برای تلفن های موبایل مانند شما فقط نیاز به پرتاب یک شنا در آن وجود دارد یک بار در هفته و هی تند! ثبت نام خود را برای سه :D

من حدس می زنم آن بستگی دارد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به (جلال برای آنچه که شما به دست آورد در حال حاضر) اما نه تنها به دنبال در چگونه به سرعت شما می توانید اجرا 5k به عنوان وسیله ای برای اندازه گیری تناسب اندام, بررسی منابع انسانی خود را (اگر شما تماشای قطاری که اطلاعات) و مناطق خود را کار می کرد. سپس شما می توانید ببینید در طول زمان, شما ممکن است اجرا 5k در همان زمان, اما در کاهش ضربان قلب. این یک شاخص بهتر از تناسب اندام است. به عنوان زمان پیشرفت خود را اجرا خواهد شد و سپس دریافت سریعتر در حالی که ضربان قلب خود را پایین تر است. سخت ترین چیزی که با ضربان قلب آموزش است که گاهی اوقات در حال اجرا کندتر از شما می خواهم معمولا اما علم کار می کند.

اجرا و زرنگ اگر شما می توانید فشار 3 در یک هفته انجام دهید 1) دراز در پایین ضربان قلب, 2) کوتاه تر اجرا شود اما با فواصل و 3) کوتاه سرعت اجرا شود. اگر شما علاقه داشتن به یک تغییر و تعویض در فواصل زمانی به صورت تپه تکرار گهگاه. همیشه اجازه می دهد تا 5 دقیقه قبل از به کشش / گرم کردن و 10 دقیقه پس از به کشش / خنک کردن.

دریافت امضا برای یک 10k در چند ماه فقط به شما چیزی برای نگاه به جلو به. من همیشه اجرا شود اما آن را خوب است برای انجام کاری که فقط برای دیدن آنچه که شما می توانید انجام دهید (و قرار دادن آموزش های خود به خوبی استفاده کنید ;))

برای مرجع اجرا میکنم 2-3 بار در هفته شنا و چرخه (توربو از طریق زمستان) حداقل یک بار در هفته ‘فصل’. اگر من آموزش برای چیزی خاص من قطار 6 روز در هفته با دو جلسه (اجرا و شنا و یا دوچرخه & شنا).

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im