توصیه می شود مرجع فیلم برای کالیبراسیون

Hmm نه پاسخ من امیدوار بودم اما من در اب راه رفتن در...من موافق 100% با ایوان. من سوال که چرا هر کسی خواهد پر

توسط EXAMPLENEWS در 11 خرداد 1399
Hmm نه پاسخ من امیدوار بودم اما من در اب راه رفتن در...

من موافق 100% با ایوان. من سوال که چرا هر کسی خواهد پرداخت £3000-4000 برای تلویزیون و نمی خواهید آن را نمایش بهترین تصویر آن را می توانید به استانداردهای صنعت از رسانه ها که در حال تماشا?

LOL. کل پر افاده 'کالیبراسیون نیست برای من نگرش. به من نفس بریده بریده.

addyeddy من پیشنهاد می کنم شما نگاه فیلمساز حالت یا حداقل آموزش خود را در "خلاق قصد".

دوباره یکی دیگر از پر افاده نگرش پاسخ. من متوجه هیچ کس خطاب اصلی من پرس و جو در مورد اگر فرد به سادگی نمی خواهم نگاه از تلویزیون یک بار کالیبره شده آن است که آیا درست است یا نه. آیا شما قرار است برای لذت بردن از تماشای تلویزیون و در صورتی که چشم انداز مطابقت ندارد ظاهرا تنظیمات صحیح یا مدیران چشم انداز که به می گویند بیننده اشتباه است ؟

این است که یک گام به تولید محتوا که اساسا بیمار از تلویزیون تولید کنندگان و فروشندگان و در نهایت کاربران تحریف و بد نمایش دادن خلاق, قصد فقط به فروش tellys. استاندارد وجود دارد و از لنز به صفحه نمایش, و دلیل خوب است اما تلویزیون را در خارج از جعبه به عمد صدق نمی کند و یا نمایشگاه آنها را مانند آنها می تواند/باید. قرار دادن کنترل ها به دست کاربر نهایی فقط آن را بدتر می کند.

مگر اینکه شما نوع نمایشگر که می زاری در حالی که تماشای یک سینما آزادی در مورد تصویر بودن بیش از حد تیره و یا داشتن کافی نیست, سبز, بازیگران یا قرمز بلوم و فاقد posterisation و لرزش شدید?

اگر که مورد سپس بدون کالیبراسیون برای شما نیست. احساس رایگان برای شروع یک موضوع در برابر استدلال آن است.

به سلامتی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب