سعی کردم به تماشای یک DTS فیلم با استفاده از passthrough ساز. آن موفقیت آمیز بود. چرا که من می توانید ببینید قرمز DTS آیکون در AV گیرنده پنل. همچنین زمانی که من فشرده "بزرگ" دکمه را بر روی کنترل از راه دور آن شروع به مرور از بين DTS صحنه مانند درام, اکشن ،

بعد من سعی کردم به بازی چند نمونه فیلم با صدای دالبی Atmos 5.1. این فایل های نشان داده شده در Kodi به عنوان "Doby". من می توانم قرمز دالبی ثبت نام نشان من گیرنده AV. پس از فشار دادن "بزرگ" دکمه را بر روی کنترل از راه دور من می تواند سوئیچ بین حالت های مختلف در حالی که برچسب روی صفحه نمایش گفت: "دالبی Atmos/DD". بنابراین من بسیار خوشحال بود.

اما من سعی کردم به تماشای 7.1 دالبی دیجیتال TrueHD مشخص شده به عنوان دالبی HD در Kodi), من می توانید ببینید قرمز دالبی ثبت نام در گیرنده AV اما زمانی که من را فشار دهید در "بزرگ" را فشار دهید در کنترل از راه دور آن را تنها نمایش این برچسب به عنوان "فراگیر دالبی DD", هنگام انتخاب حالت های مختلف. من هیچ نشانه ای از Atmos با این 7.1 Digial TrueHD فایل های.

Pioneer VSX-934 ادعا می کند که آن را پشتیبانی از دالبی دیجیتال TrueHD در وب سایت:
مشخصات | VSX-934 | AV رسیور | محصولات | پایونیر صفحه اصلی صوتی تصویری

همچنین من کابل HDMI ادعا می کند همان,, حتی اگر آن را HDMI 2.0:
من در حال حاضر بسیار اشتباه چه چیزی اتفاق می افتد در حال حاضر. من به وضوح می توانید ببینید که گیرنده های AV و دریافت سیگنال با استفاده از passthrough تنظیمات در Kodi, اما نه بیش از حد مطمئن به همین دلیل آن را نمایش Atmos اطلاعات. من چک نسخه سیستم عامل آن آخرین نسخه بیش از حد.

هر ایده چه خبر است با من راه اندازی ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب