PSVR کلی

ویرایش: کیت هیچ تغییر یافته پلی استیشن VRپروژه Morpheus (واقعیت مجازی) - ویکیپدیا ، پروژه Morpheus سونی هدست و

توسط EXAMPLENEWS در 16 تیر 1399
ویرایش: کیت هیچ تغییر یافته پلی استیشن VR

پروژه Morpheus (واقعیت مجازی) - ویکیپدیا ،

پروژه Morpheus سونی هدست واقعیت مجازی. آینده نسل بعدی.


*سیاه و OG جلیقه جداگانه فروخته می شود.

به خدا من نمی توانم صبر کنید برای این کار.

ادعا سازگار با بازی:

در میان خواب (Krillbite Studio)
مونتاژ (nDreams)
قلعه (SCE)
فرقه شهرستان (Renegade Kid)
عمیق (SCE London Studio)
Eve Valkyrie (CCP Games)
ژوراسیک برخورد (پرجرم درون آن باشد بازی)
Project CARS (Slightly Mad Studios)
Q. U. B. E2 (بازی های سمی)
Street Luge (SCE London Studios)
تابستان درس (Katsuhiro Harada)[3]
جراح شبیه ساز (Bossa Studios)
دزد (Eidos Montréal)
War Thunder (Gaijin Entertainment)

به روز رسانی*** با تشکر از @Cha1ky

GDC 2015 – Project Morpheus به روز رسانی

آخرین اخبار از GDC

سلام از GDC 2015! حدود یک سال پیش ما پرده برداری از یک نمونه اولیه برای پروژه Morpheus های واقعیت مجازی (VR) سیستم برای پلی استیشن 4. پس از آن ما شده است در ساخت این سیستم حتی بهتر است. من راضی به بازگشت به GDC با یک به روز رسانی در پیشرفت ما آوردن ما یک گام نزدیک تر به مصرف کننده خود را آزاد کند. ما معتقدیم VR را شکل آینده, بازی, و من نمی توانم صبر کنید برای شما به سعی کنید پروژه Morpheus زمانی که آن را راه اندازی در نیمه اول سال 2016.

هدف ما با VR است که به ارائه یک حس حضور, ساخت بازیکن احساس به عنوان اینکه آنها به شدت در داخل جهان از یک بازی است. پروژه جدید الهه نمونه ما به ارمغان می آورد و نزدیک به این هدف به عنوان آن را بهبود می بخشد تجربه بصری و دقت ردیابی که هر دو مهم برای دستیابی به حس حضور.

تغییرات کلیدی:
صفحه نمایش OLED – در ازای 5 اینچ ال سی دی جدید Morpheus VR هدست مجهز به یک 5.7 اینچ 1920 X RGB X 1080 وضوح صفحه نمایش OLED. این صفحه نمایش جدید گسترش میدان دید و قادر کم دوام از بین بردن تاری.
120 هرتز سرعت رفرش – قبلی نرخ تجدید تنظیمات از دو برابر شده برای این نمونه جدید که بدان معنی است که بازی برای Morpheus می تواند ارائه شده در 120fps. هنگامی که در ترکیب با OLED صفحه نمایش نرخ تجدید بالا و قدرت PS4 Morpheus قادر به خروجی شگفت آور صاف تصاویری.
فوق العاده کم پوشیدگی – ما می دانیم چقدر مهم زمان تاخیر کم است برای ارائه یک VR تجربه ما کاهش زمان تاخیر به کمتر از 18ms حدود نیمی از آنچه اول Morpheus نمونه بود. زمان تاخیر کم بسیار مهم است برای ارائه یک حس حضور در همان زمان ساخت VR تجربه راحت به بازیکنان است.
دقیق تر پیگیری - به موضعی ردیابی دقیق تر ما اضافه شده سه Led به هدست – یکی در جلو و دو طرف – در مجموع از نه Led ها به حمایت قوی 360 درجه ردیابی است.
طراحی کاربر پسند – ما ساخته شده Morpheus VR هدست ساده تر برای قرار دادن در و را با یک تک باند طراحی و انتشار سریع را فشار دهید. شیرازه پشتیبانی از وزن واحد در بالای سر خود است بنابراین هیچ فشار بر روی صورت خود. اجزای دیگر نیز تنظیم و پیکربندی شده برای هدست سبک تر به طوری که بازیکنان را پیدا هدست دست و پا گیر و یا ناراحت کننده برای استفاده است.

آشکار این نمونه جدید یک گام مهم ما در سفر به انتشار پروژه Morpheus اما وجود دارد بیشتر به آمده است. ما به اشتراک گذاری اطلاعات اضافی در E3 و فراتر از آن. به طور خاص ما به شما نشان می دهد بیشتر VR بازی در E3 و بعد از آن حوادث به ما نزدیک شدن به راه اندازی.

یک بعد جدید از بازی است که تقریبا در اینجا و پلی استیشن دوباره در خط مقدم با پروژه Morpheus.[/IMG]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب