پادکست: LG CX در مقابل پاناسونیک HZ2000 لیزر پروژکتور, بررسی, است, 4K دیسک مرده B+W هیو جکمن

بزرگ پادکست به طور معمول بچه ها و یک بحث جالب در 4K دیسک. در اینجا من را (با عرض پوزش آن را کمی طولانی).من معت

توسط EXAMPLENEWS در 1 مرداد 1399
بزرگ پادکست به طور معمول بچه ها و یک بحث جالب در 4K دیسک. در اینجا من را (با عرض پوزش آن را کمی طولانی).

من معتقدم که وجود دارد برخی از مناطق کلیدی که آن را به رسانه های فیزیکی و دیسک های 4K است که باید در نظر گرفته شود و برای من نقطه زیر من از جمله های مختلف خرید/اجاره رویکرد در محل:

  • خرید فیزیکی دیسک (مغازه ها و آنلاین)
  • اجاره فیزیکی دیسک (سینما پارادیزو)
  • خرید دیجیتال عنوان (اپل و آمازون ، گوگل و غیره.)
  • اجاره یک دیجیتال عنوان (اپل, آمازون, گوگل, و غیره.)
  • اشتراک دیجیتال در جریان خدمات (Netflix, نخست, و غیره.)

هزینه
جدید دیسک ها £20 تا 25 پوند است که فقط بیش از حد بالا و قابل توجهی پرش از BluRay. این نهاد بسیاری از مردم ،
من شخصا منتظر انتشار به افت قیمت در, من مجموعه ای محدود از 15 پوند در هر عنوان با تنها گاه به گاه عنوان خاصی است که من به شما خرید بیش از آن.
من مجموعه ای از 187 عناوین (که شامل 2 مجموعه تلویزیونی) من avergaing £11.13 هر عنوان. این است که از چند دست دوم, عنوان, اما بیشتر از بسته نرم افزاری/چند خرید تخفیف و خرید از خارج از کشور. بنابراین اگر شما می توانید صبر کنید, آن را نمی کند هزینه گزافی برای خرید 4K دیسک.
هنگامی که شما خرید یک فیزیکی دیسک آن را با شما برای همیشه لطفا برای. در حال حاضر در حالی که این فوق العاده نادر است اگر شما خرید یک کپی دیجیتال از آن می توان از خدمات و یا حتی بدتر از این خدمات می تواند بسته (باز هم نادر است اما غیر ممکن نیست در دراز مدت). و آن را با شما برای همیشه لطفا برای است و تنها مجاز به خریدار به عنوان اجاره.
من هم رد کردن در اجاره هزینه های دیجیتال انتشار £5 (به نظر می رسد به طور متوسط) فقط به نظر می رسد راه بیش از حد بالا به من. من اجاره دیسک های فیزیکی از طریق سینما پارادیزو و که با این نسخهها کار در £2 در هر عنوان (که می تواند 4K) و من در گرفتن بهترین کیفیت. البته من نمی باید کنترل کامل بیش از آنچه که فیلم من به تماشای زمانی که من می خواهم اما من خوشحال هستم به سازش با آن است.

کیفیت
با استثنا از Kaleidescape جریان همیشه ارائه فقیرتر کیفیت تصویر و صدا. در برخی موارد این تفاوت نه چندان آشکار, اما شما همیشه می توانید بهتر نرخ بیت از یک دیسک و غیر فشرده صوتی. هنگامی که شما پوسته مبالغ قابل توجهی از پول را در خانه راه اندازی, من احساس می کنم آن را به ارزش قرار دادن در بهترین منبع با کیفیت.
همچنین شما باید کنترل کیفیت با های اخیر همه گیر انداختن با کیفیت ما از دست Atmos و قطعنامه در دیزنی+ و شما هیچ کنترل بیش از این است. در شرایط عادی شما همچنین می توانید دریافت قطره در کیفیت از شبکه تنوع دوباره خارج از کنترل شما است. و هنگامی که کسی را دوست دارد آسمان را نمی توان زحمت برای جریان در یک کیفیت است که حداقل comptetive با سیستم عامل های دیگر پس از آن هیچ راهی وجود دارد که من به آنها پول خواهد داد حتی اگر من از دست برخی از عناوین بلافاصله و منتظر فیزیکی آزادی (بازی تاج و تخت, چرنوبیل).
جریان با کیفیت را بهبود بخشد به عنوان زمان می رود هر چند. حتی با جریان کدک آنها بهبود نحوه فشرده سازی ویدئوها و ما رو H266 در افق, من امیدوارم که آنها می تواند بهبود های صوتی بیش از حد.

راحتی
وجود دارد بدون شک در جریان است و بیشتر مناسب خود را پیدا کنید فیلم (JustWatch فوق العاده کمک می کند تا با پیدا کردن حق سرویس) را فشار دهید بازی و به دور می روید. با یک دیسک شما باید برای پیدا کردن آن و قرار دادن آن در, بازیکن, صبر کنید تا بارگذاری (من UB700 به نظر می رسد بسیار آهسته در روشن کردن و شروع یک دیسک) و شاید از طریق برخی از هشدارها و نرم افزارهای رشته معماری و سپس شما را به یک منو برای بازی در این فیلم است. این را می توان با تهیه نسخه پشتیبان از دیسک به یک درایو شبکه و با استفاده از پیچیده یا نرم (اولویت من) پس بعد از آن شما باید فوری accesss به عناوین خود را, اما این است که در ابتدا وقت گیر و گران تر برای راه اندازی و برای همه نیست.

در دسترس بودن
فیلم به نظر می رسد برای آمدن و رفتن از جریان خدمات مانند Netflix و آمازون و معمولا نمی ارائه شده در HDR یا Atmos و هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از عناوین (به خصوص آنهایی که مبهم) که در دسترس هستند فقط از لحاظ جسمی.
بیشتر نگران کننده برای من است هر چند که ما شاهد بسیاری از های اخیر عنوان تنها انتشار بر روی دی وی دی در انگلستان (اوه) و سپس خود را دریافت HD / 4K منتشر شده تنها به صورت دیجیتالی.

خلاصه
در حال حاضر آن را به می گویند که من در برابر جریان خدمات در همه. من هنوز هم استفاده از Netflix و آمازون زیادی به خصوص برای تلویزیون را نشان می دهد. من چکش من اشتراک Spotify در و احتمالا خرید 2 یا 3 آلبوم جسمی در 5 سال گذشته. Spotify در به اندازه کافی خوب است کیفیت برای شرایط من گوش (ماشین هدفون میز). من خرید تمام بازی ها به صورت دیجیتالی بر روی PC و کنسول اما پس از آن کیفیت بازی نیست تفاوت دیجیتال و فیزیکی کپی کنید. به همین دلیل من هنوز هم ترجیح می دهند نسخه فیزیکی از فیلم های است که برای راه اندازی من تماشای آنها را بر روی من می تواند تفاوت بین یک جریان و محلی نسخه از این فیلم و تا زمانی که تغییرات من همچنان به خرید physcial رسانه ها.
Kaleidescape یک جریان خدمات ارائه می دهد که همان کیفیت (و گاهی اوقات بهتر) از یک دیسک. اگر چه هزینه های اولیه از سخت افزار خیلی بالایی برای من در حال حاضر اگر این قیمت ورود پایین می آید و عناوین با قیمت مناسب هستند و می توانید ببینید خودم تعویض به این عنوان وجود دارد برخی از یقین در چه مدت این سرویس را اجرا خواهد کرد و چگونه من خود را به عنوان.

به عنوان یک آخر توجه داشته باشید جانبی آن را نیز جالب است ببینید که چگونه بسیاری از تولید کنندگان را از جیبش ایجاد 4K بازیکنان بیش از حد (Oppo سامسونگ). این است که به کمک هر چند بازیکنان از پاناسونیک بسیار عالی و پوشش بودجه اکثر مردم.

با این حال من یک اقلیت مورد در طرح بزرگ از چیزهایی ببینید و برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران که در آن بیشتر از بازار پول است, جریان ادامه خواهد داد به بیش از رسانه های فیزیکی است که تبدیل شدن به یک بازار تو رفتگی در دیوار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب