هشدار: اگر این کمک می کند تا فقط یک نفر. . .

سلام مردم است. در 2pm این بعد از ظهر من یک iPad جدید را در یک سبد من در آستانه کشیدن ماشه. من پس از آن به یاد

توسط EXAMPLENEWS در 5 مرداد 1399
سلام مردم است. در 2pm این بعد از ظهر من یک iPad جدید را در یک سبد من در آستانه کشیدن ماشه. من پس از آن به یاد اپل جنس بنجل عمل کند بزرگتر اپل با به روز رسانی در گذشته است. اجازه می دهد به من توضیح دهد. . .

من یک iPad Pro 9.7". فکر می کنم من درست می گوید من آن را خریدم در سال 2015. این نسخه تلفن همراه اما من تا به حال یک سیم کارت قرار داده شده برای چند ماه در حال حاضر. من فقط استفاده از آن به عنوان یک WiFi یابو در اطراف خانه.

من همیشه به حال تلفن همراه خاموش و همچنین بلوتوث, محل, خدمات, خودکار برنامه به روز رسانی و غیره و غیره. اساسا هر چیزی که تخلیه باتری بالاتر از پایه WiFi استفاده کنید.

دو روز پیش من به روز رسانی به 13.6 و فکر هیچ چیز از آن. دیروز متوجه شدم باتری من زندگی مانند انداختن یک سنگ. آن کاهش یافته و از 90 ٪ به 2 ٪ در بیش از 2 ساعت است. بله شما که راست است. 10 دقیقه YouTube video خواهد نایاب باتری حدود 8 درصد.

همانطور که قبلا ذکر, من فکر کردم من 5 ساله اپل تا به حال به پایان آن آمده از این رو من تقریبا خرید امروز یکی از جدید. با این حال. . .

معلوم است که پس از به روز رسانی تمام تنظیمات من می خواهم که قبلا غیر فعال برای صرفه جویی در عمر باتری ظاهرا فعال شده و دوباره پس از به روز رسانی. نه تنها این, اما داشتن گرفته شده توجه داشته باشید از درصد باتری افت تماشای انواع فیلم های یوتیوب به نظر می رسد به دست گرفته اند و حدود 2 ساعت قبل از تنظیمات من می خواهم به واگردانی که ذخیره عمر باتری در زمان تاثیر می گذارد و دوباره.

آن را در حال حاضر به طور کامل به حالت عادی بازگشت و باتری به نظر می رسد به خوبی به عنوان قبل از.

من فقط می خواستم به این پست در مورد هر کس دیگری در اینجا فکر می کند iPad خود را ممکن است در پایان آن. معدن قطعا نیست اما من بسیار نزدیک به 'فریب خورده' به فکر آن بود.

درس آموخته - هنگامی که اپل به شما می دهد به روز رسانی مطمئن شوید برای بررسی آنها نیست را فعال کنید هر چیزی و همه چیز که شما تخلیه باتری خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب