آینده VR آنلاین RPG - رستگاری انجمن صنفی برای PC VR و PSVR

عذر خواهی جلوتر از زمان اگر این نوع پست مجاز نیست در این گزینههای من به اوج خود رسید در اطراف برای یک موضوع مه

توسط EXAMPLENEWS در 6 خرداد 1399
عذر خواهی جلوتر از زمان اگر این نوع پست مجاز نیست در این گزینههای من به اوج خود رسید در اطراف برای یک موضوع مهم در قوانین اینجا اما نمی بینم هر. اگر این اجازه داده نشده است که من از شما و حذف پست asap.

سلام! نام من مایکل هستم مدیر خلاق و رئیس جمهور Unlit بازی استودیو پشت رستگاری انجمن صنفی. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد بازی های ما در وب سایت و در اینجا نیز ما بپیوندید اختلاف در اینجا.

کمی در مورد شرکت ما: ما یک شرکت کوچک از 15+ مردم از هر دو AAA devs و تازه از دانشجویان است. ما AAA devs از تیم ها مانند حماسه ایکاروس Studios, بازی Rockstar و Ubisoft. ما قرار داده اند یک تن از زمان و عشق به این پروژه و من امیدوار هستم که ما ممکن است قادر به پیدا کردن برخی از سازندگان محتوا و VR پارسه که به دنبال گام به آینده VR بازی.

حقایق سریع در مورد رستگاری انجمن صنفی:

  • 6 کلاس به استاد
  • صدها حساب صفوف
  • آنلاین چند نفره و انفرادی بازی
  • عظیم ماجراجویی مناطق مزس و عرصه را به تسخیر
من از نوشتن این پست نه تنها به گسترش آگاهی در مورد بازی ما بلکه به دنبال آورد و در برخی از سفرای جدید برای ما سازندگان محتوا که فهرست انجمن ها. شما می توانید ببینید سفیر برنامه در وب سایت ما در اینجا.

در حال حاضر ما یک آلفا نسخه ی 1.1 برای ما کشش و یوتیوب سازندگان محتوا و همیشه به دنبال آوردن بیشتر پردازنده است. ما به منافع و تخفیف برای همه ما نمایندگان و جوامع خود. ما نیز به دنبال بازخورد از ما تست و جامعه را به آنچه که آنها فکر می کنم بازی می کند و درست و نادرست بنابراین ما می توانیم آن را بهبود بخشد در تمام جنبه های.

با تشکر از شما برای وقت خود و اگر شما هر گونه سوال و من دوست دارم به آنها پاسخ دهد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب