به چه چیزی تبدیل شده است و تبدیل 4K DV/HDR/Dolby Atmos در تلویزیون اپل موضوع.

این اتفاق می افتد اغلب به اندازه کافی به نیاز به یک ستون? من مطمئن هستم که هدف خواهد بود برای فیلم برای رفتن

توسط EXAMPLENEWS در 7 اردیبهشت 1399
این اتفاق می افتد اغلب به اندازه کافی به نیاز به یک ستون? من مطمئن هستم که هدف خواهد بود برای فیلم برای رفتن 4K و سپس به طور منظم حذف گزینه. اگر این اتفاق در تعداد زیادی فیلم من قطعا آن را در نظر بگیرید.

من همچنین افزود: برخی از 'فیلتر views' در ورق اگر شما بر روی داده های منو و یا فیلتر آیکون در نوار ابزار شما در حال حاضر برخی از گزینه های برای فیلتر های مختلف صوتی/تصویری کیفیت و همچنین مرتب سازی بر اساس تاریخ اضافه شده برای دیدن زمانی که فیلم گذشته به این فهرست اضافه شده. شما همچنین می توانید به صورت دستی با استفاده از فیلتر فیلتر دکمه در بالا اگر شما می خواهم هر چند. این فقط به برخی از گزینه های از پیش تعریف شده.

من سعی کنید به نگه داشتن این لیست به روز خواهد شد و همچنین به روز رسانی آن بر اساس نظرات در اینجا. هنگامی که من به پایان ساخت آن را من نمی خواهد ذهن اگر هر یک از طولانی مدت اعضای علاقه مند در تبدیل شدن به همکاری ویراستاران بیش از حد.

من هنوز در تلاش برای کشف کردن چگونه ارزان نمودار است انجام آن را به طور خودکار با استفاده از api جستجو, اما من احساس آنها با استفاده از EPF خوراک از اپل است که شما را مجبور به اعمال کنید. که همچنین ممکن است explaing چرا در فیلم از دست رفته را از لیست خود به عنوان EPF خوراک نیاز به دستی دریافت و به روز رسانی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب