سامسونگ حقه های کثیف خود را برای سال 2020 تلویزیون خط.

مطلق تلخه محصولات مربوط به برچسب قیمت از ویژگی های مجموعه ، و مسخره حاشیه ای بهبود PQ در سال در سال.به عنوان

توسط EXAMPLENEWS در 2 اردیبهشت 1399
مطلق تلخه محصولات مربوط به برچسب قیمت از ویژگی های مجموعه ، و مسخره حاشیه ای بهبود PQ در سال در سال.

به عنوان گواه کاهش تعداد مناطق اما هل دادن 8K یک استراتژی بازاریابی برای صرف کمتر واقعی PQ بهبود (با نام مستعار بهبود نور مناطق) در حالی که در آوردن بازی گاه به گاه مصرف کنندگان با کلمه وزوز 8k (حتی اگر ما به سختی هر گونه محتوای 8k).

من مرجع مطلق تلخه توسط Q90R را ضعیف فکر کردن وجود به عنوان یک محصول در مقایسه با LG نورتاب. هیچ مناسب رسمی HDMI 2.1, هیچ VRR هیچ Gsync. آن فقط خالص تنبلی در سامسونگ بخشی IMO به سعی و رقابت و اصلاح خود را برای مطابقت با رقابت است.

ما mini LED نشان داده شده توسط TCL اما سامسونگ همچنان به پرتاب microLED ما گلوی هر CES با هیچ مصرف کننده محصول آماده برای جو به طور متوسط. خود را مانند آنها در حال تلاش برای منحرف کردن ما از چگونگی پیشرفت کمی آنها ساخته ام در ال سی دی-زمین.

من انتظار داشتم که بیشتر پیشرفت های بهتر برای مثال پاناسونیک 902B است که در حال حاضر یک تلویزیون قدیمی. جدا از HDR10+ پشتیبانی (*خمیازه هیچ dolby vision*) و این خطرناک شبه HDMI پورت 2.1 آنها قرار داده ایم بر روی تلویزیون خود را گسترده تر زاویه دید.. من در تلاش برای دیدن آنچه که پیشرفت آنها ساخته شده ایم بیش از چند سال گذشته به حکم ارتقاء.

من نمیگم سونی نیز به سرزنش یا اما این سامسونگ موضوع جهت مشاهده فرم خرید.

و شما بچه ها به مخالف است. من استفاده می شود به یک فن بزرگ از سامسونگ به عنوان آنها استفاده می شود به فشار رو به جلو, فاکتور شکل و تکنولوژی اما در سال های اخیر من از یک تکنولوژی چشم انداز, LG اند برکناری آنها را در وقت و زمان دوباره. برای سال دوم در حال اجرا در حال حاضر ال جی تلویزیون به نظر می رسد که حذف لبه فن آوری و ویژگی های عاقلانه در Samsungs که غم انگیز است.

من همیشه فکر می کردم از آن به عنوان:
1. پاناسونیک بهترین = PQ OOB قبل از کالیبراسیون
2. سونی = بهترین حرکت
3. سامسونگ = بهترین فرم فاکتور, بهترین, تکنولوژی, معمولا بهترین تلویزیون برای علاقهمندان به بازی
4. LG = بودجه تجاری

من واقعا سامسونگ تصمیم به رفتن OLED اما من احساس می کنم آنها نمی خواهند به پشتیبانی ال جی و نه توسعه پانل های خود را. اما آن را به عنوان اگر آنها در حال حاضر فقط چشم پوشی هر از ویژگی های LG اند. من نمی توانم دلیلی برای آنها را مشاهده کنید با داشتن پانل های خود را به کارت گرافیک Nvidia برای Gsync تست. آنها آن را انجام داده ام در 49" بازی جدید و نظارت بر آن گذشت به طوری که آنها به وضوح باید مردم در خانه جایی شاید در یک بخش متفاوت به آن را انجام دهد.

من می خواهم برای دیدن سامسونگ موفق شوند. آنها بسیاری هنوز برای آنها اما با توجه به قیمت های خود را رقیب OLED, تلویزیون, من نمی تواند کمک کند اما احساس خود را از ویژگی های مجموعه باید مطابقت آنها را. البته آنها نیست و بدون جوانب مثبت. ضد انعکاسی تکنولوژی عالی است و بهتر است روشنایی به عنوان در تلویزیون بیشتر است بیش از حد عالی.. اما پس از آن ما اجرا به چیزهای عجیب و غریب آنها را مانند افزایش HDR روشنایی در گذشته آنچه که سازندگان می خواهند به هر وینسنت Teoh بررسی..



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب