سامسونگ HW-MS650 Soundbar نقد و بررسی و نظرات

برای من MS650 به نظر می رسد برای تولید چیزی جز مشکلات. من نصب soundbar به عنوان علاوه بر این به من 4k TV و ار

توسط EXAMPLENEWS در 20 تیر 1399
برای من MS650 به نظر می رسد برای تولید چیزی جز مشکلات.

من نصب soundbar به عنوان علاوه بر این به من 4k TV و ارتقاء صوتی قابل توجه بود. در برخی از راه هایی که نمی گویم زیادی به دلیل بومی تلویزیون صدا البته تلخه!!

این soundbar بود آسان برای نصب و اتصال (چند مشکلاتی که به وجود آمد و شد اعمال تنظیمات در تلویزیون های سونی (نوار تغذیه از تلویزیون به خاطر یک یا دو tweeks در دسترس هستند از هوشمند تلویزیون) !! آسان برای اتصال دو یا نوری و یا HDMI و WiFi به خوبی کار می کند با من تبلت سامسونگ. برای 90 درصد از soundbars قابلیت من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته و خوشحال و متاسفانه 10 درصد باقی مانده است که چه چیزی تولید مشکل و معضل و مشکل است dialogue!!!

آنچه تقریبا همه داوران موفق به ذکر است (و کسانی که براق بیش از آن) واقعیت این است که دکمه های اصلی (صدای فراگیر حالت صدا هوشمند حالت) همه متقابلا منحصر به فرد; به عنوان مثال. شما تنها می توانید یکی را انتخاب کنید و تنظیم در یک زمان. صدا حالت دکمه دارای پنج حالت است که شامل "صدای روشن" با این حال این تنظیمات لغو شده است و به زودی به عنوان صدای فراگیر انتخاب شده است (یا Smart Mode که برای ماده) و روشن است که صدای من به ویژه می خواهم به دلیل هولناک و گو زمانی که برخی از بازیگران درگیر با خود را لگدمال کننده و زمزمه.

علاوه بر موارد فوق در تلویزیون عادی اکثر خبرنگاران در اخبار و مجریان از بسیاری از برنامه های مستند صدا به عنوان اگر آنها در یک accoustic محوطه با صدای خفه. این می تواند واقعا بد با برخی از نر صدای. اکثر فیلم های خوب هستند (آنها باید به لطف Dolby) اما به صورت کلی تلویزیون مشاهده soundbar بسیار ناامید کننده است. این البته به متعادل علیه درخشان و جلوه های صوتی از یک فیلم و یا خیلی خوب تفسیر موسیقی از طریق وای فای!! نکته این است که در قیمت شارژ بودن برای soundbar باید من واقعا به معرض این اختلاف در کیفیت صدا. مطمئنا با دستکاری های صوتی در دسترس امروزه باید آن را possilbe به روند پیش فرض صدای به چیزی قابل فهم.

شاید به عنوان یک چاره اندیشی موقت باید بگم من علاقه مند به تخریب من نیمه جدا خانه با فوق العاده پایین, سنگ تراشی, از بین بردن صوتی. نه من می خواهم در سینه ی من به ارتعاش با جلوه های صوتی و یا درایو همسایه مجنون با سر و صدا عبور از دیوار به عنوان برخی از مردم به نظر می رسد طلب است.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب