سردرد است که قوس (Q70R + Yamaha RX-V485)

سلام! این احتمالا بوده و از یک میلیارد بار توسط در حال حاضر, من می دانم, از آنجایی که من دیده ام یک تن از مباح

توسط EXAMPLENEWS در 5 تیر 1399
سلام! این احتمالا بوده و از یک میلیارد بار توسط در حال حاضر, من می دانم, از آنجایی که من دیده ام یک تن از مباحث و رفع فایده ای نداشت. ARC کار نمی کند در ابتدا فقط کار می کرد از هیچ جا برای چند روز وقتی که من داد تا پس از آن نیست و در حال حاضر آن را نمی خواهد دوباره پس از ساعت ها تلاش.

بله قوس و CEC در گیرنده و تلویزیون هر دو در. بله HDMI است و در هر دو قوس بنادر و بله وجود دارد به اندازه کافی پهنای باند در HDMI به خاطر من حتی جایگزین آن با فوق العاده بالا با سرعت 2.1 کابل به خاطر من از دست همه امید. هنوز هم ندا. همچنین پاکسازی کش در تلویزیون تنظیم مجدد AVR چندین بار در زمان کابل برای یک دقیقه برای چند ساعت چیزی را انجام دهید.

هنگامی که قوس الکتریکی کار می کرد من می تواند نه تنها کنترل حجم سامسونگ از راه دور با AVR را روشن یا خاموش اگر من من تلویزیون را روشن یا خاموش. من هنوز هم می تواند کنترل حجم سامسونگ از راه دور آن را فقط لیست آن را به عنوان نوری (چیزی که من متصل به آن). بنابراین چیزی در مورد ARC است که هنوز هم کار من حدس می زنم. اما چگونه من حتی رفتن از اینجا ؟

وقتی که من تا به حال 2.0 با 2.1 راه اندازی آن را واقعا مهم نیست خیلی. اتصال کامپیوتر به تلویزیون برای بازی فقط در استریو. در 3.1 متوجه شدم که کامپیوتر من نمی استفاده از کانال مرکز. من قرار HDMI در گیرنده این کار را برای یک بیت. اما پس از مدتی این ارتباط قطع شد در هر ثانیه ساخته شده و تمام نمایش سوسو زدن. پس از جواب منفی بود به آن وصل دوباره به تلویزیون. اما در حال حاضر من یک 5.1 راه اندازی پس از گل من یک معامله بزرگ در یک مجموعه ای از spektor 2s (€200,-) و در حال حاضر استفاده از spektor 1s برای احاطه کرده است. و من واقعا نمی خواهید به دست در اطراف در حالی که بازی در 4k قوس الکتریکی به کار می کنند.

یکی دیگر از چیز خوب خواهد بود این امکان را به بازی DTS-HD که من گیرنده پشتیبانی می کند اما نمی تواند دریافت بیش از نوری. من تا به حال برای پیدا کردن یک راه برای تبدیل فیلم های مختلف به 640k AC-3 چون ظاهرا فقط سامسونگ فکر کردم این امر می تواند ایده خوبی برای رها کردن پشتیبانی از آن است.

صرف یک کلیه برای لذت بردن از صوتی و تصویری, تنها به دست آورد سردرد. کمک خواهد بود muuuch قدردانی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب