سخنران توصیه

سلام به همهامیدوارم که برای شما مهم نیست من پریدن بر روی این فروم به درخواست برخی از کمک در بلندگو توصیه. کمی

توسط EXAMPLENEWS در 30 خرداد 1399
سلام به همه

امیدوارم که برای شما مهم نیست من پریدن بر روی این فروم به درخواست برخی از کمک در بلندگو توصیه. کمی دشوار است برای گرفتن به مغازه ها سوال بپرسید در حال حاضر!

من کوروش 6XP آمپر (40w به 8 اهم) و برخی از مانیتور صوتی نقره ای RX1 سخنرانان کاملا چند سال به عقب که هر دو در خدمت من و در من نسبتا کوچک اتاق جلو. داشتن در حال حاضر نقل مکان کرد خانه اتاق که در آن هدفن واقع شده است کاملا متفاوت است و من به دنبال جایگزین سخنرانان.

این مسائل من را دو برابر می شود: اولا که من واقعا نمی باید در هر نقطه معقول برای قرار دادن قفسه کتاب سخنرانان بنابراین ایده آل نیاز به حرکت به floorstanders و یا سرمایه گذاری در برخی از غرفه و من فقط احساس نمی مانند صدا است حمل به اندازه کافی در اتاق نشیمن به خصوص باس.

اتاق حدود 3.3 متر عرض و 6 متر بلند است اما کمی بی دست و پا در درب در گوشه مخالف و پنجره/درب های فرانسوی در امتداد دو دیوار کوتاه تر. مبل و نخست گوش دادن موقعیت است که در مقابل یک پنجره و زیبا و سخنرانان نشسته بود در مقابل درب های فرانسوی فقط در داخل زنگ تفریح. این نهاد آنها را در حدود 5 متر از شنونده و 1.5 متر از هم جدا جمع شده در گوشه ای علیه شیشه ای/wall. همه در همه, نه یک موقعیت ایده آل.

در حالت ایده آل من می خواهم به دنبال چیزی به عنوان گسسته به عنوان امکان پذیر است - من دیده نمی شود آنها را در گوشت, اما من می خواهم تصور کنید که مانیتور صوتی شعاع 270 خواهد بود یک اندازه خوب - اما بدیهی است که کیفیت صدا مهم مورد توجه است.

متناوبا هر دو طرف از درب های فرانسوی هستند برخی از پنجره که 20 سانتی متر عمیق است که می تواند برخی از خانه های قفسه کتاب سخنرانان اگر چیزی وجود دارد که در آن صدا belies اندازه و یا با اضافه کردن در زیر جایی و به نحوی.

و یا برای سرگرم کردن هر گونه سمت چپ-زمینه پیشنهادات: خندق کوروش سیستم و دریافت یک زن و شوهر از echos و اکو زیر شاید! اگر چه هنوز مطمئن شوید که چه من می خواهم با پشتک و سپس...

بودجه احتمالا می تواند به حدود 1000 پوند. من احتمالا می خواهم ترجیح می دهند طبیعی تمام چوب یا سفید. سبک موسیقی می تواند کاملا التقاطی اما اغلب مراکز در سراسر مبتنی بر گیتار راک است.

من احتمالا بیش از-خودم را توضیح داد اما در حال حاضر اجازه دهید من می دانم اگر هر چیزی وجود دارد که من از دست رفته ام.

با تشکر در پیشبرد!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب