سخنران و راه اندازی سینی دوار(s) + بلوتوث, کمتر از 500 یورو

من سال ها وقت صرف mucking مورد با turntables / میکسر و غیره.....فقط آرزو می کنم آنچه امروز در دسترس بوده است د

توسط EXAMPLENEWS در 22 اردیبهشت 1399
من سال ها وقت صرف mucking مورد با turntables / میکسر و غیره.....فقط آرزو می کنم آنچه امروز در دسترس بوده است در اطراف هنگامی که من آغاز شده است. جهان صدف خود را است که شما می خواهید یک صدف, اما در اینجا برخی از افکار برای شما:
اگر شانس وجود دارد که شما ممکن است پایان با یک میکسر - یکی از همان آغاز. در اینجا به همین دلیل:
حتی اگر شما تنها با شروع یک TT یک میکسر اجازه خواهد داد که شما را به یک گیرنده بلوتوث مانند این iFi صوتی, Zen, آبی, بلوتوث DAC نقد و بررسی
و شما را ترک مقدار زیادی از انتخاب فعال بلندگو (چون اکثر فقط باید یک خط ورودی آنالوگ اما که نمی تواند یک محدودیت به مقدار خود را از منابع ورودی - با توجه به میکسر).
یک زمان وجود دارد که 'داخلی' میکسر شده اند که بیش از حد از یک توافق برای hi-fi راه اندازی و افزود ناخواسته صدای خش خش و همهمه. حتی غیر حرفه ای میکسر با کیفیت بهتر / ارزش تر از همیشه در حال حاضر هر چند بسیاری شامل ساخته شده است در اثر دیجیتال برای اضافه سرگرم کننده بیش از حد :smashin:.
شما می خواهم نیاز به یک با (حداقل) 2 طاعت و قادر کانال به اثبات آینده آماده برای یک ثانیه TT.
برخی از در حال حاضر ساخته شده است در رابط های USB برای اتصال مستقیم به کامپیوتر شما بنابراین شما می توانید ترکیبی از کامپیوتر و یا باید به شما مایل به ثبت به نرم افزار مانند جسارت.

که آدم T5 به نظر می رسد مانند آن می تواند یک انتخاب خوب. شما بدون شک شنیده Behringer یک شرکت است که برخی از مردم عشق به نفرت (محصولات خود اغلب بیش از حد ارزان برای snobs). این بلندگو از آنها ممکن است با توجه به ارزش آن را بسیار در نظر گرفته شده توسط کاربران....نه بهترین به دنبال چیزی اما این نقطه نیست:

همانطور که برای turntables.....کلاسیک قدیمی, تکنیک SL1200 است که معروف DJ عرشه.
من واقعا دوست دارم نگاه (اگر نه قیمت) خود را از آخرین 1500C عرشه. سعی کنید به دنبال در قیمت, اما اگر شما می توانید انجام دهید بدون کنترل سرعت.....من روی چیزی حساب کردن آن را می خواهم برخی از ضرب و شتم. Pricewise نه بسیار عملی استارت عرشه من می دانم که شما ممکن است هرگز نیاز / می خواهید به روز رسانی (این ثابت به روز رسانی است که می تواند هزینه شما پول بیشتری در دراز مدت - بسیاری از ما که ما می خریدم بهتر مسائل قبل از آن).
اگر شما می خواهم به بازی DJ و بدون نیاز به بازگشت به cueing / خارش ، سپس Rega یا پروژه را با کیفیت خوب TT را در قیمت های پایین تر.
در نهایت انجام هر کاری شما می توانید برای جلوگیری از قرار دادن هر گونه TT در همان سطح به عنوان سخنرانان....DJ و یا Hi-Fi شنونده شما نمی خواهید هر گونه خطر از بازخورد صوتی با صدای خود را.
از آن لذت ببرید 👍 (آرزو می کنم من به شما بود).

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب