REL S/510 ساب ووفر نقد و بررسی و نظرات

پرس و جو خود را خوب است, اما شما ممکن است مانند جواب: DSP مبتنی بر ووفر طرح می توانید مشخصات قابل توجه. DSP می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای صاف کردن منحنی و تولید سرد به دنبال نمودار و به عنوان سوال خود را با تمرکز بر ارائه بسیار خوب عددی LF گسترش يافته. اما آن پایین می آید به چه ارزش هر شرکت است که با تمرکز بر.

در نگارش ما هرگز مایل به تعقیب مشخصات در هزینه عملکرد قابل شنیدن. DSP بیش از حد اغلب و شاید خود را به سادگی مهندسین است که با استفاده از تراشه های DSP نه DSP خود را (اگر چه ما تجربه کار با آن را نشان می دهد حداقل بخشی از آن ذاتی است به DSP خود را) را تولید نمی کند سیالیت و ردیابی دینامیک که خوب مدار آنالوگ می تواند. وجود دارد یک aliveness به چه HT ارائه می شود که هیچ یک از رقبای ذکر شده تحویل دهد. هر زمان که شما با استفاده از DSP برای مثال تحویل تملق پایین و فرمت مشخصات چیزی است که سرقت به تولید این رقم است.

من می توانم به شما بگویم که داشتن گوش گسترده به حداقل یکی از رقبای شما مرجع ما توانایی انتقال یکپارچه از طریق میانی و فوقانی باس مناطق–مناطق بحرانی برای باریتون نر کلام در گفت و گو–است خیابان جلوتر از رقابت. و چرا این مهم است ؟ خدای من به عنوان یک تئاتر maven و کسی که کار کرده است هیئت مدیره در انتقال studios نیست من بیشتر در مورد انفجار بزرگ که لرزش اتاق ؟ البته کسانی که ماده و اگر شما در واقع صرف هر زمان گوش دادن به خوبی تنظیم HT/1205 برای مثال شما می دانید که هر دو از آن و کیفیت آن رقابت رسیدگی به این جنبه های تقریبا یکسان. هر دو بازی فوق العاده با صدای بلند و با صراحت بلندتر از عادی ترین مردمی رسیدگی می تواند در دمای نشیمن یا اتاق نشیمن. هر دو در اعماق پایین و سر و صدا همه چیز در مورد.

اما تعویض به دیگر 1:48 دقیقه از فیلم جایی واقعی انسان و یا droids یا ساختگی موجودات در حال تعامل با کلام نشان می دهد شگفت انگیز تفاوت. سری HT در واقع دارای بسیاری از نشانه های شنیداری ساخته اند که بسیاری از مشتریان خوشحال با T/i و S اجداد-کسانی که “براق جعبه” شما در مورد ; >). هر دو T/من و HT توانایی ترکیب و ورق را رو کردن تقریبا یکپارچه با سخنرانان اصلی (و یا مرکز و اطراف در یک REL3D تنظیم است که مدل در دالبی خود نیاز است که همه سخنرانان مناسب تئاتر قادر به طیف کامل صدا تحویل از کاهش 20-20khz)).

در انجام این کار (ترکیب و تبدیل شدن به یکی با بلندگو بودن پشتیبانی شده توسط a REL) انواع مهم شنیداری نشانه ها نشان داد که مجموعه فیزیکی و زمینه را برای یک صحنه اجازه می دهد پژواک به مرگ دور در کنسرت با داده های بصری چشم خود را در حال دیدن روی صفحه نمایش. به عبارت دیگر برای ارائه هزاران نفر از عناصر رمز گشایی دکلمه فضا و بافت در یک صحنه ارائه می شود که در مقیاس نشانه. این توانایی به شکل صورت خیلی بزرگ تئاتر و صدا و کمک می کند تا REL تئاتر صاحبان به طور کامل غوطه ور خود را در کامل پرده نقش دار غنی از تولید صدا است که در اساس برای لذت بردن از تئاتر. و لطفا به یاد داشته باشید این انفجار بزرگ و اثرات بسیاری از ما لذت بردن در یک صحنه بزرگ احتمالا نمی تواند خود را در محل مناسب بدون آرام تنظیم صحنه که همیشه مقدمه یک اثر بزرگ مملو از صحنه (آن را به در غیر این صورت کل damned فیلم فقط با صدای بلند و چیزی خارج از غرفه) و تقریبا همیشه در نقطه اوج آرام و کوچک dialogue غنی صحنه برای همین دلیل.

خط پایین است ؟ ما می دانیم که یک معامله بزرگ در مورد هنر فیلم سازی و هدف ما این است برای ارائه محصولات است که آن را از تمام جنبه های فیلم سازی هنر است. من بیش از تمایل به قربانی کردن بی معنی تنظیمات توسط یک زن و شوهر از هرتز برای رسیدن به این نتیجه است. من امیدوارم که این بهتر کمک می کند تا شما را در درک اهداف ما و چرا ما گاهی اوقات در حال حاضر به دنبال گله از آنجایی که آنها تقریبا هرگز در تلاش برای رسیدن به همان محل به عنوان ما.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de