ایکس باکس سری X

او گفت که اسکارلت به حال Zen 2 CPU و ناوی GPU و از نظر قدرت پردازش شد 4X که از Xbox One X. CPU نیست صحبت در م

توسط EXAMPLENEWS در 19 اردیبهشت 1399
او گفت که اسکارلت به حال Zen 2 CPU و ناوی GPU و از نظر قدرت پردازش شد 4X که از Xbox One X. CPU نیست صحبت در مورد خود. آن را گمراه کننده بیانیه که آنها پس از پاک کردن آنها نیست صحبت کردن در مورد پردازنده اعداد در اینجا (TFs) صحبت کردن در مورد آنها به طور کلی سیستم قدرت بنابراین CPU, GPU, RAM و SSD همه با هم.

من با شما موافق بند دوم من فکر می کنم وجود خواهد داشت در حدود 10% تفاوت بين آنها از نظر کل سیستم قدرت. آن را پس از آن مورد customisations که هر یک ساخته شده به عنوان آنها هر دو رو سفارشی سخت افزار. من شخصا فکر نمی کنم customisations خواهد بود که توجهی به طوری که شما آن را می گویند می آیند به بازی و همچنین خدمات.

سونی باید خیلی بزرگتر نصب پایه با PS4 gen و آنها منتشر شده و برخی از بازی های منحصر به فرد بیش از چند سال گذشته که من می توانید ببینید که چرا بسیاری از زمان پلی استیشن صاحبان امر مبادله بیش از اگر آنها ساخته شده ایم هر نوع سرمایه گذاری در محتوای دیجیتال. من فکر می کنم PS5 بنابراین outsell بعدی ایکس باکس اما خوب است, MS به اندازه کافی از marketshare به بازی مهم به آنها و در حال حاضر هر دو شرکت سونی و نینتندو خواهد بود با استفاده از لاجورد به سرورهای ابری خود را زیرساخت های آنها را به پول از مسابقات موفقیت نیز هست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب