پروژکتور و صفحه نمایش مشاوره (به ارتقا یا نه)

هی بچه هامن خریداری اپسون خانه سینما 2040 کاملا چند سال پیش و با استفاده از آن هر شب به ما زیرزمین/مرد غار پرو

توسط EXAMPLENEWS در 21 خرداد 1399
هی بچه ها

من خریداری اپسون خانه سینما 2040 کاملا چند سال پیش و با استفاده از آن هر شب به ما زیرزمین/مرد غار پروژکتور. من به طور عمده استفاده از آن را برای PS4, بازی, اما من می خواهم به دور از say I am a gamer جدی است که من تنها بازی چند بازی (NHL, نیاز به سرعت, بدون فریم در ثانیه) اما من بازی NHL آنلاین غالبا. این 2040 bosts یک 25ms ورودی تاخیر. دیگر آن که من با استفاده از Netflix بر روی PS4 و گاه به گاه ، می گویند 50% بازی 50% فیلم/Netflix و تماشای هاکی (نمی توانم صبر برای آنها را به عقب بر گردیم روی یخ).

چند سال پیش من به روز رسانی به PS4 Pro 7.2 Sony 4K گیرنده و یک BenQ HT2550 جهش به 4K جهان است. متاسفانه HT2550 برای من کار نمی کند به عنوان پرتاب نمی ارائه یک صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ برای آنچه که من می خواستم. من بازگشت HT2550 نگه داشته و هر چیز دیگری. وقتی که من باز این اتاق تا من حذف بخش بزرگی از بار عریان دیوار و نصب یک پرتو آن را باز کنید و قادر به ساخت نهایی خانه تئاتر است. من زمان پروژکتور نشسته در 11 فوت از دیوار که مکان آن در دورترین محل ممکن است بدون رفتن زیر و یا گذشته پرتو و بودن در راه. بنابراین اساسا من نیاز به چیزی مشابه با پرتاب به طوری که من بسیار از دست دادن نیست اگر هر اندازه صفحه نمایش.

متاسفانه بعد از 2 سال من فقط همان اشتباه و خرید دیگر 4K پروژکتور است که من فکر کردم کار با کمی کوچکتر از اندازه صفحه نمایش این پروژکتور بزرگ است و آنچه که من محاسبه نمی شد که جلوی این پروژه خواهد بود FT نزدیک به عنوان آن بسیار بزرگ است. این پروژکتور اپسون خانه سینما 4010 و اگر چه این تصویر شگفت انگیز است, من خواهد بود و بازگشت به آن است.

بنابراین شروع کردم به تحقیق بیشتر مثل من باید در وهله اول و من با توجه به BenQ TK850 که بازدید تمام علائم بررسی با اندازه صفحه نمایش و اما بزرگترین نگرانی من این است که حدود 83ms ورودی تاخیر در توجه به بازی. بنابراین من در حصار آن است ارزش جهش به 4k در مقابل از دست دادن در ورودی تاخیر یا من باید چوب به آنچه که من در ادامه به آن صبر کنید. من حداکثر بودجه 2500 CA بنابراین احتمالا 1800 ما و TK850 است و در آن بودجه. شما بچه ها می دانید خیلی بیشتر در مورد پروژکتور آنچه ممکن است در آینده و غیره. هر گونه مشاوره و یا توصیه این خواهد بود بسیار مفید است و من خواهد بود بسیار greatful برای.

همچنین هنگامی که من در نهایت من بعدی پروژکتور, من می خواهم به انجام یک تبادل نظر صفحه نمایش. در حال حاضر آن را فقط یک مربع سفید رنگ با رنگ مناسب که مناسب نیازهای من, اما من می خواهم برای ایجاد یک مرز مانند یک لبه مرز و شاید ساخت outwords اجازه می دهد تا نور پس زمینه با چراغ نوار نور در اطراف لبه. شاید خودم در سر من در اینجا lol اما اگر کسی انجام داده است چیزی شبیه من دوست دارم به آن را ببینید!

با تشکر از همه در پیشبرد!!!!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب