When Worlds collide: اختصاصی اتاق نشیمن سینما (به روز شده در مارس 2020)

هیچ مشکل من انتظار می رود من می خواهم پرسید در برخی از نقطه آن را در مورد سقف و پوشش برای جلوگیری از نقاط صفر:

توسط EXAMPLENEWS در 9 خرداد 1399
هیچ مشکل من انتظار می رود من می خواهم پرسید در برخی از نقطه آن را در مورد سقف و پوشش برای جلوگیری از نقاط صفر: من واقعا دوست دارم عملکرد من کمی BK XLS200 در اتاق دوم سیستم, بنابراین من در تلاش برای تکرار که در بالاتر گوش دادن سطوح در یک مقدار بزرگتر اتاق با استفاده از همان رانندگان/کابینت حجم. من ممکن است به عنوان به خوبی استفاده مجدد موجود 15" پس آنها کمک خواهد کرد که تقویت این پایان بسیار پایین است که 10" رانندگان نمی تواند تولید کند.

من شروع به آزمایش با REW اتاق شبیه ساز*. در ابتدا با 4 جایگزینهای 1 در هر گوشه ای (همانطور که بارها توصیه می شود طرح) اما داشتن یک جفت فوق العاده بالا در بازگشت به حتی بیشتر پاسخ, به خصوص از صندلی به صندلی بنابراین این به 6 subs. به تعادل 4 در بازگشت بدان معنی است که من به پایان رسید تا با یک جفت از دوقلو' (2 x 10) در 3/4 ارتفاع 1/4 عرض امتیاز در مقابل, از این رو, 8 x 10". این رانندگان £90 هر طوری که آن را نه بیش از حد گران قیمت برای دو تا در جلو به حفظ تعادل است.

2 x 15" کار خواهد کرد و زیر 45Hz در مقابل اتاق گوشه و باید به حداقل همان عملکرد قبلی من راه اندازی (آنها در مورب گوشه مخالف). در تست رانده شده توسط همان iNuke 6000DSP آنها ضربه 113dB @10Hz در MLP و می تواند ضربه فوق مرجع (115 دسی بل) @ 20Hz. در تنظیم آنها داشته باشد iNuke هر (با کانال های دیگر در هر iNuke در حال اجرا 4 از 10"). وجود دارد ممکن است برخی از افزایش در این خروجی به عنوان 8 x 10" اضافه خواهد شد کوچک مقدار هر چند من به فیلتر آنها را در منافع راننده حفاظت. توجه من به طور معمول گوش دادن در -10-8dB زیر مرجع و سپس اعوجاج باید بسیار کم به عنوان رانندگان خواهد شد مقدار زیادی در دست است.

اگر چه من قصد دارم با استفاده از یک جفت از BK IW300 زیر پنجره در پشت دیوار دیگر 10" subs خواهد بود در MDF جعبه های ساخته شده توسط همان کسی ساخته شده من 15" کابینت. 6 DIY subs کار کردن هزینه خرید 2 بیشتر IW300 اما آنها نمی شود بنابراین من حتی نمی نیاز به رنگ آنها فقط آنها را جمع آوری.

هزینه 2 x IW300 دیگر iNuke 6000, 6 x 10" بی همتا رانندگان و MDF جعبه های شبیه به ساختمان دیگری جفت 15" subs, بنابراین من می تواند به من دو برابر موجود زیر عملکرد تنها با تکثیر. اما احساس من این است که این کوچکتر از بقیه بیشتر خواهد بود گسسته و به پوشش بهتر در فرکانس 50 هرتز و فرکانس بالا است که به نظر می رسد بیشتر برای مقابله با مشکل در اتاق من به عنوان من قادر خواهید بود به آنها را در ارتفاع های مختلف (این سخت است برای من 15" subs من می توانم به شما بگویم!).

من قصد ندارم 7.1.4 به عنوان IMHO وجود ندارد به اندازه کافی فاصله پشت MLP برای احاطه پشت پنجره می شود در راه به عنوان به خوبی. من در حال حاضر با تجربه در 7.1 در راه اندازی و که تا به حال 2.5 متر پشت MLP برای فراگیر, پشت, اما هنگامی که آنها نزدیک به 1 متر پشت کمی وجود دارد که سود به داشتن آنها است. پس من می خواهم به خرید چیزی برابر من S150T مربوطه به اهنگ صدا برای تطبیق آن می شود بسیار گران است. من ممکن است در نهایت ارتقاء 4 Atmos سخنرانان اما نظر کلی به نظر می رسد که آن را بسیار کمتر انتقادی به آنها tonally همسان بنابراین من موجود یدکی M&K K5s را در حال حاضر انجام دهید: در هر صورت آنها نمی شود قابل مشاهده است که من برنامه ریزی برای پوشش زیرین pelmet با سفید سخنران پارچه (و صدای فراگیر بلندگو با باس تله بیش از حد).

ببخشید من رفتم کمی وجود دارد...امیدوارم که این توضیح را حس می کند. :)

* اتاق واقعی اندازه گیری نشان می دهد که سیم بسیار دقیق در اتاق من آن را به عنوان یک استاندارد شکل.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن