منابع رسانه ای گفتند که مشکلات اجتماعی و عدم علاقه منجر به پایان آرام برنامه شد.
به گفته منابع آگاه مستقیم از این اقدام، به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، آمازون کمپینی را بسته است که در آن کارگران انبار به عنوان "افراد با نفوذ" در رسانه های اجتماعی برای مقابله با تبلیغات منفی در اواخر سال گذشته هدف قرار گرفتند. همچنین گزارش شده است که شرکت بزرگ تمام آثار این برنامه را که از سال 2018 فعالیت می کند، پاک کرده است.
چندین دلیل برای حذف این کمپین توسط مدیران ارشد ارائه شد که از عدم بازنشر و اشتراکگذاری که مقامات با نفوذ آمازون به ترولهایی دست یافتند که به عنوان اینفلوئنسرهای آمازون «ناپدید شدند» و داستانهایی درباره آمازون «واقعی» را به اشتراک گذاشتند که در مورد آن برنامه دلسرد شده ایجاد شد، ناراحت شدند. اولین مکان
این شرکت تریلیون دلاری با سرعتی سریع در حال ساخت انبارها در ایالات متحده است، سود آن در حال افزایش است زیرا دو سال محدودیتهای ویروس کرونا مشتریان را در سراسر جهان مجبور میکند به جای خرید آنلاین سفارش دهند و پس از شروع همهگیری 700000 کارمند جدید در سراسر جهان اضافه کنند. آمازون پس از والمارت دومین کارفرمای بزرگ در ایالات متحده است.
با این حال، شرایط موجود در این انبارهای متاستاتیک همچنان یک نقطه دردناک است که به نظر می رسد حتی بودجه هنگفت روابط عمومی شرکت نیز حواس را پرت نمی کند. اگرچه او از زمانی که کمپین رسانه های اجتماعی خود را به یاد آورد، به مسیرهای "سنتی" بیشتری برای تبلیغات مثبت، مانند بازدید از انبارها رفته است، انتشار اولین گزارش ایمنی او در روز دوشنبه شامل آمارهای شومی است. در حالی که گزارش شده است که صدمات جدی برای مرخصی گرفتن یک کارگر از سال 2019 تا 2020 به میزان 43 درصد کاهش یافته است، انبارهای آمازون همچنان خطرناک تر از میانگین صنعت هستند و خوانندگان را وادار می کند تا تعجب کنند که چقدر اوضاع در سال 2019 بد بوده است.
گزارش شده است که به کارگرانی که برای برنامه نفوذ انتخاب شده بودند دستور داده شد تا در «بی ادب اما مودبیک تن از آنچه که شرکت آن را شایعات بدخواهانه می داند که توسط منتقدان آمازون منتشر شده است. گفته می شود که به آنها گفته شده است که روزنامه نگاران را هدف قرار ندهند، که احتمالا به جلوگیری از توئیت هایی مانند "نه، این درست نیست. من در آمازون کار کردم [Fulfillment Center] بیش از چهار سال است و من هرگز کسی را ندیده ام که در یک شیشه ادرار کند«ظاهر شدن در اخبار.
اگرچه کارمندان سطح پایین ممکن است وظیفه تقویت تبلیغات منفی آمازون را بر عهده داشته باشند، اما مشخص شده است که مدیران ارشد احتمالاً مشکلاتی را ایجاد می کنند. علاوه بر انباشت ثروت عظیم و ثابت جف بزوس، بنیانگذار جف بزوس، مقامات ارشد آمازون پس از حمله به سیاستمداران آمریکایی که در مورد شرایط انبار اظهار نظر منفی می کردند، مجبور شدند عذرخواهی کنند (یا حداقل پست های رسانه های اجتماعی را حذف کنند).
شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
[ad_2]
مقالات مشابه
- بالا 10 نکته توسعه لباس بچگانه شما
- دریافتشده در ۶ مه ۲۰۱۱
- چرا همه مرده اند در مورد داروهای گیاهی اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید
- لباس استوک بچگانه
- داستان واقعی درباره لباس بچگانه که کارشناسان نمیخواهند شما بدانید
- خوب، بد و داروهای گیاهی
- مرد نامرئی blu ray
- برج خنک کننده در یک نگاه
- لباس استوک بچگانه
- مهاجرت کانادا ساسکاچوان