پروژکتور ارتقا مشاوره - فقط HD و یا شبه 4K?

با تشکر از همه شما بسیار برای ورودی خود را - با عرض پوزش من مشغول بوده ام در تمام طول روز و در بازگشت به چک -

توسط EXAMPLENEWS در 7 خرداد 1399
با تشکر از همه شما بسیار برای ورودی خود را - با عرض پوزش من مشغول بوده ام در تمام طول روز و در بازگشت به چک - من قصد دارم به عنوان خوانده شده از طریق همه اطلاعات عالی و سر من در اطراف آنچه مهم است برای من تا آنجا که به تصویر می رود.

احساس دل و روده من است که به من گفتن کنتراست برای من مهم تر از رزولوشن - با زمان 720p پروژکتور من هرگز آنجا نشسته تفکر کسانی که پیکسل ها کمی بزرگ' اما من قطعا باید به خودم فکر کردم "چه جهنم در رفتن در این صحنه تاریک'. اما اشاره شده است و وجود دارد راه های دیگر برای دستیابی به بهتر سیاه و جزئیات فوق العاده بالا و کنتراست پروژکتور می تواند اتلاف پول با زمان ، همچنین از بودجه من محدود است من به طور بالقوه رفتن به ارزش بهتر از استفاده 1080p ماشین در یک زمان هنگامی که بسیاری از مردم در حال به روز رسانی به 4K در حال حاضر که با تکنولوژی تبدیل شده است و بیشتر مقرون به صرفه است.

من نه در عجله - دلیل من نوشته شده این سوال این است که چون من خیلی وسواسی ditherer وقتی که می آید به خرید چیزهای جدید, بنابراین من واقعا در مراحل اولیه ساخت یک انتخاب. این می تواند باشد که من با نگاه کردن به صورت مناسب استفاده 1080p پروژکتور و پس از آن (تا زمانی که آن را طول می کشد) در حالت عادی ارتقا رای من خواهید بود در فروم دوباره در 10 سال پرسیدن که آیا من باید با یک پیر بومی 4K ماشین یا با 8K :)

در نظر خرید دست دوم, دیگر از طبقه بندی فروم اینجا و بی هر گونه پیشنهادات خود را برای مکان برای خرید ؟

با تشکر دوباره برای کمک به شما



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب