که در آن قفسه سینه thumping بم واقع شده است ؟ نظرسنجی

در حالی که من با شما موافقم که در حوزه زمان لکه بد است که شما می خواهید به عنوان بیان سیستم که ممکن است من فکر

توسط EXAMPLENEWS در 14 تیر 1399
در حالی که من با شما موافقم که در حوزه زمان لکه بد است که شما می خواهید به عنوان بیان سیستم که ممکن است من فکر نمی کنم این مسئله است.

من سخنرانان اصلی برای مثال DIYSG HT12s هستند منتقل شده به 50hz و ضربه بسیار سخت در midbass دادن تعداد زیادی از 'سلام'. من منتقل شده 21s ضربه بسیار سخت من مهر و موم شده ماشین زیر نیز بازدید سخت است.

بسیاری از مردم در حال گرفتن نتایج بزرگ و تعداد زیادی از اسلم منتقل شده با استفاده از جایگزینهای و برق. مسلم وجود دارد تاخیر گروه مسائل اطراف لحن منتقل جایگزینهای وخامت بیشتر با استفاده از HPF اما EQing مهر و موم شده نیز جایگزینهای معرفی گروه به تاخیر بیاندازد. من نمی خواهم به نوبه خود به این منتقل v مهر و موم شده بحث شده است که به مرگ انجام می شود با برخی از اصرار مهر و موم شده هستند و بهتر منتقل شده بهتر هستند. بله مهر و موم شده ارائه می دهد بیشتر دقت اما من باور نمی کنم که مسئله شده است. من فکر می کنم هدف اصلی برای من به هر حال سازگار است تاخیر گروه فنی سراسر متقاطع منطقه است.

بسیاری از باشگاه ها و جشنواره های سیستم من شنیده ام همه استفاده منتقل شده و یا شاخ subs که برای رسیدن به قلب thumping midbass که ما اغلب سعی می کنید برای از نو خلق کردن در خانه است. این سیستم نیست به عنوان دقیق که ما صفحه اصلی سیستم های اما اغلب صدا فوق العاده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب