تسلا خورشیدی سقف کاشی / Powerwall

آنها سقف من و تنگ جدید battens/احساس زمانی که آنها نصب پانل حتی اگر شما فقط به حال یک جدید سقف تخته سنگ نصب آن

توسط EXAMPLENEWS در 15 خرداد 1399
آنها سقف من و تنگ جدید battens/احساس زمانی که آنها نصب پانل حتی اگر شما فقط به حال یک جدید سقف تخته سنگ نصب آنها هنوز هم انجام دهد. اگر شما تا به حال این پانل های نصب شده در بیش از فعلی خود را در قواره (که من توصیه نمی) آنها می تواند متصل به پنل پشتیبانی اصلی تیرچه سقف خواهد شد که جامد است.

با کنار گذاشتن این واقعیت است که من می خواستم یکپارچه پانل از شروع. آن را در واقع کار می کرد از ارزان به سقف و پانل های نصب شده (شمارش نیست هزینه های پانل) از آن به سقف و دوباره در کاشی های جدید, اجازه دهید به تنهایی پانل سپس اضافه شده در بالا.

من نمی خواهد نگران باشید در مورد خانه خود را که غرب به عنوان مزیت وجود دارد که (با فرض اینکه شما فضای پشت بام) به عنوان شما را دریافت انرژی خورشیدی از طریق روز و بیشتر از آن زمانی که شما به آن نیاز دارید فقط به یک سطح پایین تر در هر زمان.

معدن صورت با توجه جنوبی بنابراین من کمی قدرت در صبح و شب هنگامی که من می خواهم آن را بیشتر, که در آن به عنوان یک شرق/غرب راه اندازی خواهد به من قدرت بیشتری پس از آن زمانی که من می خواستم آن بیشتر است. خوب من باید باتری سازی پس از آن بسیار مهم است اما اگر من پس از آن من شخصا ترجیح می دهم یک شرق/غرب راه اندازی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب