آشنایی با موقعیت مکانی و ویژگی های پروژه نارنجستان در منطقه

پروژه نارنجستان ۱ که جزو برج های کوهک می باشد، در شهریور ماه سال ۹۷ شروع به پذیره نویسی کرد .این پروژه دارای س

توسط EXAMPLENEWS در 9 اردیبهشت 1400

پروژه نارنجستان ۱ که جزو برج های کوهک می باشد، در شهریور ماه سال ۹۷ شروع به پذیره نویسی کرد .این پروژه دارای سهم تجاری می باشد و دارای تنوع متراژی خوبی است و حق انتخاب متراژی برای خریدار وجود دارد. پروژه نارنجستان 1 یکی از کم واحد ترین پروژهای منطقه است  و در کل با ۸۴ واحد دارد. سازنده این پروژه تعاونی ابنیه آکام است.

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان 1

موقعیت یا همان لوکشین واحدهای نارنجستان 1، بسیار مشتری پسند می باشد. این پروژه در منطقه کوهک جای دارد که یکی از پروژه های خوش ساخت چیتگر به حساب می آید. نارنجستان 1 نزدیک به دریاچه چیتگر می باشد که در مشرق آن جای گرفته است، وجود این دریاچه و مراکز تفریحی دیگری چون پارک چیتگر، خلیج فارس و مراکز خریدی چون بام لند، موقعیت این پروژه را ایده آل کرده است.   

      

از لحاظ دسترسی نیز موقعیت خوبی دارد و اتوبان های حکیم، همت، آزادگان و فهمیده در دسترس هستند و این یعنی راحت کردن رفت و آمدها برای ساکنان.

مشخصات مربوط به طبقات نارنجستان  1   

طراحی و پلان این پروژه به این صورت است که واحدها در دو بلوک قرار گرفته اند که هر بلوک 10 طبقه می باشد و هر طبقه دارای شش واحد مسکونی است. دو طبقه از هر بلوک به پارکینگ و یک طبقه نیز به لابی اختصاص داده اند.

تعدا کم واحدها در هر بلوک سبب شده است که تعداد خانوارها در این بلوک ها کم باشد و این یک نکته ی مثبت و بسیار مهم برای خرید واحد از نارنجستان 1 به حساب می آید.

واحدهای این پروژه در متراژهای 100، 130 و 150 همراه با تعداد اتاق های 2 یا 3 طراحی شده اند که خرید و انتخاب را راحت کرده است. البته اگر به دنبال این هستید که " چه برج هایی در چیتگر ارزش خرید دارند" حتما به این مقاله سر بزنید.

 

شرایط اقساط پروژه نارنجستان 1

مبلغ اقساط برای واحدها براساس متراژ تعیین شده است که مبلغ اقساط به صورت زیر می باشد.

  • 100 متری: هر دو ماه یک بار 50 میلیون تومان
  • 130 متری: هر دو ماه یک بار 68 میلیون تومان
  • 150 متری: هر دو ماه یک بار 76 میلیون تومان

 

امکانات پروژه نارنجستان 1

دارا بودن امکاناتی چون شوتینگ، سالن های ورزشی، لابی، تهویه،  سالن اجتماعات، پارکینگ، انباری، ضد زلزله در پروژه نارنجستان 1 زندگی در آن را،  برای ساکنان راحت کرده است.

آخرین مطالب