Sony STR-DH520 بازی را متوقف صدا از HDMI منابع

من STR-DH520 رفت و به حالت آماده به کار مانند آن را همیشه بعد از نیم ساعت اما این بار آن را نداشت دوباره به هم

توسط EXAMPLENEWS در 28 اردیبهشت 1399
من STR-DH520 رفت و به حالت آماده به کار مانند آن را همیشه بعد از نیم ساعت اما این بار آن را نداشت دوباره به هم متصل هنگامی که من آن را پشت در. در حال حاضر آنچه در آن می کند این است که آن را نمایش آیکون بلندگو در جلو صفحه نمایش اما به محض این که من به برق وصل کردن یک کابل HDMI به آن سخنرانان را ناپدید می شوند. من اتصال آن به رایانه های شخصی متعدد برای تست آن می کند همان چیزی که با هر یک از آنها: این عدد را شناسایی گیرنده و ثبت خواهد شد که صوتی است که فرستاده شده به آن (حجم متر نمایش داده خواهد شد هر آهنگ های صوتی و یا تست تن در زمان واقعی) اما گیرنده نیست بازی های صوتی. گیرنده قادر به ارسال صدا به بلندگو; هنگامی که آن را تبدیل به "رادیو" صدای سفید بازی می کند به عنوان انتظار می رود.

من سعی کردم پاکسازی آن (که به گمان من آن بازنشانی به پیش فرض کارخانه), نصب مجدد درایور جدا آن را برای چند ثانیه و دوباره آن را متصل سعی اتصال آن به های مختلف ورودی HDMI و پورت راه اندازی مجدد کامپیوتر من خاموش کردن کامپیوتر من سعی کردم تغییر nVidia high definition audio driver برای "Generic نرم افزار دستگاه" و سعی کردم آن را در یک AMD لپ تاپ. هیچ یک از این تلاش ها تا به حال هیچ اثر.

باید وجود داشته باشد هر چیزی اشتباه است با سخت افزار واقعی. به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک محیط از یک مشکل دائمی. من کامپیوتر می توانید ارسال صدا به دستگاه های دیگر و تولید صدا مانند صفحه نمایش (که پخش صوتی از طریق دخول دو دانه ئی و HDMI خوب اما نه با DVI بدیهی است) و به Realtek جک هدفون. من فقط نمی فهمم چه نگه داشتن گیرنده از تولید هر صدا.

من می خواهم به جای نمی دهد تا بر روی گیرنده به طور کامل پس حتی اگر من آن را به فروش مشکل این است که برای کاهش قیمت من می توانید آن را دریافت کنید. من واقعا احساس می کنم مثل خرید گیرنده پس حتی اگر آن را از سال 2013 من لازم نیست به اندازه کافی بزرگ یا اتاق هستم به اندازه کافی از یک audiophile که من متوجه بهبود بسیار از ویژگی های و یا کیفیت جدید 7.1 کانال گیرنده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب