مشاهده تلویزیون فاصله راهنمای

چت به من گفت: ممکن است عوامل دیگری در آینده به حساب آورد.اما علم جامد است و اگر شما هیچ بهتر از چشم انداز 20/2

توسط EXAMPLENEWS در 17 خرداد 1399
چت به من گفت: ممکن است عوامل دیگری در آینده به حساب آورد.

اما علم جامد است و اگر شما هیچ بهتر از چشم انداز 20/20 و می توانید جزئیات بیشتر در 4K کلیپ 100" روی صفحه نمایش در 4 متر پس از آن که به انجام با نسخه 4K بودن بهتر از راه های دیگر - شاید کمتر فشرده, بهتر, فشرده, هر, اما اگر همه چیزهای دیگر مساوی هستند شما نمی خواهد دیدن جزئیات بیشتر.

من به یاد داشته باشید زمانی که HD وارد دیدن تعدادی از دموی با کیفیت HD در یک طرف و شبیه سازی SD' روی دیگر - شبیه سازی SD به وضوح knobbled. این ممکن است (و یا ممکن) آنچه که در اینجا.

آزمون اسید است دقت گردد دمو مواد. از آن خواهد شد با یک مقایسه واقعی در دنیای مادی می گویند footie مطابقت پخش در آسمان در هر دو HD و 4K زدن بین کانال و یا یک نسخه 4K از لارنس عربستان در مقابل زمان پخش Blu-ray.

من اصلا ارزش تجربه غیر معمول مواد در همه. ما در حال رفتن به خرید 4K به تماشای برخی از فیلم مستند طبیعت با دقت به ضرب گلوله در 4K, هزاران ساعت فیلم شات تنها روشن ترین بیت استفاده می شود و منتشر شد به عنوان یک نسخه ی نمایشی 4K با 1080p نسخه در دسترس به عنوان یک مقایسه. آن را دشوار است به دانستن که در آن برای شروع به چیدن سوراخ در آن است.

ما در حال رفتن به خرید 4K صفحه نمایش برای تماشای فیلم و با کیفیت بالا درام تلویزیونی - من شرط می بندم که شما حساب برای بیش از 95% از مشاهده. و این چیزی است که ما نیاز به دیدن مقایسه است.

هر چیز دیگری است که دود و آینه.

استیو W



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب