لگو موضوع. از جمله دیگر محصولات سازگار.

من می خواستم یک deltof یا دو در خانه اما من اجازه نداشتم - پس من باید 3x Nornas در گاراژ به جای - http://www.

توسط EXAMPLENEWS در 12 اردیبهشت 1399
من می خواستم یک deltof یا دو در خانه اما من اجازه نداشتم - پس من باید 3x Nornas در گاراژ به جای - http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/00282250/

لگو اجاره برای تلفن های موبایل جالب - چگونه کار می کند ؟ منظورم این است آیا شما فقط یک جعبه پر از قطعات تحویل داده و یا آنها طبقه بندی شده اند به نحوی ؟

من عاشق این ساختمان فاز نمایش مرحله یک محصول از ساختمان برای من و من موافق آنها را تا مقدار زیادی از فضا و بزرگتر مجموعه می تواند هزینه زیادی است. من قطعا نمی 'بازی' را با آنها در سالن فرش یا هر چیزی.

من فکر کردم در مورد ارزش فروش مجدد از برخی از این مجموعه به عنوان یک راه برای صندوق سرگرمی من - لگو بازنشسته مجموعه پس مردم همیشه می خواهند به آنها را خرید در آینده - مهر و موم شده بیشتر پول بدیهی است اما به شرطی که شما برای باز کردن جعبه با دقت نمی ضربه گیر دستورالعمل و غیره آنها را هنوز هم خواهد شد به ارزش بیش از شما برای آنها پرداخت می شود.

به عنوان مثال

  • این 8051 موتور از سال 2010 شد £34.99 جدید من پرداخت £59 برای مجموعه استفاده در ماه گذشته.

  • وقتی VW Camper است که در نهایت بازنشسته این خواهد بود که ارزش زیادی بیش از £75 آنها در حال حاضر - من دو تا از این.

  • این 8285 مخرب که MrSossidge شده است و در حال حاضر بازنشسته و چه احتمالا حدود 60 جدید به راحتی می توانید دریافت بیش از 140 پوند در حال حاضر.

بنابراین شما می توانید خرید یک مجموعه با دقت آن را باز کنید ساخت آن قرار داده و آن را در جعبه بر روی آن نگه دارید برای چند ماه در انبار یا زیر تخت و سپس فروش آن را برای بیش از شما برای آن پرداخت می شود.

این franchised برگزار می گردد مجموعه (جنگ ستارگان, بتمن و غیره و غیره) خواهد بود به احتمال زیاد به افزایش در ارزش.

این MOCs که واقعا به من علاقه من حدس می زنم - تحقیق و ساخت یک نمونه کار که مجموعه یا indivudal قطعات مورد نیاز جمع آوری قطعات و سپس در ساختمان آن. متناوبا, خرید شخص دیگری MOC دستورالعمل و جمع آوری قطعات آن را ساخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب