تنظیم Denon AVR-X2200 & الكاف SP3631

گمان می کنم اولین سوال این است که آیا این صدا به عنوان شما در حال انتظار برای آن را بیش از حد ؟ در پاسخ به پر

توسط EXAMPLENEWS در 22 اردیبهشت 1399
گمان می کنم اولین سوال این است که آیا این صدا به عنوان شما در حال انتظار برای آن را بیش از حد ؟

در پاسخ به پرسش های شما

1. شما می توانید سعی کنید آن را در حال تغییر به فراگیر به عقب و ببینید که اگر آن را می سازد تفاوت. اگر نه آن را تغییر دهید به آنچه در آن است.
2. حجم هیچ کاری نمی کند زمانی که شما در حال اجرا Audyssey بنابراین حجم مهم نیست. فقط به یاد داشته باشید سعی کنید و آن را تغییر دهید در حالی که در فرایند آن را به عنوان لغو عملیات. شما ممکن است نیاز به تغییر زیر حجم و دوباره اجرا Audyssey که در حالت ایده آل شما می خواهید چیزی بین به -8 -4 در زیر. شما می توانید با این حال افزایش سطح توسط یک زن و شوهر از db برای هر سخنران اگر شما در حال گرفتن فراگیر اثر بهتر است اما از آن آرام است هنوز. گفت و گو بهتر بیش از حد ؟
3. من فکر می کنم آن است که یک مورد را امتحان کنید و سایر تنظیمات و ببینید چه چیزی شما را ترجیح می دهند. اصلی بیت است که برای دریافت سخنرانان مجموعه برای اولین بار است که به نظر می رسد مانند آن را انجام داده است بهتر است در این زمان.

من همین حالا باید یک کپی از کتابچه راهنمای من فقط انجام یک جستجو در گوگل در "کوبه 2 دستی".

من می خواهم بگویم که اگر شما نمی خواهید به دوباره اجرا Audyssey ممکن است فقط یک مورد از بردن سطح تدریجی تا آن را برای تلفن های موبایل با صدای بلند. همیشه بهترین خود را به نگه داشتن سطح در سمت و سپس به عنوان گیرنده است و نه نیاز به کار سخت تر است.

من می گویم که من به هیچ وجه و متخصص و خوشحال هستم برای هر کس دیگری به حمایت اما اگر آن را برای تلفن های موبایل بهتر است, یک بازی از وجود دارد. شما همیشه باید این گزینه اگر آن را اشتباه می رود برای بازگرداندن Audyssey تنظیمات در صورت نیاز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب