بایگانی‌ها هارد دیسک اکسترنال آونگ

در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه

توسط EXAMPLENEWS در 1 مهر 1401
در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه‌ی کاربران وقتی صحبت از درایوهای ‌ذخیره‌سازی می گردد کمتر کسی پیدا میشود که از کیفیت هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال بی‌خبر باشد. از مهمترین برندهای تولید کننده هارد اکسترنال در بازار کشور‌ایران می اقتدار به مارک هارد اکسترنال اپیسر و پرفروش ترین برند اکسترنال یعنی هارد اکسترنال ای دیتا اشاره کرد. وقتی که تصمیم به تعیین هارد اکسترنال دارید می بایست در لحاظ داشته باشید که قصدتان از خرید هارد اکسترنال چیست و به چه سرعتی برای انتقال داده‌ها و به چه میزان حافظه‌ای نیاز دارید. برخلاف هارد دیسکی که در داخل کامپیوتر شما کارگزاشتن شده است، هارد اکسترنال قابل حمل و خارجی است. عمومی توصیه‌ی کلی همین است که علی الخصوص هنگامی که اطلاعات شما ارزش زیادی دارند، از یک سری دیسک به تیتر پشتیبان استفاده نمایید و به یک دیسک لبریز حجم اکتفا نکنید. تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد در محل‌های متفاوت و همچنین استعمال از نرم‌افزارهایی داده ها شما را اهمیت قابلیت و امکان تصحیح خطا ذخیره می‌کنند، گزینه‌هایی میباشد که می‌توانید آیتم به کار گیری قرار دهید. همت نمایید مدام از کابل ارائه شده یار دیسک سخت به کارگیری کنید و از جایگزین نمودن آن کلیدی کابل‌های طولانی جلوگیری نمایید. به این ترتیب در زمان خرید کردن شاید بهترین گزینه، گزینش از دربین همین سه برند باشد. همگی دستمزد مادی و معنوی همین وبسایت وابسته به فروشگاه اینترنتی تک رایان میباشد. استعمال از مطالب دکان اینترنتی تاپ رایان تنها به جهت مقاصد غیر تجاری و کلیدی ذکر منبع بلامانع است.

با این طرز از به سرقت رفتن دیتاها به دست آوردن و عمل خویش جلوگیری کنید

این هارد تقریبا وزن بالایی داراست ولی درعین‌حال، ظاهری زیبا اهمیت مقاومت بالا در برابر ضربات یا این که رخنه آب و گردوغبار دارد. چنانچه صرفاً نیاز به آرشیو نمودن دیتاها دارید، سیگیت بکاپ پلاس دسکتاپ آیتم لطف به جهت خرید است. قبل‌ترها، هاردهای سایت خبری اکسترنال آداپتوری بر نسخه دیگر برتری داشتند ولی حالا و حیاتی جایگزین شدن USB 3.0، دیگر نگرانی بابت قطع‌ و وصلی جریان الکتریسیته در این دسته وجود ندارد. به این خاطر، خرید کردن هاردهای اکسترنال پورت USB Type-C تصمیمی آینده‌نگرانه است.
  • شما می‌توانید استفاده ساده‌تری از یک هارد اکسترنال داشته باشید، در حالی که چنین موضوعی در مورد یک هارد اینترنال درستی نمی‌کند.
  • اگر قصد دارید هارد دیسک را به تلفن ملازم یا تلویزیون متصل نمایید ، تلاش کنید هارد دیسک اکسترنالی را تهیه و تنظیم کنید که نیاز به منشاء تغذیه جدا از هم نداشته باشد.
  • این فروشگاه پهناور اینترنتی همواره در تلاش هست تا در راستای کسب راضی بودن مشتریان کالاهای خود را به بهترین شکل ممکن با مناسب ترین ارزش به کاربران عرضه کند.
  • در بازار جمهوری اسلامی ایران از هارد اکسترنال 500 گیگ تا 40 ترابایت موجود است اما هارد اکسترنال 1 و 2 ترابایت از محبوبیت بیشتری برخوردار است.
  • فراموش نکنید از دربین رفتن دیتاها با ارزش شما می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد.
  • اما در اکنون حاضر‌ هارد اکسترنال حیاتی حجم کم نمی‌تواند داده ها زیادی را در خود ذخیره کند؛ مگر این‌که اطلاعات شما اسنادی در قالب ورد و اکسل باشد.
و جدای از این که اموال خود را از دست دیتا دیتا اید، دیتاها شما هم از بین رفته هست و امکان بازگشتی وجود ندارد این زمان هست که هارد اکسترنال به کمک شما می‌آید. هارد دیسک وسترن دیجیتال گونه My passport یکی از از پرفروش ترین انواع موجود در بازار میباشد که اهمیت رنگ های متنوعی میباشد و طراحی به عمل رفته در آن قابل اعتنا است. درصورتیکه به دنبال خرید کردن یک هارد حیاتی قابلیت و امکان های مناسب و طراحی خوشگل هستید، در خرید کردن برندوسترن دیجیتالشک نکنید. اگر آب وارد پیروزی هارد شود ممکن میباشد به پیروزی جراحت برساند، و دسترسی شما به دیتاها هارد دیسک جدا شود. خبر خوش این است که معمولا آب خوردگی به دیسک زخم فراوانی نمی زند و صرفا پیروزی الکترونیکی آسیب می بیند که غالبا قابل تعمیر است. بعضا از هارد های اکسترنال مهم بدنه هایی حساس طراحی یگانه روانه بازار شده اند که توانایی تحمل و مهار ضربه های شدید و بسیار را دارند. میتوانید همین محصولات را از طریق سایت فیوچرکالا (فروشگاه آنلاین هارد) که یکی از از بهترین وارد کننده هارد در ایران است، مبادرت کنید. این جنس دارای گارانتی حیاتی فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که آرامش مشتریان عزیز را سرلوحه کار خویش قرار دیتا و همه عملکرد خود را در جهت همین رسالت به انجام خواهد رساند. همین هارد می‌تواند به یک کلکسیون برای عکس ها و فیلم های شما تبدیل شود و شما میتوانید اساسی خیالی آسوده اطلاعات را درون هارد اکسترنال رومیزی آرشیو کنید. شرکت سیلیکون پاور در حوزه تولید هارد اکسترنال مهم طراحی یگانه و تکنولوژی های زیاد از قبیل ضد ضربه و شوک بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 - ip67) اصلی دست پر به عرصه آمده میباشد . هارد های اکسترنال تولیدی سیلیکون پاور همگی حالت استاندارد های سخت گیرانه نظامی MIL-STD-810G را کلیدی برد پشت سر نهاده میباشد و همچنین بعضی محصولات همین کمپانی تحمل مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق یک متری را دارا میباشند . امکان رمز گذاری و پشتیبان گیری داده ها نیز بعنوان یک خصوصیت در برخی از سری هارد های سیلیکون پاور وجود داراست . از رقبای جدی شرکت سیلیکون پاور در زمینه ایجاد هارد اکسترنال می توان از شرکت ای داده (A-Data) ، وسترن دیجیتال و سیگیت اسم پیروزی . وسترن دیجیتال یکی از ساخت کننده های برتر و قدیمی در زمینه ی تولید اشکال هارد داخلی و هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی کامپیوتر می باشد که عمل خویش را از سال 1970 در کالیفرنیا آغاز نموده می باشد . کمپانی وسترن دیجیتال بیشترین تمرکز خویش را بر بر روی حفاظت از اطلاعات اعضا قرار دیتا است .

مشخصات هاردهای اکسترنال 1 ترابایت در برندهای مختلف

نسل چهارم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport، اهمیت طراحی خوشگل از سال 2019 به بازار عرضه شده است. شتاب انتقال داده‌ها مهم هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ۵ گیگابایت بر ثانیه است. گفتنی می باشد این هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل است. اپیسر کار خویش را از سال 1997 در تایوان شروع کرده است و تولید ماژول های حافظه را در امر کار خویش قرار بخشید . پس از مدتی همین شرکت ساخت حافظه های DRAM ، نشانه گر مموری ، هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی را به لیست محصولات خویش طولانی تر کرد . اپیسر مثل دیگر کمپانی های معتبر در همین راستا به کار گیری از تکنولوژی های نو بر بر روی محصولات خویش را در امر فعالیت قرار دیتا میباشد .

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop 6TB

سرعت انتقال دیتاها یا همان شتاب چرخش دیسک یکی از عواملی میباشد که در زمان خرید هارد اکسترنال می بایست به آن توجه کنید. ارزش هارد اکسترنال اهمیت سرعت آن رابطه مستقیمی دارد، به صورتی که هرچه سرعت انتقال دیتاها بالا رود قیمت آن هم بخش اعظم می شود. یکی از از رایج‌ترین راه‌ها برای استفاده از هارد اکسترنال، ذخیره‌سازی به جهت پشتیبان‌گیری از اطلاعات و فایل‌ها است. اگر واقعاً به فضای ذخیره‌سازی ابری اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید یک دستگاه فیزیکی به جهت نگهداری فایل‌هایتان داشته باشید، هارد اکسترنال ایده لطف است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال جور My Passport ظرفیت 4 ترابایت

از گزاره محصولات این کمپانی می اقتدار به ایجاد هارد اکسترنال ، نشانه گر مموری ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی ، پاور خزانه ، کابل تلفن همراه اشاره کرد . همگی موردها به گنجایش حافظه ختم نمی شود و سرعت جابجایی هم خیلی حساس است. برای اینکه داده-هایتان را سرعت بالا فی مابین External HDD و دستگاه هایتان انتقال دهید، می بایست حافظه ای را مد لحاظ داشته باشید که اهمیت شتاب متعددی باشد. دو مؤلفه با برای شناسایی سرعت حافظه، جور شیارها و تکنولوژی ذخیره سازی است. تکنولوژی ذخیره سازی در صورتی که قبلا حافظه های ذخیره سازی را بررسی کرده باشید، احتمال دارد حساس کلماتی مثل حافظه SSD و HDD مواجه شده باشید. در حقیقت، این دو کلمه نشان دهنده تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات در حافظه هستند. در سال 2007، Western Digital کمپانی کوماگ را که تولید کننده تراشه های مغناطیسی بود را خرید. همچنین در به عبارتی سال، در تولید درایوهای نوت بوک و دسک تاپ خود فناوری ضبط عمود را به کار گرفت. قابلیتی که ساخت رشته ای ترین دایوهای ذخیره حافظه را در آن زمانه به سترن میداد و به عبارتی سال بود که تولید هارد‌های انرژی سبز با هدف تمرکز بر مصرف بهینه‌ی انرژی معرفی شدند. هنگام استفاده از هارد اکسترنال وقتی که می خواهید آن را از سیستم انقطاع کنید، توجه داشته باشید که از گزینه Safe remove استعمال نمایید. حتماً به جهت به کارگیری از هارد اکسترنال از کیف اختصاصی آن به کار گیری فرمائید تا قابلیت آسیب دیدن آن کمتر یابد و بتوانید از آن محافظت کنید. گفتنی هست که هرچه حجم هارد اکثر باشد، فشردگی قطعات درونی آن اکثر میباشد و احتمال آسیب‌دیدن آن نیز ارتقا می‌یابد. چنانچه ویژگی مد نظر شما مقاومت محصول در برابر ضربه، خط و خش و گرد و غبار است بهتر می باشد به برندآی دیتاتوجه کنید. البته چنانچه هارد شما از جمله هاردهایی می باشد که نیاز به الکتریسیته شهری دارد، باید با به کارگیری از آداپتور منحصربه‌فرد هارد، آن را به الکتریسیته شهری متصل نمایید و بدین صورت نیروی آیتم نیاز به جهت انتقال داده ها را برای آن آماده کنید. به طور معمول انواع‌ هارد اکسترنال adata به داشتن بدنه مقاوم معروف شده‌اند. اما در صورتی که می‌خواهید از مارک دیگری خرید کردن نمایید می‌توانید به سراغ استاندارهای بین‌المللی آن بروید. اکثری از مارک‌ها‌ هارد اکسترنال ضد ضربه ضد آب تولید مینمایند که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. تحلیل همین خصوصیت می‌تواند تضمینی به جهت حفظ دقیق‌تر از دیتاها شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال مهم پشیمانی‌های تبارک همراه نشود.

هارد اکسترنال اپیسر AC633 ظرفیت 4 ترابایت

مثلا‌ً هارد اکسترنال توشیبا جور canvio advance گنجایش 1 ترابایت نزدیک به 1 میلیون تومان قیمت دارد. ولی سفارش میکنیم به جای خرید‌ هارد اکسترنال دست دوم پاره ای بیشتر هزینه کنید و یک حافظه خارجی عالی از برندهای اعتبار خریداری کنید. فراموش نکنید خرید کردن از برندهای ناشناخته می‌تواند شما را سرگرم دردسرهای عمده کند. ممکن هست شرایطی پیش آید که شما باید بعضی اطلاعات مورد نیازتان را همیشه به همراه داشته باشید و ظرفیت فلش هم نتواند پاسخگوی همین نیاز شما باشد. یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند در همین موقعیت به شما کمک کند، هارد اکسترنال است. هاردها یکی از ابزارهای ذخیره اطلاعات به شمار می‌آیند که مدل اکسترنال به استدلال کارایی‌های متعدد از فروش بالایی برخوردار است. هاردهای اکسترنال در برندهای مختلف حیاتی گنجایش های گوناگون ساخت می‌شوند. البته صد رد صد به گارانتی اعتنا کنید، به لحاظ ما فعلا بهترین گارانتی هارد دیسک وابسته به کمپانی سازگار است. یکی از مورد ها مهمی که نسبتاً هر کاربری به آن نیاز دارد، هارد اکسترنال برای بک آپ گرفتن از فایلهای اساسی است. هر لحظه ممکن میباشد هارد لپ تاپ بسوزد یا گوشی گم شود و فایلهای مهمی مانند عکسهای خانوادگی و فایلهای پایان نامه برای دانشجویان، به کلی از دست بروند. به این ادله توصیه ما همین هست که یک هارد اکسترنال برای بک آپ گیری و مراقبت فایلهای سنگین داشته باشید و به صورت دوره‌ای از فایلهای دارای لپ تاپ خود بک آپ تهیه و تنظیم کنید. سریع‌ترین نحوه به جهت افزایش ارتفاع عمر هارد اکسترنال، این می باشد که از آسیب‌های فیزیکی دوری کنیم.

هارد اکسترنال اپیسر دسته AC732 گنجایش 4 ترابایت

به طور نمونه مقدار حافظه آنها از 250 گیگ تا تعدادی ترابایت متغیر است. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics شرکت توشیبا ، یک عدد از کمپانی های مطرح در راستا تولید تجهیزات ذخیره سازی داده ها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics در ظرفیت های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4... ایران هارد به پشتوانه جمعی از مهندسان آموزش دیده خود آماده بازیابی هرگونه اطلاعات از هارد اینرتال یا هارد اکسترنال نیم ترا خراب و آسیب چشم می‌باشد. صرفا کافی می باشد اهمیت کشور‌ایران هارد تماس بگیرد تا گزینه شما به صورت بدون پول نظارت شود. اصلی‎ترین تفاوت در بین هارد ‎اکسترنال و اینترنال در محل قرار گیری آن‎هاست. هارد‎ اکسترنال در بیرون از سیستم قرار می‎گیرد و به وسیله‎ی یک کابل رابط USB به سیستم متصل می‎شود که قابل‎حمل است. با وجود اجزای شکننده در درون هارد، حملاین درایوهایHDD می‌تواند پاره ای ریسک داشته باشد چون به راحتی می‌توانند در اثر ضربات هنگام حمل و نقل زخم پذیرند. به طور معمول‌ هاردها دارای دو سرعت 5400 و7200 به دور در دقیقه عرضه می‌شوند. قطعاً هر چه شتاب تلاوت و نوشتن‌ هارد اکثر باشد، انتقال داده ها روی‌ هارد و به کار گیری از آن ها سریع‌تر انجام خواهد شد. بسیاری از اشخاص فی مابین حافظه بافر و حافشه کش تفاوتی قائل نبوده و یا هر دوی آن ها را یکی می‌دانند. در حالیکه حافطه کش برای ارتقا سرعت و حافظه بافر به جهت هماهنگی شتاب در بین قطعات طاقت فرسا افزاری استعمال می‌شود. حافظه بافر، یک حافظه به جهت ایجاد ارتباط دربین دو قطعه یا دو سخت‌افزار است. هاردهای ایجاد شده به وسیله این کمپانی به دو جور ی هاردهای اکسترنال و اینترنال تقسیم می‌شود. هارد های اکسترنال حساس گنجایش های متمایز میباشند البته رایج ترین آن ها ظرفیت های 1 تا 3 ترابایت می باشد که کاربران بنابر نیاز خود گنجایش مد حیث را انتخاب می کنند. هارد دیسک اکسترنال قابلیت و امکان حمل بالایی دارااست و می‌تواند آن را در هر مکانی مورد به کار گیری قرار دارد. این هاردها می‌توانند به کامپیوترهای زیادی وصل شده و قابلیت و امکان ذخیره‌سازی را فارغ از اعتنا به مکان عضو داشته باشند. بنابراین، چنانچه فضای ذخیره‌سازی لپ تاپ شما زیر است، می‌توانید از هارد اکسترنال به جهت پشتیبان گیری از اطلاعات اهمیت خود به کار گیری کنید. بنابراین اضطراری خواهد بود که گنجایش مناسبی از این دستگاه را تنظیم کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. هارد درایو ها در دو جور اینترنال و اکسترنال در بازار موجود می باشند که ما در این مقاله حساس معرفی بهترین هارد اکسترنال امکان تعیین و خرید هارد همین گونه از حافظه ها را اهمیت اعتنا به شیوه کاری که اصلی سیستم خویش انجام می دهید آماده کرده ایم. گنجایش معمول هاردهای اکسترنال از یک ترابایت شروع شده و بالاتر می‌رود، که مهم ارتقا ظرفیت، قیمت نیز بالاتر می‌رود. توصیه ما همین میباشد که هارد دیسک انتخابی شما دست کم اصلی ظرفیت 1 ترابایت باشد و چنانچه بودجه اجازه میدهد خوبتر میباشد به فکر مدل‌های 2 یا این که 4 ترابایتی باشید. ما در اینجا چند نمونه از بهترین برند‎های مطرح و پر طرفدار در راستا تولید هارد ‎اکسترنال را به شما معرفی می‎کنیم. درایوهای PATA به وسیله Western Digital و Compaq در سال ۱۹۸۶ معرفی شدند. آن ها یک فناوری رابط مشترک درایو برای اتصال هارد دیسک‌ها و بقیه دستگاه‌ها به کامپیوتر ارائه کردند. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام بها کالای دیجیتال به مصرف کنندگان مهم بیشتر از 20 سال سابقه در همین زمینه می باشد. از آنجا که خرید هارد اکسترنال زنبیل در گستره پیشرفت روزافزون صنعت الکترونیک و عصر ارتباطات وجود فروشگاههایی که اهمیت اتکا به دانش روز و اهمیت بهره گیری از اقتدار متخصصین بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند مضاعف حائز اهمیت است. در همین میان، دکان آونگ رایانه اصفهان از دوران تاسیس در سال 1383، همت نموده به شکل فعال در بازار حضور موثری داشته باشد. هارد اکسترنال محصولی هست که از روش کابل به سیستم های متفاوت متصل شده و به جهت ذخیره سازی و انتقال اطلاعات از آن استعمال می‌شود. علاوه بر ظرفیت، شتاب انتقال یا همان قرائت ونوشتن داده ها روی هارد اکسترنال نیز اهمیت است. شتاب هاردهای اکسترنال از دسته HDD واسته به سرعت چرخش دیسک می باشد که به طور معمول 5200 یا این که 7200 دور بر دقیقه هستند. هارد اکسترنال‌های همین برند، بهترین ادغام از تطبیق‌پذیری، سرعت و مقرون‌به‌صرفه بودن را ارائه داده و یک تعیین فوق‌العاده به شمار می‌روند. این هارد دیسک از رابط مالامال شتاب USB 3.0 برای انتصال اطلاعات بهره می‌برد. گفته میگردد که همین رابط کار کشته هست داده ها را حیاتی سرعتی تا سه برابر سریع‌تر از رابط گذشته خویش به این معنی که USB 2.0 انتقال دهد. بعضا از درایوها صرفا مناسب ذخیره داده ها میباشند ولی درایوهایی نیز هستند که امکانات بیشتری دارا هستند و می‎توانند ضمن پشتیبان‌گیری از داده ها شما، آنان را بازیابی هم کنند.

هارد اکسترنال 1 ترابایت

از طرف دیگر هر چه ظرفیت‌ هارد اکثر می‌گردد ممکن است بر روی کاهش سرعت کلی آن نیز اثر گذاری داشته باشد. به این ادله بهتر می باشد به نسبت نیازی که دارید، خرید کردن کنید.‌ هارد اکسترنال صد گیگ برای کسی فایده ندارد و‌ هارد اکسترنال گنجایش بالا نیز ممکن می باشد هدر دادن پول باشد. هارد اکسترنال بی سیم یا این که قابل حمل گونه های دیگری از حافظه‌های خارجی میباشند که سوای نیاز به منشا برق می‌توانند فعالیت کنند. انواع‌ هارد اکسترنال قابل حمل را معمولاً دارای یک پورت USB به دستگاه‌های مختلف متصل می‌کنند.
آخرین مطالب