سونی Motionflow & فیلم حالت تنظیمات توضیح داده شده (در نهایت!)

سلام به همه بین خودم و دیگران در این فروم یعنی @ساخته شده به Chill @Metalex , @Mattjax05 ما pieced با هم چه تن

توسط EXAMPLENEWS در 7 خرداد 1399
سلام به همه بین خودم و دیگران در این فروم یعنی @ساخته شده به Chill @Metalex , @Mattjax05 ما pieced با هم چه تنظیمات مختلف را انجام دهد و چگونه ترکیب های مختلف تاثیر می گذارد محتوای مختلف.

*توجه داشته باشید که این نتایج به دست آمده از آزمایشات در XF90 & A1 Oled مدل. هر دو از این با استفاده از X1 شدید چیپ ست. آن را معقول و منطقی به فرض که دیگر تلویزیون را, که همچنین شامل X1 شدید تراشه رفتار خواهد شد همان به جز مواردی که تلویزیون را شامل نمی شود X-motion clarity - این مجموعه باید فقط باید سلاست 0 کل زمان. این احتمال وجود دارد که این تنظیمات کار متفاوت در چیپست های مختلف دیگر و سپس X1 شدید.

24p منبع -->
Motionflow خاموش سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم کردن = درست 5:5 pulldown اهنگ.

Motionflow خاموش سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم بالا = درست 5:5 pulldown اهنگ.

Motionflow خاموش سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم کم یا متوسط که هنوز تست نشده اما من اعتقاد دارم که آنها نیز در نتیجه درست cadence.

24p بیش از 60hz منبع -->
Motionflow خاموش سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم کردن = 2:3 pulldown اهنگ.

Motionflow خاموش سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم کم = 2:3 pulldown اهنگ.

حرکت کردن; با حالت فیلم متوسط = 2:3 pulldown اهنگ.

حرکت کردن; با حالت فیلم بالا = 2:3 pulldown اهنگ.

Motionflow سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم متوسط = درست 5:5 pulldown اهنگ.

Motionflow سینمای واقعی و یا سفارشی w/ صافی 0; با حالت فیلم بالا = درست 5:5 pulldown اهنگ.

24p محتوای ارائه شده توسط بریتانیا پخش -->
در انگلستان SD و HD tv تحویل داده شده است در 25fps بیش از یک سیگنال 50 هرتز. برای برخی از مطالب این 50 رشته در هر ثانیه هم آمیختن منبع (که در آن 1 هم آمیختن زمینه است نیمی از یک قاب کامل) و مطالب دیگر 25 فریم در ثانیه مترقی منبع که در آن هر فریم نشان داده شده است دو بار در 50 هرتز پخش سیگنال.

24p مطالب sped تا حدود. 4 درصد به 25p و بمی صدا اصلاح شود. بنابراین زمانی که پخش وجود ندارد و نرخ فریم عدم تطابق.

حرکت صاف و Soap Opera Effect (soe) -->
Motionflow سفارشی صافی بالاتر از 0; فیلم حالت خاموش = صاف اما نه الحاق - احتمالا قاب ترکیب.

Motionflow سفارشی صافی بالاتر از 0; حالت فیلم کم = صاف کردن از طریق الحاق برای 24hz منبع سیگنال - علل قابل توجه سؤ اگر صافی است 2 یا بالاتر.

Motionflow سفارشی صافی بالاتر از 0; حالت فیلم متوسط = صاف کردن از طریق الحاق برای همه مترقی منبع محتوا - علل قابل توجه سؤ اگر صافی است 2 یا بالاتر..

Motionflow سفارشی صافی بالاتر از 0; حالت فیلم بالا = صاف کردن از طریق الحاق برای همه هم آمیختن و مترقی منبع محتوا - علل قابل توجه سؤ اگر صافی است به 2 یا بالاتر.

یک کلمه در وضوح تنظیم -->
این است که سونی با اجرای قاب سیاه و سفید, فرو کردن (bfi). در X900F & XG9505 مدل های (و یا هر پس از آن مدل آن منتشر شده است که شامل X-motion Clarity) تنظیم وضوح به 1 را درگیر X-motion clarity فن آوری است. این نسخهها کار واقعا خوب است و من در واقع این مجموعه برای همه از محتوا است. همه این است که کاهش تاری است که خود ناشی عنوان یک نتیجه از نمونه و نگه دارید روش که ال سی دی صفحه نمایش استفاده کنید. هیچ نرم کننده یا الحاق اعمال این تنظیم ،

یک کلمه در حالت فیلم کم -->
حالت فیلم کم به نظر می رسد برای تعامل با صاف کردن از طریق الحاق تنها برای یک 24hz منبع سیگنال بنابراین بدیهی است که برای 24p محتوا.

من امیدوارم که من باید به وضوح توضیح داده چه تنظیمات مختلف و ترکیبی انجام دهید. من امیدوارم که مردم برای پیدا کردن این مفید است و کمک می کند تا آنها را برای رسیدن به یک تصویر است که آنها راضی هستند. اگر افرادی که دارای چیپست های مختلف توجه کنید که تلویزیون خود را رفتار متفاوت, لطفا نظر زیر را بنابراین ما می توانیم آن مستند شده است.

*آخرین به روز رسانی در نتیجه گیری نهایی - 19 مارس سال 2020*
شده اند وجود دارد چند سیستم عامل به روز رسانی به XF90 پس از انتشار و به روز رسانی به آندروید 8 تغییر ماهرانه چگونه برخی از پردازش حرکت مشغول به کار بود. بر اساس بیش از چند ماه از افزایش سرعت و تست با محتوای متفاوت من وارد در دنبال تنظیمات مطلوب و به همین دلیل من فکر می کنم تا.

هنگامی که حرکت & حالت فیلم نیست خاموش حالت فیلم به نظر می رسد در تلاش برای به طور مداوم پیگیری نرخ فریم از این منبع است که محتوای نمایش داده می شود (به طوری که آن را می توانید تصمیم بگیرید که اگر آن را نیاز به انجام هر کاری با آن است یا نه). من متوجه شده است که هنگامی که منبع است که 25 یا 50 فریم در ثانیه (که تمایل به همیشه در 50 هرتز نرخ تجدید لفاف بسته بندی) که در هر حال حاضر و پس از آن حالت فیلم می توانید از دست دادن قفل' (برای عدم عبارت بهتر) است که می تواند در نتیجه تصادفی قاب لکنت در هر حال حاضر و دوباره. تئوری من این است که گاهی اوقات آن را ورقه کردن و فکر می کند که 25 فریم در ثانیه منبع است که در واقع 24 فریم در ثانیه پس از آن تلاش می کند به انجام معکوس pulldown باعث قطعی است. بدیهی است که برای افرادی که متوجه این می توان آن را کاملا آزار دهنده است. با این حال این لینک کلیک کنید با آنچه من می خواهم برای گفتن است.

بسیاری از مردم در واقع می خواهید برای مشاهده محتوای خود را با کمی از نرم کننده به منظور حذف طبیعی لکنت می آید که با نرخ فریم پایین محتوا. هر کس می خواهد به مشاهده محتوای خود را بدون لرزش شدید. بخشی از مشکل این است که تعادل صحیح سطح صافی برای کاهش لکنت اما نه علت سؤ. با توجه به این من مدافع با استفاده از یک خارجی جریان دستگاه در صورت امکان است که از ویژگی قادر به مطابقت با محتوا و براساس نرخ فریم و محدوده دینامیکی. در مورد شخصی من من یک اپل تلویزیون 4K. من آن را به 4K SDR 50 هرتز به طور پیش فرض با مطابقت با محتوای فعال برای هر دو نرخ فریم و محدوده دینامیکی. این بدان معنی است که اگر من شروع به تماشای چیزی است که 24p Dolby Vision Apple TV 4K را تغییر خروجی آن نرخ refresh برای 24hz دقیقا مطابقت با منبع نرخ فریم.

دو تنظیمات مختلف من به طور عمده استفاده در XF90 به شرح زیر است:
هنگامی که منبع نرخ فریم دقیقا مطابق با نرخ تجدید تنظیم حالت فیلم به خاموش حرکت به سفارشی و استفاده از صافی 3, سلاست 1.
هنگامی که منبع نرخ فریم است 24p اما نرخ refresh دستگاه 60hz به عنوان مثال مادری تلویزیون برنامه های Netflix, نخست تصویری دیزنی+, یوتیوب و غیره, مجموعه فیلم حالت به بالا حرکت برای سفارشی و استفاده از صافی 1, سلاست 1.

البته لطفا توجه داشته باشید که این چیزی است که من فکر می کنم به نظر می رسد بهترین در تعادل به چشم من در تلویزیون من. برای دیگران ممکن است آنها ترجیح می دهند گزینه های دیگر. با این حال شما در حال حاضر باید مسلح با این اطلاعات قادر به رسیدن به آنچه که به نظر می رسد بهترین برای هر یک از شما به صورت جداگانه.

مردم با تلویزیون حاوی X1 نهایی پردازنده باید آگاه باشید آن را به دور گرفته شده گزینه ای برای حالت فیلم کم/متوسط/بالا است. آن است که به سادگی خاموش و یا خودکار. بنابراین در XF90 اگر شما می توانید محتوای فریم برای مطابقت با نرخ تجدید سپس ترک فیلم حالت خاموش. در غیر این صورت اگر با استفاده از برنامه های بومی و یا اگر شما به صراحت می خواهید برای رسیدن به یک قوی سؤ اثر باید همیشه ترک فیلم حالت خودرو در مدل های تلویزیون های با استفاده از این تراشه.

با تشکر برای خواندن :)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب