غنی برای تلفن های موبایل گارانتی - Philips 65OLED804 خط عمودی

سلام به همهمن خریدم فیلیپس 65OLED804 تلویزیون بازگشت در ماه نوامبر زمان از غنی برای تلفن های موبایل که من همیش

توسط EXAMPLENEWS در 30 خرداد 1399
سلام به همه

من خریدم فیلیپس 65OLED804 تلویزیون بازگشت در ماه نوامبر زمان از غنی برای تلفن های موبایل که من همیشه شنیده ایم که یک خرده فروش با خدمات به مشتریان عالی.

حدود 5 هفته و یا تا پیش متوجه شدم یک خط نازک از آنچه به نظر می رسد مانند مرده یا گیر پیکسل در سمت چپ از تلویزیون. آنها به نظر می رسد نشان می دهد تا به عنوان یک رنگ سبز قرمز/نارنجی پس زمینه و در حال حاضر در تمام منابع و قابل مشاهده هستند (اما کمتر) بیش تلویزیون سیستم عامل منوها و غیره (نگاه کنید به تصویر پیوست شده).

من به نام غنی برای تلفن های موبایل در مورد آن شد و گفت: من این همه روی من بود به مرتب کردن بر اساس آن همه با تولید کننده به طور مستقیم (که دور از مفید و خدمات عالی من خیلی در مورد). بنابراین من مطرح شده این موضوع را با فیلیپس (TPV-tech) بیش از 3 هفته پیش و خواسته شد تا از طریق ارسال عکس و غیره از مشکل است.

پس از آن شده است وجود دارد کمی ارتباطی از هر کسی اما پس از تعقیب چند بار با هر دو RS و فیلیپس Philips در نهایت به نظر می رسید به کسی اختصاص به آن و پرسید: برای برخی از اطلاعات بیشتر (OFFRS تعداد و ساعت استفاده و غیره). هنگامی که این تصاویر دستگیر شدند و با ارسال بیش از آنها تقریبا بلافاصله در پاسخ به این ادعا که آن را 'burn-in' که باعث شد کاملا یکنواخت پیکسل-عرض خط از بالا به پایین صفحه نمایش. نه تنها این, اما من باید پرش به هر صفحه طراوت قابلیت که تلویزیون شده است و تلاش برای انجام. آنها ادعا می کنند که چون من نه با استفاده از تلویزیون به درستی آن را پوشش داده شده توسط تولید کنندگان خود را گارانتی می باشد.

من نمی دانم که چگونه ای دی می تواند به این نتیجه گیری وجود دارد این است که هیچ " سایه اندازی در اطراف خط سازگار پیکسل عرض و اجرا می شود از بالا به پایین صفحه نمایش. این نقاط به یک پنل گسل تا آنجا که من می توانید ببینید (در واقع جستجوهای گوگل از مسائل مشابه نقطه به نقطه که دقیقا). 'Burn-in' با نورتاب آسان بند و بدیهی است که در Philips منافع به ادعای این را بدون انجام هر گونه واقعی بررسی و ادعای مشتری mis-با استفاده از این محصول به تبرئه آنها را از هر گونه هزینه های.

من آشنا با تکنولوژی OLED خطرات ناشی از سوختگی در' و چگونه پیکسل طراوت اتفاق می افتد. تلویزیون همواره در سمت چپ در حالت آماده به کار هنگامی که در حال استفاده از تصاویر ثابت نگه داشته و نه بر روی صفحه نمایش و صفحه طراوت مکانیسم هرگز متوقف و یا حتی به تعویق افتاد.

این بود که یک تلویزیون گران قیمت بود که تنها 6 ماه (زمانی که این موضوع را متوجه شده بود) و فقط اخراج این گسل به عنوان 'burn-که در آن تقصیر شما است' یک تلاش آشکار برای fob من به جای به جای (و یا تعمیر) چیزی است که به وضوح کنند. هر گونه ایده ها ؟

red_close.jpg
orange.jpg


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب