سامسونگ B2330HD Anynet/CEC مسائل با AVR/Roku set-up

داشتن گوگل مشکل من در راه های مختلف متفاوت من دیدن که Anynet/CEC ذاتا تمایل به آمدن با مسائل عمومی در سراسر هی

توسط EXAMPLENEWS در 6 مرداد 1399
داشتن گوگل مشکل من در راه های مختلف متفاوت من دیدن که Anynet/CEC ذاتا تمایل به آمدن با مسائل عمومی در سراسر هیئت مدیره. اما من امیدوار هستم کسی که ممکن است قادر به وضوح در این یکی.

راه اندازی شده است:

AVR: Yamaha HTR-2071
تلویزیون: Samsung SyncMaster B2330HD
جریان آنلاین محتوا: Roku Streaming Stick+

Roku متصل است به AVR از طریق HDMI. تلویزیون متصل به AVR از طریق HDMI ،

من فقط تنظیم این سیستم جدید در چند روز گذشته و تمام شده است و کار خوب است. Am قادر به استفاده از راه دور Roku به نوبه خود تلویزیون روشن/خاموش و کنترل حجم در AVR به عنوان به خوبی.

اما یک سناریو نیست و کاملا کار به عنوان هموار به عنوان بقیه.

با تمام لوازم خاموش من می توانم با فشار هر دکمه در Roku remote و این فعال AVR و تلویزیون به نوبه خود در. زمانی که من انجام این بازی چیزی صدا می آید از تلویزیون سخنرانان و AVR. آن را به بیرون آمدن از AVR من باید به صورت دستی به تلویزیون تنظیمات و تبدیل HDMI-CEC "گیرنده" تنظیم به "در"است.

اگر من در حال حاضر شده است با استفاده از AVR (موسیقی،) مستقل از تلویزیون و سپس تغییر تابع برای مشاهده Roku یا عادی تلویزیون صدا آمده از طریق AVR و من می توانید با کنترل از راه دور Roku.

وجود دارد برخی از تغییر ناگهانی که بدان معنی است که من باید برای همیشه روشن کردن AVR قبل از تلویزیون در جهت CEC برای اتصال در راه درست است ؟ (به عنوان مثال. به جای تأمین انرژی در تلویزیون با Roku remote)

و یا وجود دارد یکی دیگر از دلایل این می تواند اتفاق می افتد ؟ من جستجو را از طریق مقدار زیادی از تنظیمات اما باید تلاش برای پیدا کردن چیزی است که من می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که CEC همیشه متصل به درستی هر چه سفارش من به نوبه خود چیزهایی در در.

با تشکر در پیشبرد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب