Samsung Galaxy S8 64GB + سامسونگ Galaxy S10+ 128GB در

همسر من است که فروش او Samsung Galaxy S8 (64gb+64gb Sandisk micro sd card). در نهایت قادر به گرفتن برخی از عکس

توسط EXAMPLENEWS در 28 تیر 1399
همسر من است که فروش او Samsung Galaxy S8 (64gb+64gb Sandisk micro sd card). در نهایت قادر به گرفتن برخی از عکس. گوشی در نیمه شب سیاه و همواره در Spigen case بنابراین هیچ علائم بر طرف پشت یا روی صفحه نمایش. گوشی استفاده شده است را به تماس های تلفنی, whatsapp, تماس و گاه به گاه youtube فیلم ها به ما نشان می دهد کودکان است. هیچ بازی شده اند و یا فیلم ها دیده شده است بنابراین عملکرد است که هنوز هم آن چگونه خواهد بود در خارج از جعبه به عنوان جدید است. من می خواهم بگویم آن را در حدود 2 سال (خریداری شده به طور مستقیم از O2 و من متصل شده اند یک عکس از این جهت است که نشان می دهد در O2 حساب آنلاین) و قطعا نگاه نمی کند مثل آن است. وجود دارد کمی می پوشند و من معنی بسیار اندک پوشیدن نسبت به گوشه بالا سمت چپ آن یک scuff مانند اما من فقط می خواستم برای نشان دادن همه چیز است. من نمی توانم هر گونه ترک یا خراشیدگی و تصاویر آیا گوشی عدالت است. من عذر خواهی برای هر عکس که مشخص نیست به عنوان فلش استفاده شد و در برخی از آنها.
این گوشی قفل شده است در تمام شبکه به عنوان همسر من بود در O2 و من سعی EE سیم کارت و آثار آن را کاملا خوب است. او می خواهد 150 پوند برای این و آن تحویل داده می شود بعد داخل که قیمت پس از تحویل اولین خواهد بود شنبه به من ارسال در روز دوشنبه. من فکر می کنم در پست قبلی اشاره کردم او می خواهم در اطراف £135 اما او می خواهد £150 تحویل داده که من فکر می کنم قابل قبول است به عنوان شاهد وضعیت گوشی خیلی خوب است. در اینجا عکس.

من نمی توانم پیدا کردن جعبه اصلی به طوری که قیمت در حال حاضر £140 تحویل داده است. اصلی شارژر سریع ارائه خواهد شد همراه با اصل usb کابل شارژ. این گوشی در حال استفاده می شود بنابراین نمی توان موجود برای مقاصد بهداشت.
چه گنجانده شده است تلفن خود را در سامسونگ کهکشان S8 64GB در 64GB Sandisk کارت حافظه MicroSD و اصلی شارژر سریع با کابل.

هر گونه سوال لطفا بپرسید.

من نیز فروش خود من Samsung Galaxy S10+ 128GB در سیاه و سفید به طوری خواهد بود آپلود عکس در مدت کوتاهی همراه با قیمت.
اگر شما در محلی به من و سپس من خوشحال خواهد بود برای شما به جمع آوری و را را £135



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب