سامسونگ AKG VL5 /VL550 (و VL3 / VL350), WiFi, بلندگو بررسی

من چهار سامسونگ بلندگوهای بی سیم از VL محدوده - دو VL550s و دو VL350s و من فکر کردم که آیا خود من نقد و بررسی

توسط EXAMPLENEWS در 13 اردیبهشت 1399
من چهار سامسونگ بلندگوهای بی سیم از VL محدوده - دو VL550s و دو VL350s و من فکر کردم که آیا خود من نقد و بررسی آنها....

چه VL محدوده ؟
این VL محدوده سامسونگ آخرین بلندگوهای بی سیم - که آنها را توسعه داده اند در رابطه با AKG. وجود دارد دو مدل - بزرگتر VL550/VL5 و کوچکتر VL350/VL3. آنها می آیند در سیاه و سفید با یک چوب تیره تر و تمیز و یا سفید با نور چوب تر و تمیز.

عملکرد بلندگو یکسان هستند. آنها پشتیبانی wifi جریان با استفاده از SmartThings برنامه بلوتوث و AUX ورودی. شما همچنین می توانید اختصاص سخنرانان به گروه به چند بلندگو صدا. این است Samsungs برای اولین بار طیف وسیعی از سخنرانان که با استفاده از SmartThings پلت فرم.

از ویژگی های کلیدی برای من این است که شما همچنین می توانید اتصال بی سیم به بسیاری از سامسونگ تلویزیون به شما اجازه می دهد به جریان تلویزیون های صوتی به طور مستقیم به بلندگو. هر چیزی که شما می توانید گوش دادن به تلویزیون می تواند جریان به بلندگو. در این بعد است.

این سخنرانان بودند راه اندازی شد در £600 برای VL5 و 400 پوند برای VL3. اما در این قیمت ها به نظر نمی رسد به یک موفقیت بوده اند برای سامسونگ. عدم بازاریابی کمک نمی کند. من معمولا کاملا آگاه از فناوری جدید راه اندازی محصول, اما من تا به حال هرگز شنیده از این بلندگو تا زمانی که من آمد در سراسر آنها را در حالی که به دنبال چیز دیگری است. به عنوان یک نتیجه شما می توانید در حال حاضر خرید VL5 کمتر از £200 و VL3 برای تنها £75 از PRC مستقیم.

طراحی و ساخت
این VL5 یک جانور. آن است که بیش از 50 سانتی متر عرض و اطمینان سنگین در حدود 5 کیلوگرم. این بلندگو دارای یک دال تمکین کردن - بسیار گسترده بسیار بالا اما نسبتا نازک در حدود 3".

کیفیت ساخت نیز به نظر می رسد و احساس می کند بسیار خوب است. آن را به نظر می رسد به نوعی از طراحی بلندگو و با کیفیت است که شما انتظار می رود برای یک سخنران در اصل در £500 براکت. این تمکین کردن به خودی خود مینیمالیستی با کنترل های لمسی برای ورودی در سمت و یک بازی دکمه مکث در بالا. کل طراحی یک سمفونی از زاویه سمت راست. هیچ چیز کاهد از آن کاملا مسطح و مستطیل شکل سطوح و لبه های تیز. به طور کلی به نظر می رسد بسیار خوب برای یک دال از یک بلندگو - اگر چه احتمالا کمی کسل کننده است.

این VL3 همان زیبایی طراحی به عنوان VL5. این همان است که ارتفاع و عمق است اما کمتر از نیمی از عرض در 21 سانتی متر. از آن مربع است. آن است که بسیار آسان تر به جا این را به یک اتاق.

دور جن از راه دور است که مغناطیسی متصل به بلندگوهای دارای طراحی بسیار شیک. من می خواهم راه است که آن را به عنوان یک مغناطیسی پایه شما می توانید آن را به بلندگو و یا هر چیز دیگری فلز و یا ترک آن را بر روی یک میز. از راه دور قطعا می افزاید: برخی از استعداد به در غیر این صورت ساده طراحی شده است. از راه دور فراهم نیست و خیلی قابلیت های چند. آن را می توانید تغییر حجم و می تواند به لحاظ نظری قابل تامل و جست و خیز آهنگ تنها با یک یا دو کلیک کنید. اما اگر با استفاده از نرم افزار از یک دستگاه دیگر (مانند آمازون موسیقی در تلویزیون سامسونگ) پس از آن همه از راه دور می توانید انجام دهید این است که تغییر حجم و قطع/وصل نمودن صدای مکالمه یک آهنگ در حالی که آن را نگه می دارد ،

سخنران می آید با یک قلاب برای نصب روی دیوار. این امر می تواند یک گزینه مناسب با توجه به باریک سخنران است.

یک ناامیدی است که VL5 بلندگو دارای یک قدرت خارجی بلوک و سرب از بلوک به بلندگو است که تنها حدود 1m ، بسته به جایی که شما می خواهید برای قرار دادن بلندگو (به خصوص اگر شما دیوار کوه آن) این جعبه اضافی می تواند یک کمی بی دست و پا. این VL3 زیادی پلاگین سوکت PSU به جای یک بلوک جداگانه.

رانندگان
سامسونگ نمی هر چیزی در مورد رانندگان آنها استفاده - از VL5 دو کانال و VL3 است تک کانال. آن را آسان برای دیدن آنچه که بلندگو در پشت خاکستری فلزی کوره. با این حال به دنبال از طریق کوره با یک مشعل نشان می دهد که VL3 دارای یک بلندگو در حدود 3.5" و تویتر. این VL5 به نظر می رسد به همان جفت از بلندگو در انتهای به علاوه یک سوم 3.5" بلندگو در وسط.

این تقویت در VL550 است 155W و در VL350 است 55W.

صدا - VL550
این VL550 بلندگو را فراهم می کند با کیفیت بسیار خوب صدا. صدای نسبتا مسطح امضا - اگر چه کمی ندارد در اواسط محدوده. آن است که نه بیش از حد سنگین باس, که من پیدا کرده اند با برخی دیگر از سخنرانان. من شخصا پیدا کردم که صدا بهتر است با یا تخت و یا جاز اکولایزر تنظیمات جاز تنظیم را افزایش می دهد از اواسط تن به پر کردن صدا بهتر است.

سخنران است که مقدار زیادی از باس و قطعا می تواند "پر" یک اتاق. من فکر می کنم که 3 3.5" بلندگو اقدام به عنوان یک ساب ووفر. من قرار VL550 در انتهای آشپزخانه/رستوران و سعی کردم با گوش دادن به آن از انتهای دیگر اتاق - حدود 25" دور. در حجم کامل آن را بیش از حد با صدای بلند - مگر اینکه شاید شما با داشتن با صدای بسیار بلند ،

به طور کلی VL550 است که قطعا بهتر از هر دیگر سخنران که من شنیده ام در آن زمان قیمت براکت (200 پوند) به طور کلی من قرار داده VL550 در کیفیت مشابه براکت به عنوان Sonos Play 5.

صدا - V350
این VL350 بلندگو را فراهم می کند با کیفیت خوب صدا. به عنوان شما انتظار می رود با توجه به این که VL350 به نظر می رسد با استفاده از یک جفت از همان بلندگوهای مورد استفاده در VL550 صدای شبیه به VL550 - و نیز از افزایش اواسط تن. اما VL350 است به طور قابل توجهی کمتر از پایه پایین و بسیار پایین تر حداکثر حجم. آن را نمی تواند پر کردن یک اتاق بزرگ با صدا در همان راه به عنوان برادر بزرگتر خود - اما آن است که قطعا به اندازه کافی بلند برای استفاده عمومی. من نمی دانم اگر این حجم پایین تر است که با توجه به کمتر قدرتمند تقویت و یا به دلیل نداشتن 3rd (احتمالا) ساب ووفر بلندگو که VL550 است.

به طور کلی VL350 بسیار خوب بلندگو برای آن زمان قیمت (£75). من استفاده از آنها به عنوان اتاق خواب بلوتوث بلندگو و برای این منظور آنها ایده آل است.

راه اندازی و برنامه SmartThings
این VL سخنرانان مدیریت و کنترل هوشمند با استفاده از چیزهایی که برنامه بنابراین شما نیاز به شروع با نصب این برنامه است.

راه اندازی ساده ترین هوشمند بلندگو است که من تلاش کرده اند. من به سادگی وصل بلندگو در و قبل از من تا به حال شانس به انجام هر چیز دیگری یک اطلاع رسانی به نظر می رسد در داخل نرم افزار پرسیدن اگر من می خواستم برای اضافه کردن بلندگو به عنوان یک SmartThings دستگاه. من با کلیک کردن روی "بله" و در حدود 2 دقیقه آن را به بالا و در حال اجرا است. من حتی نمی نیاز به وارد my wifi password.

این SmartThings برنامه اجازه می دهد تا شما را به استفاده از یک گرافیک اکولایزر با حدود 5 قبل از مجموعه یا به صورت دستی تغییر باس و سه برابر کردن. شما می توانید با تنظیم هر یک از قبل مجموعه و سپس ذخیره تنظیم به عنوان سفارشی از قبل تنظیم شده است.

شما همچنین می توانید مشخص کنید که آیا این بلندگو دیوار نصب شده و یا بر روی یک میز. این تفاوت را به صدا (در درجه اول باس) به عنوان من فرض آن تنظیم شده است برای حمل بودن بسیار نزدیک به دیوار.

چیزهایی هوشمند فقط برای حمایت 2 ساخته شده است در خدمات - Deezer و TuneUP برای رادیو اینترنتی. این VL سخنرانان نیز پشتیبانی Spotify بنابراین اگر شما یک اشتراک حق بیمه شما می توانید با استفاده از VL سخنرانان به عنوان یکی از Spotify در دستگاه های.

اگر شما می خواهید به استفاده از هر چیز دیگری اگر شما در حال محدود به اتصال به VL از طریق بلوتوث از گوشی یا تبلت.

گروه بندی و Multiroom
شما می توانید با قرار دادن VL سخنرانان به گروه برای چند بلندگو/multi-اتاق صدا. (این VL350s علاوه بر حمایت قرار داده و در سمت چپ و راست جفت - این VL:550s را پشتیبانی نمی کند این.)

استفاده از گروه بندی به نظر می رسد محدود به wi-fi. بنابراین من می تواند ایجاد یک گروه و استفاده از سخنرانان متعدد به طور همزمان برای TuneUp و Spotify در (زمانی که من با استفاده از بلندگو به عنوان یک Spotify دستگاه) اما اگر من سعی کردم اتصال به یک سخنران در یک گروه از طریق بلوتوث و سپس صدا تنها آمد که سخنران. پس از آن به نظر می رسد که چند اتاق/گروه بندی فقط برای Deezer حق بیمه Spotify در لحن و استفاده از طریق یک تلویزیون سامسونگ - همانطور که در بخش بعدی.

مشخص نیست که آیا عدم توانایی در استفاده از بلوتوث با گروه بندی اشکال است و یا به عنوان طراحی شده است. هوشمند چیزهایی که توسعه دهندگان نرم افزار بوده است بسیار پاسخگو به سوالات من هستند و به دنبال آن است.

با استفاده از یک تلویزیون سامسونگ
من خریدم VL550 سخنرانان با استفاده از 32" تلویزیون در آشپزخانه من. این تلویزیون است که اغلب استفاده می شود برای آمازون موسیقی و یا Spotify, بنابراین من می خواستم برای دریافت کیفیت بهتر صدا از شما می تواند با تلویزیون های داخلی بلندگو. آشپزخانه/غذاخوری بزرگ و L شکل و من می خواستم دو بلندگو را به یک همهجانبه صدا.

این بلندگو می توان با هر تلویزیون از طریق بلوتوث. اگر شما سازگار تلویزیون سامسونگ شما می توانید اتصال به بلندگو در یکی از دو راه های اضافی.

اولا در تلویزیون صدای منو شما می توانید انتخاب کنید به استفاده از یکی از VL سخنرانان به جای استفاده از ساخته شده است در بلندگو. این به خوبی کار می کند و به نظر می رسد که حداقل lip synch مسائل - که من همیشه در بر داشت به یک موضوع در هنگام استفاده از بلوتوث.

اگر شما چندین VL سخنرانان و سپس شما می توانید اختصاص هر سخنران برای یک کانال جداگانه تا 5.0 پیکربندی. من با استفاده از دو VL550s در یک پیکربندی 2.0 به چپ و راست و با این کار می کند واقعا به خوبی با تلویزیون به رسمیت شناختن این به عنوان یک استریو و راه اندازی.

توجه داشته باشید - من نمی تونه تلویزیون خروجی صدا به چندین VL بلندگو با استفاده از این گروه قابلیت. اما به عنوان من می تواند صدا را از دو بلندگو بدون استفاده از دسته بندی این بود که نه یک مسئله برای من است.

با استفاده از دو VL550 سخنرانان من دارای کیفیت صدای عالی و VLs ادغام بسیار خوبی با من سامسونگ تلویزیون. از طریق این برنامه بر روی تلویزیون شما می توانید با استفاده از Spotify در آمازون موسیقی و غیره. و کنترل همه چیز خود را با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون. من به طور عمده با استفاده از این بلندگو برای آمازون و موسیقی Spotify از طریق تلویزیون.

تأمین انرژی بالا و پایین از سخنرانان خودکار است. زمانی که من به نوبه خود بر روی تلویزیون وجود دارد حدود 10 ثانیه تاخیر قبل از VL سخنرانان فعال هستند و صدا سوئیچ ها از تلویزیون های داخلی بلندگو. سخنرانان به طور خودکار خاموش پس از مدتی من تلویزیون خاموش است.

کلمات نهایی
برای من خاص با استفاده از دو VL550s تقریبا کامل است. آنها نگاه خوب صدا خوب و ادغام با تلویزیون بسیار خوبی به من بزرگ چند بلندگو صدا. این VL350s کار به خوبی به عنوان اتاق خواب بلندگوهای بلوتوث.

در قیمت های فعلی این VL محدوده سنگهای پنهان است. سامسونگ واقعا باید تبلیغات آنها و قابلیت سامسونگ تلویزیون به استفاده از بلندگوهای بی سیم بیشتر برجسته.

اگر شما به دنبال یک چند اتاق و راه اندازی هر چند این سخنرانان تنها از طریق Spotify در حق بیمه, Deezer, TuneUp یا سازگار با تلویزیون سامسونگ.

بررسی های حرفه ای
وجود دارد یک زن و شوهر از بررسی های حرفه ای از VL550 در بررسی مورد اعتماد و متخصص بررسی - من را دیده اند و نه هر گونه بررسی VL3:
سامسونگ AKG VL5 نقد و بررسی | بررسی مورد اعتماد
سامسونگ AKG VL5 (VL550) نقد و بررسی: ابتکاری هوشمند بلندگو



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب