سینی دوار مشاوره

سلام به همگیمن می دانم که بسیاری از موضوعات وجود دارد در انجمن مورد است که بهترین سینی دوار تحت X و غیره. اما

توسط EXAMPLENEWS در 25 فروردین 1399
سلام به همگی

من می دانم که بسیاری از موضوعات وجود دارد در انجمن مورد است که بهترین سینی دوار تحت X و غیره. اما من می خواهم بیشتر تصفیه شده ورودی داده من تنظیم کردن. من نقل مکان به ایالات متحده از بریتانیا وجود دارد من تا به حال یک Thorens TD125MkII با SME tonearm / Shure V15 (از آنچه که من می توانید به یاد داشته باشید).

من به دنبال یک جایگزین. من یک NAD D2020 آمپر (توجه داشته باشید این اولین مدل بدون ورودی phono: NAD D 3020 نقد و بررسی | What Hi-Fi? ) و Q آکوستیک 2020i بلندگو.

من بودجه 800 دلار یا پایین تر است. کیفیت صوتی بدیهی است که بسیار برای من مهم است اما پس از آن دوباره به نقطه که در آن من می خواهم به عقده روحی بیش از آن. من در واقع برخی از وزوز گوش و کم شنوایی در سطوح بسیار بالا تا....

:(

من واقعا دوست دارم Audio-Technica AT-LP7 800 دلار جدید / $600 استفاده می شود (ظاهرا باز کردن جعبه/1 ماه استفاده کنید اما از دست رفته کمی تلنگر پایین محافظ برای کارتریج. Meh). من واقعا دوست دارم نگاه و به نظر می رسد مانند آن را تا به همه چیز من نیاز به آماده برای رفتن.

همچنین میخواستم بدونم در مورد SL-1200 MK2 یا 3. من می توانم یکی برای ~400 دلار یا بیشتر. من دوست دارم Mk7 اما پس از آن نمی آید با یک کارتریج آن را برای رفتن به خارج از محدوده قیمت.

در شرایط به نظر می رسد من ترجیح می دهم J-شکل tonearm مانند SME. پوشش گرد و غبار مهم است. من نیاز به در نظر گرفتن عدم وجود ورودی phono در آمپر.

به دنبال به جلو به ورودی خود را!
اما



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب