reels اینستاگرام چیست ؟+ فعال کردن ریلز اینستاگرام ایران هاست

در صورتی که به قسمت Insights اینستاگرام بروید می‌توانید همگی موردها گفته شده به شکل کلی به جهت ریلز را در کنار

توسط EXAMPLENEWS در 1 مهر 1401
در صورتی که به قسمت Insights اینستاگرام بروید می‌توانید همگی موردها گفته شده به شکل کلی به جهت ریلز را در کنار تعداد تعامل‌ها را تماشا کنید. بایستی دقت داشته باشید که نصیب پایینی ریلز محل قرارگیری کپشن است؛ پس خوب تر هست هنگام ضبط ویدیو مطمئن شوید که گزیده مهمی از المان‌های بصری در این بخش قرار نمی‌گیرد. پس از ضبط، با انتخاب مورد Edit Clips می‌توانید اقدام به افزودن کلیپ جدید یا تغییر ترتیب آنان نمایید. تراز کردن ویدیو، قابلیت کاربردی دیگری میباشد که از پنل سمت چپ قابل انتخاب است. عمومی با وجود شبکه های اجتماعی متنوع و متعدد، اینستاگرام مدام قابلیت و امکان های خود را به روز رسانی می کند تا تعداد اعضا بیشتری را در همین بازار داغ رقابتی به خود جذب کند. یکی از از همین آپدیت ها، Instagram reels است که در سال 2020 به نوعی در رقابت اهمیت تیک تاک روی کار آمد. در سرانجام قابلیت و امکان آپلود ویدیوهای کوتاه کلیدی اهنگ ریلز اینستاگرام جذاب و مناسب، برای کاربران اینستاگرام فراهم شد که بیشترین طرفداران آن نوجوانان و جوانان می باشند. ریلز اینستاگرام، قالب جدیدی از محتوا در همین پلتفرم میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد تا ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را حساس دیگران در یک فید اختصاصی جدید ساخت نمایید و به اشتراک بگذارید. مدت روزگار reels در اینستاگرام بین 15 الی 90 ثانیه در حیث گرفته می شود، در حالی که تیک تاک دست شما را باز نهاده و می توانید ویدیوهای 10 دقیقه ای به تیتر ریلز در آن منتشر کنید. اگر می پرسید چرا ریلز به جهت من فعال نمی باشد باید بدانید که همین امکان برای کل کشورها فعال نشد و متأسفانه کشور ایران در لیست آن ها قرار دارد. پس به جهت فعال نمودن ریلز اینستاگرام چه بایستی کرد؟ کافی میباشد پروسه ذیل را گام به قدم انجام بدهید تا قابلیت و امکان اپلود Instagram reels برای شما ایجاد گردد. امکان گذاشتن ریلز اینستاگرام 90 ثانیه ای نیز از امکانات جدید همین اپلیکیشن می باشد که هنوز در سطح آزمایشی قرار دارد. به جهت تحلیل کارایی یک ریلز خاص، ریلز را از پروفایل خویش باز کنید، آن گاه روی نماد سه نقطه در سمت راست تحت صفحه ضربه بزنید، آن‌گاه بر روی Insights ضربه بزنید.

✍? توصیه خویش را تصویب فرمائید !

مخاطبین شما دوست ندارند فقط تبلیغات محصولات شما را ببینند، بلکه دوست دارا‌هستند جامعه اشخاصی را که از همین محصولات به کار گیری میکنند را هم ببینند. به این ترتیب بازنشر محتوای ایجاد شده توسط کاربران دیگر، روشی اثر گذار برای جذب مشارکت مخاطبین شما است. قدردانی از کارمندان، یک ایده جذاب که می‌تواند به شما یاری نماید تا صمیمیت و حس اعتماد را در مخاطبین خود تقویت کنید. اگر یکی از اعضای تیم شما، عملکردی فراتر از انتظار داشت و نتیجه ها فوق‌العاده‌ای برای شرکت رقم زد و یا منجر ایجاد حساس رضایت در مشتریان شد، همین موضوع را در یک ریلز اینستاگرام جشن بگیرید. چراکه نوعی احساس سرخوشی و لذت را ارائه میدهند که به سرعت می‌تواند اکنون بد شما را تغییر تحول دهد. همچنین شما از یک‌سری روش دیگر میتوانید برنامه های گوشی iOS را حذف کنید به جهت دیدن این طریق ها میتوانید مطلب آموزش ۶ طریق حذف برنامه در آیفون را مطالعه کنید. درصورتیکه عشق دارید تا اهمیت یک ریلز دیگر ریمیکس بسازید و ویدیو خودتان را در کنار یا این که آنگاه از یک ریلز نشان دهید، این قابلیت به جهت شما فراهم شده است. برای استفاده از قابلیت و امکان ریمیکس ریلز اینستاگرام کافیست ریلز مورد نظرتان را باز و آیتم سه نقطه در پایین سمت راست را انتخاب کنید. در نهایت مورد Remix را گزینش و آغاز به ضبط ریلز خود نمایید. درحالی‌که کاربران جدید اینستاگرام می بایست به جهت جذب فالور همت فراوانی کنند؛ کاربر نو تیک تاک می‌تواند هنگامی ویدئویش به صفحه For You رسید اعتنا متعددی را جلب کند. بسیاری از افراد مشهور حساس بهره‌مندی از قابلیت گفته شده، توانسته‌اند مخاطبین بیشتری را به صفحات خود جذب کنند و آمار خود را بهبود ببخشند. شما نیز اهمیت پی بردن شیوه به کار گیری از ریلز اینستا گرام قادر به ایجاد و انتشار ویدیوهای کوتاه خواهید بود. تا اینجای مطلب ریلز چیست ، دو سطح را برای تولید ریلز اینستاگرام پشت سر گذاشته‌ایم. وقتی کار ضبط ریلز به اتمام رسید، می‌توانید اهمیت آیکونی که در بالای ادیتور ریلز وجود دارد، به ریلز خود استیکر، طراحی، متن و غیره بیش تر کنید. در سمت چپ صفحه، می‌توانید مجموعه ابزارهای ویرایش ریلز، از جمله افزودن صدا، نوشته یا جلوه‌های دیگر را تحلیل کنید. سپس جهت گشوده کردن دوربین اینستاگرام به راست بکشید یا این که بر روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. حال در صفحه باز شده بر روی آیتم OK,LETS GO کلیک نموده و منتظر بمانید تا کاغذ ی ورود به اینستاگرام برای شما باز شود، در این مرحله دیتاها اکانت خویش را وارد کرده و وارد اکانت خود شوید. ریلز برای گوشی های اندرویدی هنوز به صدق شیوه اندازی نشده و در همین مورد تلاش کنید فقط یک ریلز رو مد نظر قرار ندید و ریلزهای بیشتری رو منتشر کنید. ریلز به طور کلی ویو زیاد بالاتری نسبت به سایر ویدیوهای اینستاگرام دارد چرا که به اکسپلور اینستاگرام می رود و همینطور گوشه و کنار کاربری آن نیز کامل‌تر و جالب‌تر است.
  • نسبتا برای پایه گذاری کردن و ویرایش ریلز در اپلیکیشن تیک تاک امکانات لطف وجود دارد.
  • اسکرول پایین برگه را به سمت چپ بکشید تا وارد برگه ریلز شوید.
  • میشه گفت که توی اینستاگرام بعد از آن 24 ساعت توی استوری ناپدید میشه ولی توی تیک تاک همین ویدیو ها رو همیشه می توانند کاربران بهشون دسترسی داشته باشند.
  • البته اینستاگرام این قسم را دیتا که این قابلیت را به زودی برای کشورهای دیگر نیز فعال کند.
  • در همین نوشته اهمیت طرز دانلود ریلزهای اینستاگرام آشنا خواهید شد.
  • اینستاگرام در درحال حاضر حاضر به همه اعضا اجازه می دهد ریلزهایی تا 90 ثانیه تولید کنند.
کسب‌وکارها می‌توانند از طرز ریلزاینستاگرام به مشتریان خویش نشان می‌دهند، ارزش‌هایشان حیاتی یکدیگر همسو است. رِنا آوادا صاحب کاغذ اینستاگرامی Healthy fitness meals از ریلز اینستاگرام به جهت به اشتراک گذاشتن دستورالعمل‌های غذایی خوشمزه، سلامت و کلیه پسند به کارگیری می‌کند. ریلزهای او کوتاه، ساده، کاربردی و قابل اجرا میباشند و همین سبب ساز محبوبیت او شده. شما در ادامه اساسی بهترین‌ و موثرترین نکات ایجاد یک ریلز اینستاگرام مسلح می‌شوید که کمک‌تان میکند پیروز نبرد خونین رقابت کسب‌وکارها به جهت به چنگ آوردن اکسپلور باشید.

نرم افزار outlook چیست؛ مزایای به کارگیری از برنامه اوت لوک

ریلز اینستاگرام قابلیتی هست که از طرف فیسبوک به منظور ایجاد ویدیوهای کوتاه برای رقابت کلیدی TikTok ارائه شده و به طور ویژه به جهت نسل Z (افراد ۴ تا ۲۴ ساله) فراوان دوست داستنی شده است. در حال حاضر روابط سیاسی چین اهمیت کشورهایی مثل هند و آمریکا تیره و تار گشته و این موضوع باعث شده تا تیک تاک کاربرهای خویش را از دست بدهد. همین فرمان به طراوت تبدیل به یک مجال به جهت اینستاگرام شده تا قابلیت ریلز را به صورت عمومی به کاربران خود عرضه نماید. علاقه‌مندان به ریلز می‌توانند به سراغ نصیب منحصربه‌فرد جهت دسترسی به آن‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام بروند. یک محتوای دارای و خوب که توسط مشتریان واقعی شما ساخت شده است، می‌تواند منجر افزایش نرخ تعامل اشخاص مختلف اهمیت برند شما ‌شود. چرا که گهگاه مخاطبین شما هم این محتواهای تولید شده توسط دیگران را اساسی دوستان عزیز خویش به اشتراک می‌گذارند که این به نوبه خویش سبب ساز بخش اعظم چشم شدن برند شما می‌شود. در صورتی که یک نقاش هستید، می‌توانید اهمیت فریم نمودن و آویزان کردن آثار خود بر بر روی دیوار، زیبایی آنان را به نمایش بگذارید. اگر فروشنده کیسه‌های خرید کردن پارچه‌ای هستید، میزان مرغوب بودن پارچه‌ها و حجم آنها را در یک ریلز به مخاطبین خود نشان دهید. درصورتیکه صاحب و مالک یک مارک قهوه یا اسباب آرایشی هستید، تنوع محصولات خود را نشان دهید. شما می‌توانید در یک ریلز اینستاگرامی در ارتباط کلیدی طریق به کار گیری از متاع خود، کاربردها و مزایای آن حرف کنید.

فرق پست ویدئو حیاتی ریلز Reels چیست؟ کدام مناسب من است؟

به این ترتیب ممکن میباشد یک ریلزتان یک‌سری 10 % عمده توسط مخاطبان‌تان چشم شود و در صورتی که محتوای مهربانی منتشر کرده باشید، امکان دارااست بتوانید حیاتی این محتوا مخاطبان روح و غیر فعال‌تان را مجدد به مخاطب فعال تبدیل کنید. در ابتدا باید گفت که به ریلز بایستی به چشم یک پلتفرم نگاه کرد؛ پلتفرمی که به کاربران اذن میدهد ویدئوهای کوتاه مهم سوژه‌های گوناگون به اشتراک بگذارند. حالا همین ویدئوهای کوتاه می‌توانند جنبه‌ی سرگرمی داشته باشند یا این که در زمینه‌های دیگر مثل تبلیغات منتشر شوند. به کارگیری از ریلز بسیار جالب و کاربردی می باشد و باعث جذب فالور اکثر می‌شود. در همین نوشته شما را حیاتی معنا Reels آشنا کردیم و ساده ترین نحوه استفاده از ریلز را آموزش دادیم. برای ایجاد محتوای ریلز در اینستاگرام ایده های جالب و کاربردی فراوانی وجود دارااست که 10 آیتم از بهترین آن ها معرفی می گردد.

روش سوم: به رخ مستقیم از گوشی

پست ریلز چیست؟ به پست‌های کوتاهی که همپا دارای موسیقی‌ها و افکت‌های گوناگون می باشد پست ریلز گفته می‌شود. شما می‌توانید از طرز نصب افزونه‌ی کروم به بخش ریلز در اینستاگرام دسترسی داشته باشید. البته بایستی در حیث بگیرید که استفاده از همین شرایط فقط در کامپیوتر ممکن است. شما می‌توانید از روش همین پیوند به صفحه‌ی افزونه‌ی Inssist دسترسی یافته و آن را به مرورگر کروم بیشتر کنید. ممکن است تا تعدادی وقت پیش ریلز در اختیار بخش اعظمی از اعضا اینستاگرام قرار نگرفته بود. خب در بالای این نوشته که ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ وبسکو فراهم کرده هست گفتیم که Reels حریف جدید تیک تاک می باشد و خوبتر است پاره ای راجع به شباهت ها و تفاوت هایشان هم صحبت هایی بکنیم. ریلز اینستاگرام حصر هنگامی ندارد و تا وقتی که آن را حذف نکنید، در پروفایل شما باقی می ماند. شما می توانید دو زبانه Reels و Stories را بازدید کنید که در قسمت بالای ورقه تان وجود دارد. آن‌گاه از اینکه، این تنظیمات را انجام دادید، می توانید ویدیو تان را ضبط کنید. اگر یک توشه بر روی آیکون ضبط ضربه بزنید ویدیو شما متوقف می شود و چنانچه مجدد ضربه بزنید، می توانید ادامه ویدیو را ضبط کنید. ولی چنانچه می خواهید قابلیت Remix Reels را برای کل پست ها و به ارتفاع کلی غیرفعال کنید، وارد پروفایل تان گردید و بعد به نصیب تنظیمات بروید. در ادیتور ریلز ابزارهای متنوعی جای دیتا شده هست تا بتوانید ریلزهای اینستاگرام خود را به آسانی ویرایش کنید. برای بهترین نتایج، پس از آپلود ویرایش خود، نوشته روی صفحه، زیرنویس و صدا را در اینستاگرام اضافه کنید؛ این در Reels به شما کمک می‌کند تا محتوا را به‌طور ظریف دسته‌بندی به گزارش این سایت و منتشر کنید. همچنین، زیرنویس برای کسانی که کلیپ شما را فارغ از صدا بازدید می‌کنند، خوب است، در ضمن زیرنویس ها برای اشخاصی که مشکلات شنوایی دارا هستند نیز ارزشمند و اثرگذار هستند. لازم به ذکر است که برای طولانی تر نمودن زیرنویس ویدیو می‌توانید از زیرنویس اینستاگرام استعمال کنید. سایز ریلز مثل سایز استوری اینستاگرام، ۱۰۸۰ پیکسل در ۱.۹۲۰ پیکسل است. در گزینه اندازه ی پست و استوری و ویدئو در این اپلیکیشن می توانید مقاله میزان استوری اینستاگرام را مطالعه کنید. امکان reels اینستاگرام امکانی هست که این اپلیکیشن در سال ۲۰۲۰ به لیست امکانات خود بیش تر کرد. ولی اسم تام این قابلیت، reels for Stories می باشد که به اختصار به آن reels اینستاگرام می‌گویند. ایده بی آلایش میباشد که زمان‌های مختلف ارسال را آزمایش نمایید و نتیجه های خود را از نزدیک ببینید تا بفهمید چه هنگامی به جهت شما و مخاطبانتان خوب تر است. به همین ترتیب، شما هرگز یک ریلز خوب را کلیدی ارسال آن در زمانی که مخاطبان شما آنلاین نمی باشند هدر نمی‌دهید. سوییچ یافتن بهترین سبک‌های بصری، فیلترها و جلوه‌ها به جهت مارک شما، آزمایش است. و هم اکنون که به Insights دسترسی دارید، می‌توانید داده ها بیشتری را از آزمایش‌های خود اخذ کنید. همه خدمات و محصولات بای وبسایت پارس فالوور محفوظ هست هر دسته اسکن برداری پیگرد رسمی دارد. آیا همواره در رابطه با محصولات، خدمات و یا این که کسب‌وکار خود پرسش ها مشابهی را دریافت می‌کنید؟ اگر چنین است، از این سوال‌ها به تیتر نقطه آغاز استعمال کنید. اینستاگرام دقت ویژه‌ای به ویدیوهای کوتاه اعضا داراست و قابلیت سناریو آنان برای دیگر افراد بیشتر از پست‌های ساده یا این که IGTV خواهد بود. ریلز امکان به اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام مشابه اساسی تیک تاک می باشد و می‌توان ویدیوهایی اهمیت حداکثر زمانه ۹۰ ثانیه در آن به اشتراک گذاشت. نخستین مطمئن شید که اینستاگرامتون آپدیت باشه، آن‌گاه از طریق صفحه اساسی پروفایلتون به نصیب ویدئوها برید و بر روی ریلز کلیک کنید، گوشه سمت راست سه نقطه عمودی می‌بینید، بر روی اون کلیک کنید و مورد view insight رو بزنید.

اینستاگرام امکان Reels را رسماً عرضه کرد؛ سعی برای تصاحب بازار تیک تاک

برای تغییر تحول سرعت فیلم خود، روی Speed ضربه بزنید، برای اعمال جلوه‌های ویژه، بر روی Effectsضربه بزنید و بعد از آن بر روی Timerضربه بزنید تا مدت روزگار ویدیوی خویش را تعیین کنید. اگر شما اساسی تیک‌تاک و اینستاگرام آشنا هستید، عمل اهمیت ریلز به جهت شما فراوان آسان خواهد بود. اگر صدای اورجینال هنگام ضبط ویدیو استفاده کنید، این صدا به نام شما تصویب می شود و دیگران می‌توانند برای ریلز خود از آن به کارگیری کنند. ریلز ابزار‌های ویرایش متفاوتی در اختیار شما قرار می‌دهد، از گزاره افکت AR، در اختیار گرفتن سرعت و ابزاری برای قرار دادن ویدیوها به تریتیب برای شکل ظاهری بهتر. سپس، ویدیوهایی که گرفته‌اید یک به یک در زیر برگه ظواهر می شوند و شما می‌توانید طول هر ویدیو را بر حسب ساختاری که در ذهن‌تان دارید، کوتاه و بلند کنید. عمده ریلزهایی که در آنان می‌بینید، برای مثال بر پایه ضرب‌آهنگ موسیقی، پس راستا صحنه تغییر و تحول می‌کند، لباس‌های شخص حاضر در تصویر عوض میگردند و غیره، در اورجینال به همین رخ ساخته شده‌اند. همینطور در صورتی که زمانی در صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام حضور دارید مهم انگشت خود به سمت چپ بکشید، به بخش دوربین در این اپلیکیشن می‌روید. سپس، می‌توانید دارای انتخاب مورد Reel از پائین صفحه، به ویرایشگر یا این که ادیتور ریلز اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید تولید محتوا در اینستاگرام یک عدد از مهم‌ترین راه‌هایی است که می‌توان به یاری آن حیث دنبال کنندگان بیشتری را جذب کرد و این همواره بهترین طرز به جهت تبلیغ بوده است. این یک محتوای آموزشی فشرده، کاربردی و جالب می باشد که هر کاربری از آن استقبال می‌کند. ساخت و تکثیر چنین محتواهایی سوای اینکه به صرف دوران طولانی نیاز داشته باشد، بازخوردی فوق‌العاده برای پیج‌تان خواهد داشت. نخست وارد برنامه اینستاگرام گردید و پروفایل خویش را گشوده کنید. با دو ترازو جدید تعامل، ادراک بهتری از تعداد کاربرانی که واقعاً محتوای شما را دوست داشته اند خواهید داشت. هنگامی یک ریلز پست می‌کنید که تعداد متعددی لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک‌گذاری می‌گیرد، می‌دانید که کار صحیح پیش می رود. همچنین اینستاگرام توجه ویژه‌ای به NFT نشان داده و مدیرعامل اینستاگرام از شروع آزمایش همین قابلیت و امکان خبر داده است. به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند از اینستاگرام به تیتر پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری و خرید و فروش NFT استفاده کنند. در همین مطلب تلاش کردیم همه آنچه شما به جهت ساختن Live Saver Instagram رعایت نمایید گفته شد. بدون شک وقتی می توانید در اینستاگرام پیروز باشید که سوای در نظر گرفتم ایده آل گرایی آغاز نمایید و ادامه دهید.

ریلز(Reels) اینستاگرام چیست؟ بعضی از افکت‌های اینستاگرام اهمیت ترانه می باشد پس زمان به کار گیری از این افکت‌ها نیاز به آهنگ ندارید . مهم استعمال از Veiw Reels می‌توانید ویدیوهای ساخته‌شده حساس یک افکت خاصی را بازدید کنید و مقدار محبوبیت هر افکت را از طرز تعداد ریلز های ساخته‌شده اساسی آن افکت را بسنجید . در همین بخش، شما می‌توانید آهنگ‌های مخصوصی که در اینستاگرام وجود دارااست را کاوش و بازدید کنید. ریلز تو توی اکسپلور میره و میتونی در باطن استوری هم از آن استفاده کنی. ریلز را می اقتدار کلیدی به کارگیری از آیتم Share در استوری بازنشر کرد البته به جهت بازنشر یک استوری در استوری دیگر، بایستی در آن استوری تگ شده باشید یا از آن اسکرین شات بگیرید تا بتوانید آن را بازنشر کنید. پس از اینکه ضبط ویدیو به نقطه نهایی رسید، شما می توانید تنظیماتی را بر روی آن اعمال کنید و چنانچه چیزی را از قلم انداخته اید، به ویدیو بیش تر کنید. آنگاه پنجره ای به جهت شما گشوده می شود، حالا از دربین مورد هایی که در برعلیه تان قرار دارد، Disable Remixing را گزینش کنید. روی پست‌های ویدئویی‌تون مورد ادیت رو بزنین و ببینین که کاورش فعالیت می‌کنه یا نه. پادرو ابزاری هوشمند در زمینه فروش و ارسال سفارش‌های آنلاین هست و به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی، قابلیت و امکان مدیر و نظارت بر مراحل فروش و ارسال سفارش‌ها را می‌دهد. از شیوه مورد 3 خط در بالای صفحه، منوی برنامه را گشوده کرده و آیتم تنظیمات instander یا همان setting را بزنید. در سکو دوم نیز اینکه بعضا از پیج‌ها به طراوت گزارش کرده‌اند که مدتی آنگاه از تکثیر ریلز حساس تلفن ملازم اندروید، دارای ایراداتی مانند ریپورت شدن و بسته شدن پیج و...

آخرین مطالب