PV1D ساب ووفر موقعیت

اگر شما یک اتاق مستطیل شکل وجود دارد بسیار عالی شبیه ساز اتاق در REW (رایگان نرم افزار در REW - Room EQ جادوگر

توسط EXAMPLENEWS در 15 خرداد 1399
اگر شما یک اتاق مستطیل شکل وجود دارد بسیار عالی شبیه ساز اتاق در REW (رایگان نرم افزار در REW - Room EQ جادوگر اتاق آکوستیک نرم افزار) است که می تواند کمک به شناسایی بهترین سرعت در اتاق. آن را نیز به مدل ارتفاع زیر به عنوان بخشی از مدل سازی.

گفت: تا آنجا ارتفاع نگران است, بهترین مکان هایی تمایل دارند که بر روی زمین به عنوان @sebna تایید و یا نیمی از راه بین کف و سقف - که به ندرت عملی!

اگر شما آن را بلند کردن کف وجود دارد ممکن است یک مشکل با تشدید ناشی از هر قفسه و یا جدول است که شما با محل زیر در. شما می توانید رزونانس از floorboards بیش از حد است که می توان با قرار دادن در زیر سنگین ستون - یا بتن اسلب سنگ فرش که معمولا کسری از قیمت یک تخصصی سنگ آکوستیک ستون.

تا آنجا که گرایش نگران است واقعا بعید به موضوع در تمام فرکانس های پایین. اگر شما با استفاده از خود را زیر برای فرکانس های قابل توجهی بالاتر از 80 هرتز (نقطه ای که صدا تمایل به تبدیل شدن به قادر به شناسایی که در آن از آینده) و سپس اگر یکی از رانندگان مواجه است, شما ممکن است آن را آسان تر برای پیدا کردن منبع: قرار دادن رانندگان به طوری که نه چهره شما ممکن است پنهان کردن محل.

اما تفاوت ممکن است در عمل غیر قابل تشخیص بود! فقط سعی کنید همه چیز را و را انتخاب کنید آنچه شما می خواهم بهترین



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب