عایق صدا.

سلام به همه.من ساختمان خانه سینما در برخی از نقطه در زمانی که بودجه اجازه می دهد اما در عین حال اختصاصی اتاق ش

توسط EXAMPLENEWS در 29 اردیبهشت 1399
سلام به همه.

من ساختمان خانه سینما در برخی از نقطه در زمانی که بودجه اجازه می دهد اما در عین حال اختصاصی اتاق شکل گرفتن است و به گچ تخته مرحله فقط مثل بقیه اتاق.

به ظاهر ساختمان یک اتاق در یک اتاق است و یک انتخاب عاقلانه برای جداسازی صدا. من در واقع انجام این کار اگر چه شاید نه کاملا به مشخصات مورد نیاز به عنوان اتاق را دیوار یک نفرت انگیز, خشن, بتن, بلوک, بنابراین من ساخته شده جدید از قاب فلزی دیوار همه اطراف برای پنهان کردن این ناخواسته دیوار و سپس اجازه می دهد تا صاف تخته گچ به آن اضافه شود. افسوس که یک اتاق در یک اتاق شکل گرفته است. من که قرار بود برای عایق کردن این دیوار به عنوان من فکر کردم بلوک دیوار ممکن است انجام بسیاری از صدای کشنده??

گچ تخته سقف. به ظاهر Soundchek نیست ارزش پول و آن را بیشتر در بخش عمده ای از هیئت مدیره است که چه چیزی مورد نیاز است. بنابراین من هر دو هیئت مدیره با استفاده از نرمال 10 یا 13 میلیمتر هیئت مدیره و یا هیئت مدیره تنها با استفاده از Firechek مدیره ؟ افکار ؟
گچ تخته خواهد شد آویزان کردن تخته کوبی, که به نوبه خود خواهد بود آویزان از ما چوب تیرچه. این ~200mm تیرچه باید عایق در آنها است. من می توانم این دو تا و یا فقط با استفاده از 100 ميليمتر ضخامت رول در این درجه اعتبار ساقط است. این سقف راه اندازی نیز خواهد بود برای بقیه طبقه پایین (یک اتاق در هر طرف اتاق سینما).

من فکر کردم من بهترین سوال بپرسید قبل از اینکه من گچ تخته اتاق و پیدا کردن که من می تواند برخی از تغییرات ساده. ما در حال تلاش نیست که آن را کاملا جدا شده اما اگر خوب ارزش پولی فقط تلاش. وجود دارد یک اتاق خواب مهمان به طور مستقیم در بالای سینما, آشپزخانه و سالن بالا یک اتاق مجاور و اتاق خواب دیگر بالاتر از دیگر اتاق مجاور.
اتاق را عقب گل میخ های چوبی (تک) دیوار عایق اما زیادی وجود دارد پاسیو درب و پنجره اشغال بسیاری از این دیوار. نه صدای عالی و حکیم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب