آخرین انگلستان (BBC) S3 در Netflix بکشد 19 نوامبر

بی بی سی امریکا اعلام جدید سریال آخرین پادشاهیاقتباس از Bernard Cornwell بهترین فروش سری کتاب های نامزد دریافت

توسط EXAMPLENEWS در 18 تیر 1399
بی بی سی امریکا اعلام جدید سریال آخرین پادشاهی

اقتباس از Bernard Cornwell بهترین فروش سری کتاب های نامزد دریافت جایزه بافتا و

Royal Television Society برنده جایزه نویسنده استفان Butchard

نیویورک – جولای 9, 2014 – بی بی سی امریکا, کارناوال فیلم – Golden Globe® و Emmy® Award-winning تولید Downton Abbey – و BBC Two امروز اعلام کرد که تولید آغاز خواهد شد در این پاییز در آخرین پادشاهیجدید, تاریخی, 8 x 60 سریال درام.

بافتا نامزد و RTS برنده جایزه نویسنده استفان Butchard, (پلیس خوب, پنج دختر House of Saddam) را وفق دهند Bernard Cornwell بهترین فروش حق رای دادن "ساکسون داستان" برای صفحه نمایش. Cornwell نیز شناخته شده برای او بسیار دوست داشتنی "شارپ" رمان که شد بلند در حال اجرا مجموعه تلویزیونی به همین نام با بازی Sean Bean و پخش شده در بی بی سی امریکا.

در سال 872 زمانی که بسیاری از امپراطوری جداگانه از آنچه که ما در حال حاضر می دانیم که انگلستان کاهش یافته است به وایکینگ مهاجم بزرگ پادشاهی Wessex شده است سمت چپ به تنهایی ایستاده و مبارز تحت فرمان پادشاه آلفرد بزرگ است.

در برابر این آشفته زمینه زندگی قهرمان ما Uhtred. به دنیا آمد پسر یک سخن اصيل او یتیم توسط وایکینگ ها و سپس ربوده و مطرح به عنوان یکی از خود را. مجبور به انتخاب بین این کشور محل تولد خود و مردم خود را تربیت وفاداری خود هستند که تا کنون آزمایش شده است. چه او - سخن یا وایکینگ? در تلاش برای ادعای خود حقوق ولادت Uhtred باید آج خطرناک مسیر بین هر دو طرف اگر او به بازی بخشی خود را در تولد یک کشور جدید و در نهایت به دنبال به تصرف خود در سرزمین آبا و اجدادی.

آخرین پادشاهیساخته شده توسط کارناوال فیلم یک نمایش کامل از اعمال قهرمانانه و حماسی اما با موضوعی عمق که پذیرای سیاست, دین, جنگ, شجاعت و عشق و وفاداری و جهانی ما جستجو برای هویت. ترکیب شخصیت های تاریخی واقعی و حوادث با شخصیت های داستانی آن است که داستان چگونه یک نفر در ترکیب قدرت خود را تحت یکی از نمادین ترین پادشاهان تاریخ را در جهت اصلاح زمین های خود را برای خود و ساخت یک محل آنها را به خانه.

گرت Neame نایجل Marchant و استفان Butchard خدمت خواهد کرد به عنوان تولید کننده اجرایی با نیک مورفی (طعمه شغل) co-اجرایی تولید و کارگردانی چند قسمت و Chrissy Skinns (Mr Selfridge, Marchlands) را تولید می کنند نشان می دهد. راه اندازی ویرایشگر پولی هیل برای BBC و بن Stephenson, کنترل, بزرگ سیاه و سفید دیک, درام, راه اندازی, راه اندازی دستور نشان می دهد. پری سیمون مدیر کل کانال ها و ریچارد د کروچه SVP برنامه نویسی خواهد شد و نظارت بر سری برای بی بی سی امریکا.

"Cornwell را ساکسون رمان ترکیب چهره های تاریخی و حوادث با داستان کاملا قانع کننده راه می گوید:" گرت Neame. "در دست Stephen Butchard به اعتقاد ما آن را اصل و جاذب درام تلویزیونی. در بخشی از این تلاش حماسی قهرمان ما Uhtred آن نیز جذاب re-گفتن از داستان پادشاه آلفرد بزرگ و چگونه او متحد بسیاری از امپراطوری جداگانه در این جزیره به چه تبدیل به انگلستان است."

Richard De کروچه SVP برنامه نویسی سی امریکا می افزاید: "ما نمی تواند بیشتر خوشحال به همکاری با بی بی سی دو و کارناوال فیلم – بسیار موفق انگلیسی, تولید شرکت است که واقعا می داند که چگونه برای ایجاد یک ضربه برای ما. آخرین پادشاهی است که یک جاذب داستان مقیاس حماسی است که خوراک ما مخاطبان اشتها برای هیجان هوشمند داستان سرایی و شخصیت های قانع کننده."

بن Stephenson, کنترل, از, درام, راه اندازی, بی بی سی می گوید: "من امیدوارم که آخرین پادشاهی را گسترش بی بی سی دو را متمایز نمونه کارها از درام. آن را به یک حماسه روایت با فوق العاده خلاق تیم. آن را مانند هیچ چیز دیگری در تلویزیون با تمام مقیاس و فتنه از بهترین فانتزی داستان اما واقعیت از واقعیت است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب