یاماها را "خالص مستقیم"

از من خواسته در مورد یاماها را "خالص مستقیم" منافع و اگر آن را به ارزش نگه داشتن آن را در.هنوز مردم پاسخ در

توسط EXAMPLENEWS در 10 خرداد 1399
از من خواسته در مورد یاماها را "خالص مستقیم" منافع و اگر آن را به ارزش نگه داشتن آن را در.

هنوز مردم پاسخ در مورد این موضوع در حال veering waaaay به offtopic زمین.....

من تا به حال amp سال پیش بود که تن به شکست که امروز معادل خالص مستقیم. تعویض آن را روشن و خاموش با تن مجموعه برای خنثی می شنوم کمی تفاوت اما نه به اندازه کافی برای متقاعد کردن من به من تن کنترل. که آمپر هم بالاتر بلندی سوئیچ که افزایش باس و سه برابر کردن. گفته شد یک متغیر افزایش به طوری که به عنوان حجم رو بلندتر را افزایش و کاهش می یابد. بنابراین من به سادگی با بلندی صدا تغییر در همه زمان ها است.

در اینجا چیزی است که Yamaha می گوید -

حداکثر خلوص صدا


خالص مستقیم حالت را قادر می سازد موسیقی سیگنال به سفر کوتاه ترین ممکن است مدار مسیر دور زدن بافر آمپر و تن بلندی و کنترل تعادل را عملا از بین بردن هر گونه سیگنال تخریب برای ناب ترین کیفیت صدا.

به جای به دنبال برخی از ایده آل کمال از صدا و نه به دنبال کت و شلوار خود را و آنچه شما می خواهم. مهم نیست که چه کارشناسان می گویند آنچه مهم است این است که آنچه که می شنوید و این که آیا شما آن را دوست دارم.

که شما انتخاب می کنید برای انجام بستگی دارد تنها در تنظیمات شخصی خود را. برای خودم در حالی که من ممکن است با استفاده از خالص مستقیم در مناسبت من نیست به صورت منظم حاضر به رها کردن آنچه که من از دست دادن و به دست آوردن آنچه که من به دست آورید.

به بلندی کنترلهای سبک های قدیمی تر که به درست باس و سه برابر افزایش فوق العاده بودند. جدید یاماها بلندی دستگیره بی فایده است. به نظر می رسد بسیار باریک شکاف فیلتر محور در 1khz. اگر آن را بیشتر شبیه به یک میانی کنترل است که تنها می تواند تبدیل کردن آن ممکن است برخی از, امید, اما آن را به عنوان است ...به نظر من... آن بی ارزش است. تنظیم آن را در خنثی/تخت موقعیت و فراموش نکنید که آن را وجود دارد.

خالص مستقیم یک دور زدنآن را دور می زند, تن, تعادل, بلندی, مدارات, و کاهش میزان الکترونیک بین ورودی و خروجی. مقایسه صدا با آن و با آن و ببینید اگر شما احساس می کنید آن است که ارزش آنچه شما به دست آوردن در قربانی کردن آنچه شما از دست دادن.

واقعا که ساده است - گوش دادن و تصمیم گیری است.

استیو/bluewizard



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب