چه اتفاقی برای صنعت فیلم ؟

جالب اینجاست که شما برداشت کرده اید در حال حاضر به بحث در مورد پایان سینما تجربه بودن در مورد عدم کیفیت و تخی

توسط EXAMPLENEWS در 22 تیر 1399
جالب اینجاست که شما برداشت کرده اید در حال حاضر به بحث در مورد پایان سینما تجربه بودن در مورد عدم کیفیت و تخیل ،

به عنوان آن می ایستد در حال حاضر پایان سینما به احتمال زیاد خواهد شد در مورد از این بیماری همه گیر قبل از هر چیز دیگری آن جان است.

سینما تجربه دارم اما جایی که من زندگی می کنند وجود دارد نبوده است, سینما برای چند دهه. من 80 مایل دور سفر در هر زمان. آخرین فیلم من در سینما بود درخشان سال 1917. متاسفانه covid 19 خواهد دید که بسیاری از چیزهایی که رفتن زیر.

من به شدت مخالفم با توجه به کیفیت و هنوز هم وجود دارد با کیفیت عالی وجود دارد. هر دو نوشتن و کارگردانی. برخی باعث می شود آن را به سینما, برخی نمی کند. آن را هنوز هم می تواند یافت می شود اما. مقدار زیادی از موضوعات در اینجا صحبت در مورد فیلم های خوبی که نمی توان آن را به سینما است.

مثل من که در پست های عجیب و غریب در فیلم در حال حاضر و پس از آن فوق العاده است و بله من تماشا کرده ام چند آنهایی که خوب هستند اما بزرگ نه حماسی و به یاد ماندنی.

CGI هرگز بهتر یا برخی کاملا دیدنی و جذاب مسائل می شود نورد با آن است.

Ok من بگویید چه آخرین فیلم بزرگ در CGI و من بروید و آن را دریافت و تماشای آن را (اگر من در حال حاضر نیست)

من فکر می کنم شما فقط حسرت برای روز های قدیمی برای برخی از دلیل. مقدار زیادی از معاصر لیست از برجسته فیلم است. نگاه هیچ بیشتر از سال گذشته برنده اسکار انگل. هیچ CGI یافت می شود وجود دارد یا نه.

حسرت برای روز شما احتمالا نقطه با این فرض است. انگل آره این خوب بود اما
برجسته من فکر نمی کنم بنابراین به عنوان برای هیچ CGI از باد و باران دنباله فیلم برداری شده بود در برابر یک صفحه آبی در مجموعه ای که می تواند آب گرفتگی. باید یک نگاه IMDB برای بالای 100 فیلم با بهترین جلوه های ویژه
هیچ چیز بعد پس از سال 2014 رو در این فهرست است. به عنوان رفتن می گوید: "آنها نمی make em مانند آنها استفاده می شود به" راه Mandalorian شات در قطعات با بازیگران در مقابل غول پیکر led صفحه نمایش به جای استفاده از رنگ های آبی و سبز صفحه نمایش احتمالا آینده ای بهتر در آینده



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب